Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

FRESH LINE



Καλημέρα, καλημέρα.....
Σημερα θα ηθελα να σας πω για αυτην την εταιρεια που εγινε η αγαπημενη μου εδω και πολυ καιρο και χαιρομαι οταν βλεπω κατι καλο για αυτην.
Περσυ οταν ειχα γενεθλια μου ευχηθηκε η ιδιοκτητρια του και πολυ χαρηκα γιατι ειναι μια γυναικα που ξεκινησε απο το μηδεν σκασιλα μου ποσους γνωστους ειχε για να στηριχτει πανω τους και καλα εκανε γιατι στον χωρο του εμποριου δεν πρεπει να εισαι αισθηματιας για να πετυχεις. 
Αυτη ομως ειναι μια δραστηρια γυναικα και για τα γενεθλια μου μου ειπε να καταιβω στο μαγαζι της στην Θεσσαλονικη και να παρω το δωρο μου χωρις να με ξερει και χωρις να μου οφειλει τίποτα.
Φυσικα στην αρχη δεν το πιστεψα αλλα μετα ειπα δεν εχω τιποτα να χασω και πηγα να δω απο περιεργεια αν ελεγε αληθεια.
Και πραγματικα ελεγε και πολυ χαρηκα γιατι περα απο την κινηση μου αρεσε η σκεψη και ο αυθορμητισμος μιας γυναικας δραστηριας.
Πραγματικα απο τοτε που βγηκε στην αγορα πετυχε και πολλοι την εχουν αντιγραψει ομως ο καθενας στον τομεα του. Και αν οι αλλοι ειναι καλοι σε κατι αλλο μπραβο και μακαρι να τους επικροτησουμε για να αντεξουν οι οικογενιακες επιχειρησεις και οχι οι μεγαλες αλυσιδες που εχουν τα λεφτα μας και τα στελνουν στο εξωτερικο.
Απο αυτην την εταιρεια δεν μπορω να ξεχωρισω κατι γιατι ολα μυριζουν ωραια και τα θες ολα
παρα την απορροφηση τιμης και ΦΠΑ ακομα παραμενουν ακριβα τα συσκευασμενα 
αλλα τα χυμα ειναι οικονομικα και για μας και για δωρο 
σε ωραιες συσκευασιες και μπουκαλια και αμπαλαζ
με καλη εξυπηρετηση στα καταστηματα και ειναι πολυ σημαντικο κομματι
θα ηθελα να μπειτε στον κοπο να ψαξετε κατι για αυτην την εταιρεια 
και οσο μπορειτε και θελετε να την στηριξετε. 


Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ...

ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΤΣΟΥΠ ΕΔΩ 

6 σχόλια:

  1. Αχ μου έχουν κάνει δώρο υπέροχα σαπουνάκια...λατρεύω να τα πιάνω...είναι περίεργα κ πολύ ωραία!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πράγματι τα Fresh Line έχουν καταπληκτικά πράγματα
    όσο ζούσα σε πόλη και τα είχα κοντά μου πάντα έπερνα πραγματάκια από εκεί,εκείνο που δεν γνώριζα ήταν οτι είναι ελληνική εταιρεία....
    ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχεις δίκιο. Τα συγκεκριμένα προϊόντα είναι τρομερά. Έχω χρησιμοποιήσει πολλά από τα body milk τα οποία τα απλώνεις και μυρίζουν για πολλές ώρες. Άσε που κάνουν το δέρμα βελούδινο. Με γεια το δωράκι σου. Φιλάκια.
    Υ.Γ. Κλείνει το μαγαζί με τα παζλ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. el mar Μου εχεις δικιο ειναι πολυ ωραια καισ αν σχημα και σαν σχεδιο και προτωτυπια χρωματων και αρωματων τελεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ολυμπια μου εχεις δικιο μακαρι να εχεις κοντα σου κατι να πηγαινεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αννα μου δυστχως κλεινει το μαγαζι των παζλ
    οι κρεμες σματος ειναι απιθανεςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις