Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Νο 6 ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ

Καλησπερα.....

Θα ηθελα αυτη τη φορα να σας πω ευχαριστω που γιναμε μια μεγαλη παρεα, με ακουτε, βλεπετε κατι που σας αρεσει και προστιθεστε στο σπιτακι μου.

ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ 

τιμη μου να σας υποδεχτω οπως και οσο καλυτερα μπορω.
Βεβαια περα απο τους περαστικους, που απλα κοιτανε να πω ενα ευχαριστω στους καπως πιο μονιμους- οχι οτι τους αλλους δεν τους βλεπω και δεν τους ευχαριστω που με κοιτανε- αλλα να... πως να το κανουμε, οταν ξερεις οτι καποιοι ειναι εδω πιο συχνα για σενα νιωθεις αλλιως.
Αυτο που θα ηθελα να μου πειτε θα ειναι το εξης:

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΣΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΟΣΕΣ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ?

θελω να βρειτε τον τιτλο, να τον γραψετε απο κατω και τον λογο που σας αρεσε....χωρις αιτιολογιση δεν γινετε δεκτη η συμμετοχη. Θα γραψετε ενα σχολιο- διπλο ακυρωνεται- οσες δεν θελουν να παρουν μερος απλα δεν γραφουν εδω οκ;

Ο διαγωνισμος θα κρατησει ενα μηνα δηλαδη ως τελος ιουλιου και το δωρακι ειανι αυτο που βλεπετε στην εικονα οκ;.

9 σχόλια:

  1. ΓΡΑΦΩ ΘΑ ΠΕΙ..
    ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΗΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΜΕΝΗ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΕΓΡΑΦΕΣ.
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ και εγώ στο διαγωνισμό!!:)
    "ΑΣ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ"..Αυτή η ανάρτησή σου μου άρεσε πολύ γιατί αναφέρθηκες σε ιδρύματα και σωματεία με ουσιαστικούς στόχους!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ""Δωρο με ανμνήσεις""" ηταν μια ανάρτηση σου που την χάρηκα, γιατί ανακάλυψα τον ΜΑΓΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ που τον βρήκα θαυμάσια ιδέα, !!!!
    κΑΛΌ ΣΟΥ ΒΡΆΔΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ....
    μου άρεσε γιατί έβγαλες πολύ αγάπη με υπέροχα λόγια! να είστε πάντα τόσο ερωτευμένοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μου αρέσει η ανάρτηση σου...ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ!! με ταξίδεψες σε ένα μέρος που μου αρέσει πολύ,αλλά δεν έχω καταφέρει να πάω εώς τώρα. ελπίζω κάποια στγμή να τα καταφέρω και να έχω κι εγώ μια τόσο ωραία ανάρτηση στο μπλογκ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η αγαπημένη μου ανάρτηση από σένα είναι: ΜΙΑ ΖΩΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ... γιατί με άγγιξε όσο δεν μπορείς να καταλάβεις και γιατί πρέπει να θυμάσαι ότι όσο πιο πολύ βαθειά σκάβει η λύπη μέσα μας, τόσο μεγαλύτερη ευτυχία μπορεί να χωρέσει...!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μ'αρέσουν πολλέεεες αναρτήσεις σου..ξεχωρίζω όμως "ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ" Τρίτη 1 Φεβρουαρίου...γιατί ήταν η πρώτη ανάρτηση που σε βρήκα..-μέσω του σκρουτζάκου φυσικά!-κ χαίρομαι για την παρεούλα μας!!!Σε φιλώ κ ευχαριστούμε για το δωράκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ 30 ΜΕΡΕΣ ΜΑΓΙΚΟ ΧΑΡΤΙ, ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΣΥΝΕΧΩΣ , ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΑΝ ΟΙ ΚΑΥΓΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΖΥΓΙΑ!!!!!!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά να τα εκατοστήσεις!!!Να χαίρεσαι οτι αγαπάς και έχεις και όλες σου οι επιθυμίες να πραγματοποιηθουν πολύ πολυ γρήγορα!
    Η αναρτηση με τον Μπουσκάλια μαρέσει πολύ αλλά και η χθεσινή σου γιατί μαρεσουν και διαβάζω βιβλία του Μπουσκάλια χρόνια πριν και για την χθεσινή μου θυμισες τον εαυτό μου ...πριν καιρό ετσι ενοιωθα και ελεγα για κατι που πολυ το επιθυμούσα οτι ο έχω ...και ήρθε...η κορούλα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις