Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

ΔΕΚΑΤΟ ΕΝΑΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ




Καλημερα καλημερα
ολα καλα πλεον γιατι χτες δεν παιζομουν πια
ειχα τοσα νευρα για τον παναθηναικο που χωρευα ζεμπεκιες μετα για να ηρεμησω\
μην με παρεξηγειτε αλλα απο τα φαρμακα εχω υπερενταση.
Την κυριακη θα δω ξανα αγωνα αι ελπιζω αν ημαστε καλυτεροι.
Αυτη την περιοδο εχω ακουσει πολλα
το οτι δεν σας αφηνω σχολιο δεν νομιζω οτι το προσεξατε
αλλα να πω οτι δεν με αφηνει το συστημα δεν φταιω αλλα σας βλεπω.
εχω ακουσει πολλα απο συμβουλες τελευταια 
ξεκαθαρισα τι θελω και περιμενω να μου το φερει ο χρονος
οποτε κρινει αυτος σωστο απλα χρονε μου να ειναι λιγο συντομα οκ;
 σε λιγο καιρο εχω μια εξεταστικη και θελω να πετυχω εστω να περασω κατι να ηρεμησω
για αυτο σημερα ξεκινω ενα χαλαρο διαβασματακι γιατι πιο πολυ θα αγχωθω και δεν κανει.
Γραφω σημερα γιατι οπως καταλαβατε αυριο δεν θα μπορω
γιατι;;;;
αποφασισαμε να ενωθουμε οι χωρισμενοι της παρεας και να παμε ταξιδι
ετσι για αλλαγη βρε παιδια μου.
Ενας φιλος μου ειπε χτες που μιλουσαμε οτι τοσο καιρο λεω τα συναισθηματα μου
και καλα κανω δλδ αλλα το οτι καποιος μου απαντουσε μετρουσε για μενα
μου ειπε ομως οτι και οσοι δεν μιλουσαν μπορει να επαιρναν κουραγιο μεσα απο μενα
ακομα και οταν ελεγα πως ημουν χαλια γιατι μπορει και εκεινοι να ηθελαν να το πουν
και να ντρεπονταν και να ταυτιζονταν ετσι απλα με οσα ελεγα.
σωστα; μπορει...
η αγαπη εχει 2 οψεις και δεν ειναι ενα παιχνιδι ασφαλες
οκ δεν ηρθα στην ζωη με πανοπλιοα για να μην πονεσω γιατι ακομα και αυτο
το κανουν οι δυνατοι και ας φαινονται αδυναμοι.
ειμαι εδω και δεν παραιτουμε επειδη ποναω εχουμε ολοι απιθμενη δυναμη μεσα μας
θα την βρουμε μαζι ετσι;
αν χωρισατε πονεστε τωρα μετα δεν θα σας συγχωρησω ουτε και εσεις τον εαυτο σας
ολα τα καλα πηγαζουν απο τις σκεψεις μας δεν γινετε να ποναμε και να ερχονται τα καλα
απλα σκεφτειτε τι θελετε πιστεψτε πως το εχετε και ηρεμηστε μεχρι να το αποκτησετε και στο ορατο σας πεδιο αλλα υπομονη και πιστη θελει.
Εχω να κανω μαλλι μπανιο βαλιτσα και ακουστε να δειτε το αστειο
εγω ναι εγω παρηγορω αλλους που χωρισαν
τι να πω με μενα ειμαι ανωμαλη αλλα βοηθαω τουλαχιστον.
Ενα θα πω μονο αυτο το σκ αγαπηστε εσας πιστεψτε σε εσας και μονο
μην στηριζεστε σε αλλους πολυ και ακουστε το μεσα σας.
φιλια  πολλα ιωαννα


3 σχόλια:

  1. μπράβο Ιωάννα! καλά να περάσεις κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπραβοοο κοριτσακι μου πολυ χαρηκα! ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΕΕΕΕΛΕΙΑ!!!!!! :) Καλο σαββατοκυριακο! φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να περασεις ομορφα και να εχεις εναν ομορφο μηνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις