Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

ΕΙΚΟΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ




Καλημερα καλημερα 
ελπιζω αν ειστε καλα γιατι εγω εχω μια ουρολοίμωξη που με ταλαιπωρει 
και ειμαι με χαπια και πονο στο ενα μου νεφρουλακι αλλα...
μολις συνειδητοποιησα οτι εγινα 5 μηνων
καλε ναι... μα το θεο εγινα τοσο
και δλδ για να μην σας μπερδεψω εγινα 5 μηνων Blogger
α απο τοτε που αποφασισα να λεω καθε μην ποσο γινομαι ειναι μια μερα που το χαιρομαι
σαν γιορτη σαν υποσχεση οτι ολα πανε καλα και το γιορταζω
που λετε αν πρεπει να κανω μια σουμα τι εγινε στον μηνα
ειναι οτι σας εσπασα τα νευρα
και να ειστε καλα που δεν μου το ειπατε
τοσο κλαμα και χτυπημα εδω μεσα τι να πω και εγω θα ειχα βαρεθει να με διαβαζω
γνωρισα καλυτερα κατι κοριτσια και χαιρομαι για αυτο
λεω εγω τωρα αν θελει καμια να ερθει για μπανιο δεν θα πω οχι
εχω πει για οσα τραβαω στην παιδεια τωρα τελευταια
εχω πει τι νιωθω και ξαλαφρωνω οταν το κανω
ψαχνω απλα πραγματα που θα σας κανουν να δειτε την ζωη αλλιως
θελω να κανω προτασεις και με το καιρο θα γινουν και αυτες
χαρηκα που εκανα αλλο ενα σπιτακι για ολες τις δημιουργιες μου
εστω και με τα λεφτα που εχω κανω οτι μπορω για να εχω το μυαλο μου δημιουργικο
γραφω αρθρα και μου αρεσει
θα εξελιχθω στο γραψιμο και θελω την βοηθεια σας.
θα κανω ιδιεταιρα για τα μαθηματικα και χαρα στην υπομονη μου
γνωρισα την ξαδερφη μου και πολυ χαρηκα γιατι και εγω απεκτησα πλεον ξαδερφη
σχεδιαζω ταξιδια και χαιρομαι εστω και σαν πλανο ωραιο ειναι
βλεπω προσφορες και σκεφτομαι καποιες παο εσας αναλογα με το τι σας αρεσει
χαιρομαι που εχετε ιδεες και τις επεξεργαζομαστε ολοι μετα
αυτα τα παρτυ σας ποσο τα χαιρομαι δεν φανταζεστε
καμια φορα νομιζω οτι ζω σε πολλες ζωες μαζι και παω μακρια με οσα λετε
οι συνταγες σας ειναι ονειρο και μερικες τις εχω δοκιμασει κυριως γλυκα
ζηλευω οσες κεντουν πλεκουν και ραβουν για τα υφασματα που διαλεγουν
καιζητω απο εσας το εξης

αν πρεπει σημερα να κανετε κατι να παρετε ενα χαρτι και ενα μολυβι
και να γραψετε 5 λεξεις που σας κανουν καλα
εμενα μου αρεσουν:
1 γελιο
2 ηρεμια
3 αγκαλια
4 χαδια
5 εσυ....

1 σχόλιο:

  1. ευχαριστω πολυ αλλα δεν ειμαι το lucky δεκεμβριου αλλά στο μαρτίου .μηπως ειδες καποιο αλλο κοριτσι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις