Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΑ ΠΩ

Καλημερα καλημερα 
τι μου κανετε;
ευχομαι και θελω να ειστε ολοι καλα
εγω εχω να πω πολλα και τωρα ηρθε η ωρα να τα βγαλω για να ηρεμησω.
Λοιπον θυμαστε που σας ειχα πει
πως μια απλη κινηση μετρα και κανει τον αλλον να ειναι καλα;
Ε...καποιες το καταλαβαν και με βοηθησσαν στο να γελασω
και φυσικα ενα ευχαριστω δεν αρκει.
Αν για εσας ειναι καποιος σημαντικος να του το δειχνετε
και αυτο ειναι μια κινηση 
που δεν χρεωνετε παντα αλλα ειναι απλη
στην αναρτηση μου για τα γενεθλια μου
εβαλα οσα θελω και φυσικα εχω απλα τα συγκεντρωσα
ομως στα σχολια δεν εβλεπα το κουνελακι μου
και καπως παραξενευτηκα γιατι ειναι μονιμη κατοικος του σπιτιου μ
βρε κοιτω ξανα κοιτω τιποτα και χτες....
μπηκα στα μαιλ μου και ειδα ενα εισερχομενο αλλο πραγμα
η ελ.μαρ γνωστο και ως κουνελακι μου
μπορεσε καιε κανε οτι εγω στην αναρτηση μου
εβαλε εικονες και ειπε τις ευχες της αναλογα
καντε το και εσεις σε εσας πρωτα και στους δικους σας.
η μαρια ειπε πως οταν το διαβασε γελασε 
και νομιζω πως το εχει αναγκη τωρα το γελιο.
Εκεινος ο πρωην που με βοηθουσε τον θυμαστε; 
ε εκεινος ειχε χωρισει αλλα τα ξανα βρηκε 
ομως δεν με ξεχασε και μου εστειλε μια αγκαλια λουλουδια
και ηταν μια κινηση που ηθελα απο καιρο πριν
αποφασισε να με αναιβασει ψυχολογικα
αλλα του εβαλα φρενο γιατι η αλλη ζηλευε αλλα της το ξεκαθαρισε
ακου να δεις εκεινη με στηριξε οταν ημουν χαλια
αν σου αρεσει αν οχι στο καλο
για να μην τρελαθω εχω κανει πολλα σκουλαρικια
και θα τις βρειτε ολες τις δημιουργιες μου
στο αλλο σπιτακι μου.
Θελω να πω ευχαριστω γιατι ειναι ωραιο να σε θελουν
και οπως ειμαι τωρα το χρειαζομαι πολυ.
Ειστε πηγη δυναμης μου για να αντεξω και ευχομαι να τα καταφερω
εσεις τι κανετε;

Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ...

ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΤΣΟΥΠ ΕΔΩ 


4 σχόλια:

  1. Γλυκό μου κοριτσάκι να είσαι καλά....ήθελα να σου στείλω έτσι τις ευχές μου,μέσα απο την καρδιά μου...κ χάρηκα όταν είδα τόοοοσα χαμόγελα στην απάντησή σου...έτσι να χαμογελάς κοπέλα μου!!!
    Σκεφτόμουν πριν τη χτεσινή σου ανάρτηση..πόσο δίκιο έχεις...εδω μέσα λέμε πράγματα..γράφουμε..φτιάχνουμε..μαθαίνουμε ο ένας τον άλλον...ενώ εκεί έξω είναι αλλιώς...
    Φυσικά εκεί έξω είναι η ζωή μας...αλλά εδω μέσα
    είναι ο δικός μας κόσμος!!!
    Σε φιλώωωω!!!!!!!!!!

    Υ.Γ. Χαίρομαι που είμαι μόνιμος κάτοικος...κ το μηνυματάκι που είχες γράψει στο μπλόγκ μου έκανε το χαμόγελο να φτάσει στα αφτιά..είναι κ κουνελίσια..χαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύχομαι να πέφτεις πάντα πάνω σε αληθινούς ανθρώπους με "άλφα" κεφαλαίο!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ειρηνη μου οπως ξερεις δεν ειναι παντα ευκολο αυτο ομως και οι λαθος για τα δεδομενα σου παντα κατι σου προσφερουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κουνελακι μου το ειχα αναγκη οσο δεν φανταζεσαι και εψαχνα τις ευχες σου εδω αλλα τπτ και εκλαιγα αλλα οταν ειδα το μαιλ μωρε αν ηξερες ποσο σημαντικη κινηση ηταν ....ενιωσα αλλιως....
    εδω δειχνουμε τον εαυτο που κρυβπουμε για αυτο το ξεκιναμε το καθε σπιτακι και μετα αν σε δω εξω θα σε πω απαπα καλε εισαι και ετσι;

    και ξερεις ποση χαρα εχω οταν κανω τους αλλους να γελανε; πολυυυυυυυυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις