Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΑΡΑΛΙΑ

Καλημερα καλημερα...
Μα δεν ειναι κατασταση αυτη ελεος
σκεφτομαι να παω για μπανιο , παιρνω το μαγιο μου, το αντιλιακο το εχει η φιλη μου, την πετσετα μου, και βουρ για καλλικρατεια- ειναι πιο κοντα και φτηνα για αυτο εκει- και λεμε θα κανουμε το μπανακι μας.
Μεχρι εδω ωραια... παμε διαλεγουμε ξαπλωστρα και παμε για βουτιτσα.
Ελα μου ομως που την εχω πληρωσει ακριβα....
και δεν λεω για την τιμη
Αλλα για εκεινο το φαινομενο που λεγετε ζευγαρια....
Μην γελατε καθολου...
Παμε μεσα στην θαλασσα και ενα ειναι απο πισω μας, ενα διπλα μας σε διαφορες ηλικες και δεν ειναι αυτο το κακο αντε το τρως 
το οτι ειναι μεσα και ματσα μουτσα ματσα μουτσα εεεεεεεε φτανει
αν θες καλε μου να φιλιεσαι πανε στο δωματιο που νοικιαζεις 
Προχτες πηγαμε και ενα ζευγαρι στα 16 πηδιοταν μεσα στην θαλασσα και κολλησε ναι ναι καλα καταλαβατε μην παρεκτραπω φωναξαμε ναυαγοπνιχτη για να τους ξεκολλησει. 
Ενα αλλο στα 30 παλι το κανανε μεσα στην ερμη την θαλασσα και ενω ολοι τους κοιτουσαμε γυρω γυρω αυτοι χαμπαρι και οταν τελειωσαν....ξεπλυθηκαν μια χαρα και τσουπ εξω
μια μανα που το παιδια της εκανε βουτια τοτε ταραχτηκε μην δει τιποτα και μετα την ρωτα και αντε να απαντησεις στο παιδι. 
Εξω δε, σε ολες τις ξαπλωστρες αυτο το ταβλι- χουφτωμα ειναι νεο παιχνιδι
Καλε μην γελατε, λεμε ειναι νεο να σας πω πως παιζετε...
ριχνεις ζαρι βλεπεις τον αριθμο τοσα λεπτα την χουφτωνεις παιρνεις το πουλι πιανεις το βυζι η το αιδοιο της αλλης εκεινη καθετε και γελα αναιξαρτητα απο την ηλικια χτυπας το πουλι της και αν χανει σε γλωσσοφιλα αν κερδιζει σου καθετε
εεεεεεεεε εχω και την κικη να μου λεει μην κοιτας εδω μην κοιτας εκει 
μα καλη μου ειναι απαγορευμενη η παραλια ολη τι να κανω;
Παω πιο μεσα εκει να δεις τι γινετε...δεν ξερω καμια γλωσσα για να μιλησω και οι μονοι ελληνες ειναι η πιασμενοι η κολλημενοι στην μπαλα και ξαφνικα εκει που εκανα τις απλωτες μου ερχετε ενας και μου λεει:
θα μου την δωσεις;
τι να καταλαβω με αυτην την ερωτηση;
την διευθυνση του προφιλ σου εννοω θα μου την δωσεις;
και ειμαι υπερβολικη μετα; αφου δεν μπορεις να μου μιλησεις τωρα που με εχεις ζωντανη διπλα σου θα μπορεις μεσα απο ενα προφιλ; ελεος
θελω νεα παραλια μονο για ζευγαρια καλεεεεεεεεεεεεεε ακουτεεεεεεεεεεεεεεεεε
πως ειναι των γυμνηστων ετσι
να ηρεμησω πια


Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ...

ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΤΣΟΥΠ ΕΔΩ 
 

14 σχόλια:

  1. χαχαχαχαχα βρε τι έπαθες!

    παντου ζευγαρια ε???

    ωραια τα ειπες!!

    νομιζω οτι το "κολλημα" μεσα στη θαλασσα ηταν μυθος....

    ναυαγοπνιχτης ε??? χαχαχαχαχαχα

    μ εκανες και γελασα σημερα πολυ με αυτη σου την αναρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παντου ειναι καλε σαν επιδημια
    μωρε δεν ξερω αν το κολλημα ειναι μυθος παντως το μικρο φρακαρε και αντε να μην ντραπει οταν μπηκε ο αλλος απο κατω και του ελεγε τι να κανει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχαχαχα

    δηλαδη του εδινε online οδηγιες???

    μπροστα στο κοσμο???

    κ η κοπελα τι εκανε? ειχαν κοκκινησει??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κοιτα οταν εισαι 16 και σου συμβει αυτο δεν ξερουν τι ν νιωσουν και αφου δεν ηξερες τι το δοκιμαζες;
    μπηκε απο κατω τους εδωσε οδηγιες πως να χαλαρωσουν και βγηκε ο ενας απο τον αλλον αλλα ολοι τους κοιτουσαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πω πω ντροπη! δε λες παλι καλα που δεν ηταν νυχτα; αν ηταν νυχτα και ελειπε ο ναυαγοπνιχτης τι θα εκαναν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ααααα κοιτα να δεις αν εισαι ζευγαρι και θες κατι τετοιο ξερεις οτι το κανεις μεχρι τις 5 και 30 μετα δεν φερει ευθυνη κανεις να σε βοηθησει αλλα και το εξω δεν παλευετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εγω για να ειμαι ειλικρινης δεν εχω πεσει πανω σε τετοια περιστατικα. ναι εχω δει πολλα ζευγαρια σε παραλια αλλα καμια σχεση με αηυτα που περιεγραψες εσυ. ενταξει τα φιλια πεφτουν βροχη συνηθως αλλα οχι και αγριο μπαλαμουτι.

    βασικα δε βρισκω σωστες τετοιες πραξεις γιατι στις παραλιες υπαρχουν μικρα παιδια και μεγαλοι ανθρωποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ξενερωτες οι παραλιες που πας γιατι και εμενα δεν μου αρεσουν αλλα ελεος εχει καταντησει αλλαξα παραλια και παλι το ιδιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρίξε μια ματιά στην παραλία που εβαλα στο blog μου σήμερα!!!ΟΛΗ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ!!!Κάνε το μπανάκι σου να το ευχαριστηθείς (χαχαχα)!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ!!!! Μικρό και παραπονιάρικο....!!!! Παραλίες - ζευγάρια... Κοιτα κακομοίρα μου όταν γίνεις κι εσύ ζευγάρι μην κάνεις τα ίδια και χειρότερα....!!!! Σε πειράζω βέβαια!!! Σ'ευχαριστώ γλυκιά ζουζούνα για το σχολιάκι σου και είναι χαρά μου να τα λέμε... Σε φιλώ και εύχομαι να βρείς μια παράλια... και ένα παίδαρο... και να παράσεις καλοκαίρι σουπερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πλάκα με κάνεις?!....χαχα...είπαμε αλλά όχι κ μπροστά σε μικρά παιδιά ή σε μεγαλύτερους...ντροπή...να έχουμε κ ένα σεβασμό!
    Αυτό με το "κόλλημα" το έχω ακούσει κ εγώ...νομίζω ισχύει αν το σκεφτείς...
    Είχες κ τα τυχερά σου ε?!...Ε τι να δώσεις?..δώσε μια μούτζα αν δε σου αρέσει...χαχα...πλάκα κάνω...να είμαστε κ ευγενικοί...
    Το άλλο με το τάβλι δε το ήξερα!
    Α τι γίνεται με τις μπομπονιέρες?
    Σε φιλώ κοπέλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ριρι μου μακαρι γιατι δεν παλευετε να θελω μια παραλια και να μην την εχω και αλλη μια να κανουν για τα ζευγαρια καλε σιγα πια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. κικη μου ελα μην με μαλωνεις δεν ειμαι παραπονιαρικο γκρινιαρικο πλασμα ειμαι ελα ελα
    καλε δεν κανω εγω ετσι ποτε δεν εκανα χουφτωματα στην παραλια ελεος
    θα πιασει η ευχη σου ειμαι σιγουρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. κουνελακι μου αν σε πιασει η μουρλα το κανεις παντου μαλλον βρε συ ολα γινονται παντου να μαθει και το παιδι παιξε καιε συ αυτο το ταβλι
    και οι μπομπονιερες παραδωθηκαν και τα π ιτσιρικια τρελαθηκαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις