Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

ΕΙΚΟΣΤΟ ΕΒΔΟΜΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ


Καλημερα καλημερα εδω 
θα κανω μια σουμα οσα περασα την εβδομαδα 
και θα προχωρησω ακαθεκτη
Καταρχας να πω ευχαριστω στον πρωην μου
και δεν εννοω τον Χρηστο
που στα γενεθλεια μου θυμηθηκε να μου στειλει λουλουδια.
Και για το δωρακι που παρειγγειλε για μενα
Τελεια κινηση και ευτυχως προς το παρον αυτος τα βρηκε με την κοπελα του.
Να ευχαριστησω την ιδιοκτητρια των fresh line 
για το δωρο της 
ειναι τελειο θα σας το πως να το δοκιμασετε 
απιθανο και αξιζει οπως ολα της.
Να πω ευχαριστω στην Δεσποινα, την Λιανα, την Μαρια και την Βαγγελιω
που χωρις αυτες δεν ξερω πως θα ημουν
και χωρις να το ξερουν μου κανουν καλο.
Να πω οτι ο καταλογος που εχω στα γενεθλια μου πιανει
οποτε να τον κανετε και εσεις.
Εχω διαβασει αρκετα για τον χωρισμο βιβλια
και πλεον θα σας πω οσα εμαθα εδω για να βοηθησω και αλλους.
Εχω γινει αρκετα δημιουργικη και κανω σκουλαρικια
Σχεδιαζω ποτε να παρω μερος σε εκθεση με κοσμηματα
και θα ηθελα την στηριξη σας.
Θα μεινω μονη μου το σκ γιατι θα φυγουν οι δικοι μου για Σπαρτη.
Ελπιζω να παμε για μπανακι με την Κικη 
αλλα να ξερετε δεν ειναι ευκολες οι παραλιες πλεον.
Ελπιζω και εσεις αν ειστε καπου εκει εξω και να πλατσουρατε.
Να πω οτι εχω διαβασει αρκετα  βιβλια
και θελω να ειστε καλα
Γυρναει απο δευτερα και η Ιωαννα  στο σπιτακι της και θα εχουμε αναρτηση της.


Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ...

ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΤΣΟΥΠ ΕΔΩ 






5 σχόλια:

  1. καλημερα Ιωάννα μου! να εχεις ενα τελειο ΣΚ!

    σημασία εχει οτι η ζωή σου μετά το χωρισμό είναι καλύτερη, έτσι δεν είναι? σε βοήθησαν τα βιβλία που διάβασες?

    άντε με το καλό να επιστρέψει στη γειτονιά και η άλλη μας Ιωάννα που μας εχει λειψει τόσο πολυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κοιτα τα ζορια τα ειχα περασει τον μαιο για αυτο τωρα ειμαι καλυτερα
    διαβασα πολλα με αναλογους τιτλους και φυσικα θα τα προτεινω εδω
    ας πουμε οτι μου εδωσαν μια αλλη οπτικη γωνια και ειδα τι γινετε μεσα μας πολλοι δεν το ξερουν και θα ηθελα να βοηθησω και γαι αυτο θα τα προτεινω
    τελειο το σκ μου δεν ξερω αν θα ειναι αλλα ευχομαι ηρεμω και ταξιδιαρικο

    μωρε το καλο που της θελω να γυρισει γιατι εχει να μας πει πως περασε στην κατασκηνωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια χαρά σε βρίσκω κοπέλα μου....Να έχεις ένα όμορφο Σαβ/κο κ κοίτα να ξεσαλώσεις λίιγο..μιας κ θα λείπουν οι γονείς σου..χιχι :P.......
    Τι καλά θα επιστρέψει το κοριτσάκι μας!!!
    Οι δημιουργίες σου όλο "τσουπ εδω" αλλά δε βλέπω καμία καινούργια...χιχι...όλο φτιάχνεις!...ναι καταλαβαίνω οτι δεν είναι εύκολο να ανεβάζεις!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοιτα λεω να παω για μπανιο η χαλκιδικη η μεσολογγι θα δειξει
    ναι επιτελους η σουσου θα ερθει να μας τα πει γιατι μας ελειψε
    βρε κανω αλλα δινω στην καθε αναρτηση χρονο να την δουν πολλοι γιατι δεν μπαινουν και ολοι και αν σταματησω να κανω δεν θα εχω τι να βαλω
    σιγα σιγα
    εχω αλλες 93 αναρτησεις σε αναμονη αλλα μια την βδομαδα να τις χαρουν ολοι
    δεν εχω δικο μου υπολογιστη απε εξω βαζω φωτο
    κοιτα να εισαι καλα γερη δυνατη δημιουργικη και τα λεμα την δευτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ειδες που ολα ξεπερνιουνται σιγα σιγα?? και παντα μαθαινουμε μεσα απο τα καλα η τα ασχημα της ζωης!! σου ευχομαι ηρεμο και ταξιδιαρικο σαββατοκυριακο ακριβως οπως το θες :) φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις