Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

ΟΡΚΟΜΩΣΙΑ 15/7/2011


Δυο ανθρωποι που συναντηθηκαν απο προξενειο= γονεις
δυο ατομα που γεννηθηκαν απο αυτη την επιλογη =παιδια
ενα μπραβο τους που τα καταφεραν να τα φτασουν 24 και 20 ανττιστοιχα χρονων
με ταλαιποριες και δυσκολιες.
ΟΡΚΙΣΤΗΚΑΜΕ
και το βαζω στον πληθυντικο γιατι η δικη μου δεν ξερουμε ποτε θα ειναι.
Επειδη στο σπιτι τον λεμε κουκλι, ετσι θα τον πω και εδω
Ακου κουκλι να δεις, επειδη εμεις οι δυο δεν τα πολυ λεμε
και επειδη σπιτι λιγο δυσκολο να γινει με τις γνωστες παρεμβολες - ξερεις εσυ-
θα στα πω απο εδω γιατι αλλο χρονο δεν βρησκω.
Ο Σωτηρης οποτε με εβλεπε μου ελεγε πως οταν σε δω να ορκιζεσαι θα κλαψω και θα συγκινηθω.
Δεν το εκανα και οχι απο κακια αλλα γιατι δεν εκανες παρα αυτο που κανουν ολοι
οπως γιατροι δικηγοροι παιδαγωγοι
που φοραν την ασπρη μπλουζα το κουστουμι το χαμογελο
και αυτο στολη εργασιας ειναι και πανε να κανουν το καθηκον τους.
Δεν θα ειμαι λιγο η πολυ  περιφανη
απο οταν καταφερες να παρεις το πτυχιο γλωσσων σου
να βοηθησεις εναν φιλο στα δυσκολα
να πεις μια καλημερα
ετσι και τωρα τοσο υπερηφανη ειμαι. 
Οταν θα κανεις
 τη δουλεια σου σωστα και δεν θα βρεθει κανεις
να πει κατι κακο για σενα αλλα να χαιρετε που σε βρηκε στο δρομο του το ιδιο υπερυφανη θα ειμαι
Εκει ΝΑΙ θα κλαψω
μονο οταν δεν το καβαλησεις εξετειας της στολης θα ειμαι περιφανη.
Η γιαγια ελεγε πως μονη μας κληρονομια ειναι το χωραφι μας που λεγετε μυαλο μας 
και ευχομαι να το καλλιεργησεις οσο πιο πολυ μπορεις οχι
για να βγαλεις καρπους, μα για να εχεις ευρυ οπτικο πεδιο.
Να μην ακους κανεναν απο αυτους που δηθεν ειναι γυρω σου
και αποτελουν την κορνιζα σου και καλα
αλλα εχουν κρεμαστει στα συρματοπλεγματα των ονειρων τους 
γιατι δεν μπορουν να τα φτασουν.
Στη ζωη σου ευχομαι να συναντησεις δυσκολα
και δεν το λεω σαν κακια αδερφη, μα για να εκτιμησεις το γελιο
την χαρα, και την αγαπη, που σου δινει ο καθενας.
Ο καθε ανθρωπος που θα βρεις ειναι για σενα σαν το βιβλιο...
αγνωστος στην αρχη, οικειος πιο μετα, μα παλι αγνωστος και καθως θα μενει κοντα σου, ισως λεω ισως, τον γνωρισεις , μα ποτε μην πεις οτι ναι αυτον το ξερω γιατι τοτε θα εχεις τελειωσει μαζι του. Καθε φορα ο ιδιος ανθρωπος θα σε εκπλησει με το τι κρυβει.
Δες μεσα σου τα δυνατα σου σημεια και ενισχυσετα
βρες τα κομματια που σε πονανε και αγαπησε τα
δες τα αδερια που διαλεξες για φιλους σου και πιστεψε τα
μα μονο εχεγγειο σου ειναι ο εαυτο σου 
και αγαπησε τον για αυτο που ειναι και οχι για το τι θελουν οι αλλοι να τον κανουν.
Καθε πραγμα στην ωρα του και μην κρυνεις κανενα αυστηρα
μετρα κουβεντες και στο τελος της μερας λογισου τι σου εχει δωσει ο καθενας για να γινεις εσυ λιγο καλυτερος.
Μην μοιαζεις σε κανεναν παρα μονο σε εσενα.
Μην ανταγωνιστεις κανεναν παρα μονο τον καλο σου εαυτο για να γινεις καλυτερος.
Μην κανεις τιποτα απο αυτα πουδ εν θες να σου κανουν.
να εχεις την δυναμη να γελας και να συγχωρεις οχι γενικα και αοριστα αλλα εκει που σε πονανε 
μονο εκει εσαι γενναιος και πολεμιστης.
πιστεψε στον ευατο σου και βοηθα οποιον νιωθεις οτι αξιζει
βαλε στοχους που να αξιζουν και να μπορεις να τους πετυχεις
αγκαλιασε δεντρα και γενικα την ζωη
ταξιδεψε τους γυρω σου σε αυτα που δεν μπορουν να δουν και
γινε εραστης της ζωης σαν να την ζεις μονο μια στιγμη και αυτη...εννοια σου κατι ξερει και δεν αφηνει τους εραστες της.
Το χτες ειναι παρελθον και εκει ανηκει
Θα χαρω αν μαθω οτι βαζεις στοχους και τους πετυχαινεις
αν βρησκεις χρονο μεσα στην μερα σου για να γελας 
γιατι αλλιως πως θα ξερεις οτι ζεις.
Χαρηκα διπλά που ενω δεν σε ηξερα
σε μια μερα ειδα τι ειχες σπειρει τοσα χρονια
και τι σοδεια πηρες πισω.
Δεν ξερω ακομα αν φιλος ειναι αυτος που χαιρετε μαζι σου 
ή ειναι εκει στα δυσκολα.
Μα εκτιμησα εγω διπλά και αυτο να το μετρας παντα
πως οταν καθεσαι σε ενα τραπεζι και δεν το νιωθεις γεματο ναρκες, μα εισαι ανετος και γελας με την καρδια σου
οτι εκει ενα κομματι σου ανηκει και χαιρετε.
Επειδη ποτε δεν το ειχα τους θαυμαζα που ηρθαν και χαρηκαν
και φωναξαν και γελασαν και χωρτασαν 
και ηθελαν με την παρουσια τους να σε τιμησουν.
Όταν κοιτας στα ματια καποιους εκει θα δεις αν θα μεινουν
ή θα σου την κανουν καποτε ασχετα με το τι ζειτε τωρα.
Να χαιρεσαι που ερχεσαι και που στις 12 τη νυχτα εχεις καποιον καποια να δεις και να μην το εχεις δεδομενο.
Εκεινη την τελευταια μπογατσα με τον Λαζαρο
να την χαρεις γιατι θα κανεις καιρο να την φας ξανα.
Και η καθε φωνη που θα διαλεγεις να ακους
να την προσεχεις τοσο οσο σου δινει το διακιωμα.
Και λιγο παρα πανω...
για την γιαγια...και το θειο...
Και ασχετα αν τα λεμε η οχι 
οπως και για τους αλλους ετσι για σενα ειμαι εδω
δεν ειμαι για κανεναν που δεν το θελει ενας απλος αριθμος
Θα ειμαι αυτη που καποτε θα σου πει
ειμαι εδω οταν ολοι θα εχουν φυγει...
οταν θα θες να πεις απλα ενα τι κανεις ειμαι και εγω εδω ακουμε...
αυτη που θα στα χωνει οταν ολοι θα σε γλυφουν
και η επαφη με τον εξω κοσμο
Για εναν περιεργο λογο ηθελα να τα πω και να ηρεμησω
και ακομα και που τα γραφω κλαιω
και το κυριοτερο που πρεπει να πετυχεις;
να καταλαβεις τι εχεις για καρδια και τι εχεις εκει μεσα
και κατα προσεγγυση να την δωσεις εκει που αξιζει σε αντικειμενα σχεσεις ατομα
μην μπεις σε λαγουμια και χαθεις
εχεγγειο το τωρα και το εμεις

ειμαι εδω για οτι χρειαστεις

16 σχόλια:

  1. Τι τρυφερή και όμορφη ανάρτηση κοριτσάκι μου....να σας χαίρονται και να σας καμαρώνουν οι γονείς σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ασε μαιρη μου για εναν περιεργο λογο ηθελα να τα πω και δεν μπορουσα και ακομα και τωρα κλαιω να σαι καλα καιε συ στα παιδια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λοιπόν, ένα μπράβο και στους δύο!!! και φυσικά ένα μπράβο και στους γονείς σας!!! Όσο για σένα μικρή μου 20χρονη!!!! Πω! Πω!....!!!! Ελπίζω να καταφέρεις να μείνεις τοσο προσγειωμένη όσο και τώρα!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κικη μου εγω ειμαι το 24 το 20 ειναι ο μικρος αδερφος μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. παντως ευχαριστω που λες οτι ειμαι 20 χιχι στις 23 του μηνα εχω γενεθλια και που ειμαι ας πουμε προσγειωμενη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΓΙΑΤΙ Η ΣΧΟΛΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ.ΚΑΛΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ναι χιωτισα μου το ξερω περα απο το τι λενε ολοι ειναι πολυ δυσκολη και σκληρη ασχετα με τη μονιμοτητα εχει απαιτησεις και το ξερει σιγα σιγα θελει χρονο σε ολα και για ολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. από τις πιο όμορφες αναρτήσεις! συγκινήθηκα! αλήθεια!

    να στε πάντοτε γεροί και αγαπημένοι εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφα αδερφάκια!!!
    Πάντα καλά να είστε κ αγαπημένα!!!
    Κοπελάρα μου να περνάς καλά!!!
    Σε φιλώ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κουνελακι μου περναω καλα ετσι για το γαμωτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επειδή είχα κάνει ένα διάλειμμα κάποιες μέρες δεν σχολίασα αυτήν την ανάρτηση σου, όμως θέλω έστω και λίγο καθυστερημένα να σου πω συγχαρητήρια για τον αδερφό σου και φυσικά και σε σένα που είσαι τόσο γλυκό πλάσμα!! Με το καλό και στα δικά σου, να δούμε να σε καμαρώσουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλα εκανες σταχτοπουτα μου να ηρεμησεις και εσυ να τα δεις τα πραγματα αλλιως ευχαριστω και εσυ στα παιδια σου αν εχεις και στους φιλους σου.
    να σαι καλα ματια μου για τα καλα σου λογια νιωθω πως κατι αλλαζει και γινετε θαυμα μωρε θα με καμαρωσετε με 1000 λουλουδια αγκαλια να εχω και το πτυχιο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. υπεροχα λογια! Ειναι προτροπες για ολους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μαγια μ ακοαμ και τωρα που το ξανα διαβασα λεω μπραβο μου που τα ειπα τοσο ωραια και δεν τα διαβασε ακομα ο αδερφος μ
    αν κανεις κατι απο αυτα θα χαρω εστω και ετσι να κανω καποιον ηρεμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ο μπλοκερ σημερα με αφησε να σου σχολιασω
    μπραβο κοριτσακι για οοολα αυτα που νοιωθεις και γραφεις
    μακαρι στην ζωη σας και εσενα και του κουκλιου να ερθουν ολα βολικα, να χαιροσαστε και να χαιροντε και οι δικοι σας ανθρωποι
    να εισαι ΠΑΝΤΑ καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αχ ο κακος ο μπλογκερ αχ
    ειρηνη μου δεν πειραζει φτανει που σε ξανα ειδα εδω να περνας πιο συχνα
    κοιτα το βολικα ειναι σχετικο ανλογα τιθελει ο καθενας αλλα μονο γεροι να ημαστε και τα βολευουμε τα αλλα ε;
    εσυ καλα εισαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις