Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

ΚΤΗΜΑ ΕΥΧΑΡΙΣ ΕΥΑ ΡΟΖΕ ΣΑΜΠΑΝΙΖΕ


Χρώμα Ροζέ
Τύπος Αφρώδης
Ποικιλία Grenache Rouge 50% & Syrah 50%
Εσοδεία 2006
Ολική οξύτητα 12 % vol
Ολική οξύτητα gr / lt
Ανάγοντα σάκχαρα gr/ lt
Ετήσια παραγωγή 6000 Φιάλες
Σερβίρετε σε θερμοκρασία °c
Χαρακτηριστικά
Τα σταφύλια συλλέγονται χειρωνακτικά και μεταφέρονται στο οινοποιείο μέσα σε μικρά πλαστικά τελάρα. Μετά από προσεκτική διαλογή σταφυλιών οδηγούνται στον αποβοστρυχωτή όπου εκεί  γίνεται ο διαχωρισμός των βοστρύχων από τις ρώγες.  Στη συνέχεια οδηγούνται στα σύγχρονα πνευματικά πιεστήρια όπου συμπιέζονται τα σταφύλια απαλά σε χαμηλές πιέσεις. Ακολουθεί στατική απολάσπωση και μετά από οκτώ ώρες παραλαμβάνουμε γλεύκος φυσικώς διαυγασμένο. Στην διάρκεια της επεξεργασίας των σταφυλιών δεν χρησιμοποιούνται αντλίες. Η οινοποίηση γίνεται με την μέθοδο κλειστής δεξαμενής.
Συνοδεύει καλύτερα
Φρούτα και επιδόρπια ως aperitif
Γευσιγνωσία
Πλούσιο ροζέ χρώμα με λεπτό φρουτώδες άρωμα, ευχάριστη γλυκιά φρεσκάδα και φυσαλίδες που διαρκούν.



Με μεγαλη σιγουρια σας λεω πως αν σας αρεσουν η αν θελετε να δοκιμασετε τα αφρωδη κρασια ειναι ωραια εμπειρια. σε λευκο και σε ροζε . δεν ειναι σε ολες τις καβες αλλα μονο σε καλα ενημερωμενες αναλογα την περιοχη


Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ...

ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΤΣΟΥΠ ΕΔΩ 

4 σχόλια:

  1. Ωραία ,δροσερή καλοκαιρινή πρόταση!!!
    Την καλημέρα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μακαρι ματια μου να το βρεις και να το δοκιμασεις ειναι τελειο οτι προτινω το εχω δοκιμασει και για την γλωσσα μου ειναι καλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία πρόταση φαίνετε! Και δροσερό ότι πρέπει για το καλοκαίρι! Σε ευχαριστούσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ειναι ολγα μου πολυ απαλο δροσερο και ωραιο με τρελανε δοκιμασε το

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις