Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

ΕΚΤΟΣ ΜΗΝΑΣ

Καλημερα καλημερα...
χτες εκλεισα τον εκτο μηνα ως blogger
24/1/2011 ενα απογευμα δεν ηξερα τι με εσπρωξε αλλα ηθελα να εχω εναν δικο μου χωρο για να λεω και να κανω οτι θελω.
ενιωθα οτι ηθελα κατι νεο να δοκιμασω
και το εκανα
μαζι 6 μηνες μου εχετε αλλαξει την οπτικη γωνια
οχι γιατι κανατε κατι περιεργο αλλα γιατι απλα...ειστε εδω και θελει πολυ κοπο απο πολλους αυτο το ξερω,
Απλα και μονο γιατι ειστε εσεις και ναι αυτο και αν δεν θελει κοπο.
Ευχομαι να μην ειστε μονο περαστικοι και να μου λετε μια σκεψη σας περα απο τους μονιμους κατοικους πλεον του σπιτιου μου- γιατι σαν σπιτι μου το εχω- και να ακουω γνωμες προτασεις ειδησεις νεα σας.
Εχετε σκεφτει οτι εδω μεσα μαθαινουμε κομματια του καθενος που εξω δεν θα τα ξεραμε η δεν θα τα πιστευαμε οτι κανει; ειμαστε σαν πινακας που εκτιθετε και κανεις δεν ξερει τι τον τραβα πανω στον ιδιο καμβα.
6 μηνες μου ειπατε οτι αξιζε τον κοπο κουκλα μου που σε μαθαμε, που διαβαζουμε κατι απο εσενα. Με ειδατε να ποναω να αγαπαω να χωριζω -ευτυχως μπορω να πω- να γελω- παλι ευτυχως και δοξα το θεο- γινατε δυναμη μου και εμπνευση μου.
Εγω θα σας πω πως εχω γνωρισει 4 ατομα απο εδω μεσα και ευχομαι και αλλα να θελουν να βρεθουμε αξιζαν τον κοπο οσο δεν φανταζεστε, πηρα ενα κομματι της ψυχης σας και της φαντασιας  σας μεσα απο τα δωρα σας,  με κανατε να ανοιχτω ακομα περισσοτερο, να βαλω την οπτικη μου γωνια σε μια μοιρα αλλιωτικη και αλλαζει καθε στιγμη, εμαθα να πιστευω σε μενα και πολλα ακομα
Ελπιζω να ερθετε και αλλοι, να βρειτε ενα κομματι μου να σας αγγιζει, να γελατε πανω απο ολα, και να ξερετε πως πλεον οτι ζω απλα το βαζω εδω, για να μαθαινετε εσεις και να θυμαμαι μετα απο καιρο εγω μια στιγμη για να μην βασανιζει την ψυχη μου. Οτι μου αρεσει ειστε το κοινο που θελω να το ξερει οκ;
Νιωθω οτι ημαστε παρεα και ολα μπορουμε να τα κανουμε 
τι λετε;
Γλυκο δεν κερναω... αλλα μια πιατελα αγαπη μονο για αυτο ας μιλησουμε για αυτην....


Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ...

ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΤΣΟΥΠ ΕΔΩ 

8 σχόλια:

  1. ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ , ΑΝ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΦΙΛΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΩ ΘΑ ΚΟΡΟΪΔΕΥΑ!!!!!!!!
    ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΕ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΩ ΟΤΙ ΟΣΑ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΗΚΑ Η ΜΕ ΒΡΗΚΕΣ!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπραβο ρενα ποτε μην λες ποτε απο που θα γνωρισεις καποιον δεν μετρα αρκει να αξιζει και να μεινει για οσα βλεπει μακαρι καπως να σε εκανα με οσα γραφω και προτινω να αλλαξεις κατι μεσα σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα τσιμπισω λιγο απο την πιατελα σου!!!

    αντε και να κλεισεις οχι χρονο χρονια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χιχι θες να σε ταλαιππορω τοσο πολυ; οσο παει θα ειμαι εδω και ισως για πολυ ακομα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πέρασαν έξι μήνες ε?!..μπράβο κοριτσάκι!!!
    Να είμαστε καλά να τα λέμε...καλή συνέχεια!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερα κοριτσακι μου και χρονια πολλα για το σπιτακι σου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. περασαν κουνελακι μ περασαν
    και ευχομαι να τα λεμε καθε μερα και ωρα και να μοιραζομαστε πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εκφρασου μ να εισαι καλα ευχομαι να τα καταφερω και να βοηθαω κοσμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις