Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

ΑΠΟΡΙΕΣ

Buongiorno, buongiorno
come stai?
io sto bene
e tu?

Καλημέρα, καλημέρα.....
Όλα καλά?

Το ελπιζω και το ευχομαι.
Εμενα τα νεα μου ειναι πολλα ολο το σκ εκανα χειροτεχνιες και ιταλικα. Το καταχαρηκα. Χαλασε το κινητο μου και θελει αναβαθμιση, εχω δωσει του κοσμου τα λεφτα για κολλες. Την κυριακη ειχαμε τα 40 της γιαγιας μου. Να ειναι καλα...
Στις 1/7 η πεθερα μου ειχε επαιτειο γαμου 28 χρονων παρακαλω...σπανιο πια να εισαι τοσα χρονια με καποιον. Μολις μπηκα στο προφιλ μου που το ειχα κλειστο και τσατιστηκα γιατι το καμαρι μου εβγαλε το οτι ειναι σε σχεση αναινωχλητος να παιζει με ολες - μωρε καλα το ειχα κλειστο- τουλαχιστον δεν τσατιζομουν. Ριξαμε και εναν καυγα χτες για πολλα- ετσι βρε σε δουλεια να ημαστε- μην ξεχνιωμαστε. Ψαχνω ρουχα για την ορκομωσια του αδερφου μου και δεν ξερω τι να παρω. Εγραψα αρκετες αναρτησεις για να εχω νασ ας δειχνω και κοιταζω να βαλω ολα τα θεματα που θελω να δειτε. Αλλα καπου εκει εχω αποριες και θελω να με βοηθησετε. Να πω καλες διακοπες στον σκρουτζακο που θα ξεκουραστει καλα παοτελεσματα και στην εξεταστικη σου. Κια ν πω πως μετα παο καιρο κερδισα σε 2 διαγωνισμους και δεν το περιμενα και χαιρομαι πολυυυυυυυυυ

έχω χαθεί στην μετάφραση του blog μου και θελω τις γνωσεις σας.

Οι απορίες ξεκινουν και απαντήσεις θέλουν, και όσο δεν μου απαντάτε τόσο πιο πολλες βγαίνουν.

1 θέλω να βάλω μουσική στο σπίτι μου και ενώ κανω τις κινησεις που πρεπει δεν ξερω γτ δεν το βγαζει ....για πειτε με τι να κανω;

2 θελω να βαλω τσατ αυτο το κουτι που αφηνεις σχολια αλλα δεν καταλαβαινω αγγλικα και δεν ξερω τι πρεπει να συμπληρωσεις . μπορειτε να μου πειτε;

3 πως βαζεις μεταφραστη κειμένων για πολλες γλώσσες;

4 πως βαζεις πανω στις φωτο σου το ονομα του μπλογκ σου

5 πως προγραμματιζεις μια αναρτηση  δλδ να βαλεις ωρα και μερα που μπορει να βγει χωρις να την γραφεις εκεινη την στιγμη γιατι τοσο καιρο προσπαθω και δεν μπορω

6 πως μπορεις να σβηστεις απο ενα blog που δεν θες και να μην ειναι καθολου στον καταλογο που εχουμε για να βαλουμε τα ιστολογια που παρακολουθουμε


Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ...

ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΤΣΟΥΠ ΕΔΩ 

6 σχόλια:

  1. Εμείς όλα καλά!..Εσύ?..Άντε να φτιάξουν τα πράγματα!!!
    Λοιπόν κ εγώ τις ίδιες απορρίες έχω....αν μάθεις πές μου..!!
    Την 6η απορρία ξέρω μόνο..θα σου στείλω mail!
    Σε φιλώ κ καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΩ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ciao signorina!!! Hai un blocco molto interessante con l'eleganza italiana!!!! Sarebbe bello poter parlare!!!!Ci vediamo!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κουνελακι μου οκ αν μαθω κατι θα σε πω αλλωστε θα το δεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις