Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

ΝΕΑ....

Καλημερα καλημερα....
Θα ηθελα να σας πω πολλα και καλα νεα αλλα δεν ξερω πως θα τα παρει ο καθενας.
Καταρχας ευχομαι να παρετε μερος οσοι θελετε στον διαγωνισμο μου για να μπορεσει καποια να εχει κατι δικο μου.
Εχω κανει οσο μπορω πιο πολλες κατασκευες αναλογα με τα οικονομικα μου και τις εχω βαλει στο αλλο σπιτακι μου οποτε μπορειτε να πατησε την λακτα στο πλαι και να τις δειτε και να αφησετε εκει ενα σχολιο.
Το καταστημα που εχει τα παζλ δυστυχως κλεινει οποτε μεχρι τις 31/7/2011 μπορειτε να πατε και να βρειτε τα παντα στις τιμες κοστους οποτε πατε για να βοηθησετε και τον ανθρωπο που τα εχει να βγαλει κατι.
Τα βιβλια δευτερης ευκαιρας εχουν κανει νεα σελιδα οποτε καλο ειναι να την δειτε και να κανετε κατι για αυτο ας πουμε μια ανασκαφη στο σπιτι σας να δειτε τι θελετε να δωσετε να το πειτε και στα σχολεια της περιοχης σας, σε φροντηστηρια της περιοχης σας τυπογραφεια, εφημεριδες οπου μπορειτε και να αγορασετε οτι βρειτε στο χωρο τους σε τιμες απο ενα ευρω ως 10 στα λογοτεχνικα.
απο το σπιτι σας πατε εφημεριδες περιοδικα βιβλια βοηθηματα σχολειου λογοτεχνια οδηγους μαγειρικης κρασια παιχνιδια ταινιες cd dvd οτι μπορειτε να βρειτε παρτε τα στοιχεια απο το πλαι που εχω και τηλεφωνηστε τους η στειλε τους μαιλ.
Ψαχνω σπιτι για τον αδερφο μου στην σπαρτη μικρο επιπλωμενο οποιος ξερει κατι ας μου πει.
Οποιος θελει να μοιρασω φυλλαδια η ξερει καποια δουλεια για μενα ας  μου πει.
κατα τα αλλα ολα καλα παλευω οσο μπορω κανω ιταλικα για να ξερω μια γλωσσα και θελω σιγα σιγα να σας ρωτησω αν θελετε να βαζω και εδω καποια κομματι αγι να τα μαθουμε ολοι μαζι.
Ελπιζω να περασατε καλα δημιουργικα γιατι εγω ταλαιπορηθηκα με γιατρους και εξετασεις αλλα επιτελους παλευω τωρα να ειμαι εδω γιατι ετσι θελω ασχετα αν ζαλιζομια η ειμαι ετοιμη να πεσω κατω. Να πουμε καλη αρχη στο ιωαννακι μας που απο χτες ειναι στην κατασκηνωση αρχηγος και θα μας λειψει ως τον αυγουστο ελπιζω να κανεις καμια αναρτηση ακους;
Εσεις τι κανατε το σκ;

Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ...

ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΤΣΟΥΠ ΕΔΩ 

5 σχόλια:

  1. πρώτα απ' ολα σου ευχομαι περαστικά!!!!Να φροντίζης τον ευατό σου, δεν ειναι εποχή για αρρώστιες....
    Μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω στο θέμα δουλειάς....κάνε υπομονή και μην το βάζης κάτω, στο τέλος κάτι θα βρεθεί (το ευχομαι ολόψυχα)!!!Να θυμάσαι πως την ιδια δυσκολία αντιμετωπίζουν χιλιάδες νέοι ανθρωποι, ξέρω απο τις φίλες της κόρης μου!!!
    Σήμερα ξεκινά μια νέα εβδομάδα, να εισαι αισιόδοξη, ολα θα πάνε καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα κοπέλα μου!!!
    Εύχομαι να πάνε όλα καλά!!!
    Τις δημιουργίες σου τις θαυμάζω!!!
    Να προσέχεις τον εαυτό σου!!!
    Σε φιλώ...καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ριρι μου να εισια καλα αλλα περαστικα δεν μπορω να πω οτι ειναι ακομα εχω πολυ δρομο για να το πω
    υπομονη ειναι ευκολο να λες να κανεις αλλα αφου ξερεις πως ειναι απελπιζεσαι αλλα καθε μερα λεω κατι θα γινει δεν μπορει...
    μωρε και καθε μερα που ψαχνω ολο καποιες αγγελιες υπαρχουν αλλα που δεν μπορω να τις κανω ομως πυ θα παει κατι θα βρω να εισαι και εσυ καλα με οσα κανεις και με οσα σκεφτεσαι να πετυχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ελ μαρ μου να εισαι καλα
    πολυ αταχτο κουνελακι εισαι αλλα δεν πειραζει
    να προσεχεις και εσυ να περνας καλα και διασκεδαστικα
    να φτιαχνεις ωραια πραγματακια
    να μας χαριζεις γελιο
    και κυριως την παρουσια σου
    ευχαριστω που ριχνεις μια ματια σε οσα κανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. υπομονη και ολα θα ειναι περαστικα! καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις