Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

30 ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΜΑΓΙΚΟ ΧΑΡΤΙ

Καλημέρα σας ελπίζω να είστε καλά...
Λοιπόν, θα σας πω ένα μυστικό, που σκοπεύω να το εφαρμόσω και εγώ, και θα δούμε όλοι μαζί τα αποτελέσματα του.
Πάντα, όλες οι σχέσεις απαρτίζονται συνήθως από ετερώνυμα άτομα που έλκονται από αυτό το διαφορετικό στον άλλον, που ναι μεν το θέλουν αλλά κάποιες φορές δεν το μπορούν και για πολύ.
Έτσι ξεκινά ο καυγάς. 
Βρίσκουμε στον άλλον τα ελαττώματα του, και εστιάζουμε εκεί πάνω όταν έχουμε νεύρα , θυμόμαστε όσα μας έχει κάνει, λέμε τι δεν μας αρέσει, και γίνετε ένας μύλος και φτου και από την αρχή.
Αν κάποιος πιστεύει στην φράση η καλή μέρα από το πρωί φαίνετε θα πρέπει να μελετήσει οτι αν ξυπνήσουμε χαρούμενοι και το μυαλό κλειδωσει σε μια καλη εικονα, μετα ολα μας μοιάζουν καλα και ωραια γιατι ξυπνησαμε με καλη διαθεση. Το θεμα ειναι σαφώς και παλι του μυαλου....Ειναι που θα κλειδωσεις βρε αδερφε.
Για να μην κλειδωνουμε στα αρνητικα συναισθηματα και ελαττώματα του συντροφου μας υπαρχουν μεσα στο σπιτι μας 2 φιλοι που θα μας βοηθησουν να κραταμε την καλη πλευρα του εαυτου μας και να μην τσατιζόμαστε. Έτσι θα δηλώνουμε μονίμως ερωτευμενοι μαζι του , οπως τον πρωτο καιρο που ολα μας φαίνονται γλυκα και χαριτωμένα ασχετα αν ειναι ασχημα.

Καθε πρωι και καθε βραδυ παρε τον ενα φιλο σου που λεγετε χαρτι και τον αλλον που λεγετε στιλο

Ξυπνα 10 λεπτα νωριτερα και κανε κανονικα οτι κανεις καθε πρωι αλλα και κατι ακομα, κατσε στην γωνια που σε ηρεμει και αρχιζε να καταγραφεις τα πρωτερηματα και μονο του συντροφου σου, απο το τι σου αρεσει πανω του και γιατι εισαι ερωτευμενη ή ακομα κοντα του μεχρι το τι είναι αυτο το χαρακτηριστικο που οταν εισαι τσατισμενη σε ηρεμει. Αλλα μην ξεχνας στο τελος τις καθε προτασης να λες ευχαριστω και να νιωθεις τυχερη και καλα με αυτο που γραφεις. Οσο πιο πολυ το νιωθεις τοσο πιο πολυ ενεργεια βαζεις στην προταση και θα σου γυρισει στην παργματικοτητα.
Π.Χ
Ειμαι ευγνωμων που εχει ωραια ματια ευχαριστω
χαιρομαι που ειναι γλυκος ευχαριστω.
Να το κανετε αυτο για 30 μερες πρωι και βραδυ , να λετε ευχαριστω και να το νιωθετε. 

Ο ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ...

ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΤΣΟΥΠ ΕΔΩ 

6 σχόλια:

  1. Ωραία ιδέα γλυκιά μου !
    Πες όμως εγώ που είμαι 15 χρόνια με τον ίδιο άνθρωπο πόσο χρόνο χρειάζομαι για να γράψω τα θετικά? Τα αρνητικά τί να τα κάνω?
    ΦΙΛΙΑ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ολυμπια μου μην πεις ποτε οτι εμαθες καποιον απλα τον γνωριζεις καθε μερα καντο και θα δεις οτι τα αρνητικα θα φυγουν γιατι εσυ εστιαζεις αλλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ!!!!!!!
    ΤΑ ΝΕΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ , ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΥΠΟΜΟΝΗ!!!!!!!
    ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΚΟ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑΤΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λες να το δοκιμάσω? πρέπει να γίνει πρώι???? Δεν λειτουργώ καλά τις πρωινές ώρες...!!! Χα χα χα!!! πλάκα κάνω θα το δοκιμάσω όμως, μου αρέσουν αυτου του είδους τα "παιχνίδια" Φιλιά καλό μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ρενα μου τα ζευγαρια δεν χωριζονται σε νεα και παλι αλλα ειναι μια ομαδα παο μονα τους γενικα μεγαλη. οι παλιοι πλεον δεν εχουν ουτε και αυτοι υπομονη και τα παντα μα τα παντα ειναι θεμα πως τα τοποθετεις μεσα σου και πως θελεις να τα προβαλεις στην ζωη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κικη μου δεν σου ειπα 6 το πρωι ανλογα ποτε ξυπνας και εισαι νυφαλια να το κανεις στην αρχη και στο τελος απλα για 30 μερες και να χαιρεσαι να λες ευχαριστω και να νιωθεις οτι γραφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις