Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ

Καλημερα σας,
Όταν ανακαλυπτω κατι ωραιο θελω να σας το πω. Ετσι νιωθω απο τον  Γεναρη. Οτι μου συμβαινει, οτι νιωθω και οτι πιστευω πως αξιζει το βαζω εδω μεσα.
Που λετε απο Τεταρτη δημοτικου εχω γραφτει στην βιβλιοθηκη της περιοχης μου- μετα επεκταθηκα σε αλλες- και τωρα καθε μερα ειμαι εδω εχω μαθει την δουλεια εξυπηρετω κοσμο και μιλω με ολους. Κανω απο αρχειοθετηση μεχρι εισαγωγη σε καταλογο. Μεσα απο τα βιβλια ανακαλυψα τον κοσμο της περιπετειας και δεν ειμαι η μοναδικη που κοινωνικοποιηθηκε μεσα απο τις σελιδες. Απο τοτε φυσικα εγω και το βιβλιο εχουμε μια σχεση παθους.. Πεθαινω να μαθιανω τι γινετε πισω απο την λαμψη και τα φωτα, να μοιριζω το φρεσκοτυπωμενο χαρτι, να νιωθω την λαχταρα του συγγραφεα να πετυχει και να αρεσει, το εξωφυλλο, τις δημοσιες σχεσεις, και ολους οσους δουλευον για να παρουμε εμεις στα χερια μας 500+ σελιδες.
Αν δειτε  ΕΔΩ  απο τοτε μεχρι τωραεχω κανει αλματα.Διαβασα τοσα πολλα και διαφορετικα ειδη που πλεον πριν την αγορα τους οι βιβλιοθηκες που ειμαι μου ζητουν την γνωμη μου. Ετσι σε καθε εκθεση βιβλιου θα με βρεις. Εκτη δημοτικου μου μπηκε το μικροβιο να γνωριζω τους συγγραφεις οταν επρεπε να διαβασω το βιβλιο ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΤΗΣ ΑΣΠΑΣΙΑΣ του Μανου Κοντολεων. και επρεπε να του παρω συνεντευξη για αυτο το βιβλιο και γενικα για τον χωρο.
Όταν ομως πριν πολλά χρονια δουλευα σε παιδοτοπο- χαρα στην υπομονη μου παιδια- ετυχε να διαβασω καποια στιγμη παραμυθι για να ηρεμησουν. Και παο τοτε το ενα εγιναν πολλα. Αν κατι δεν με ενθουσιαζε εμενα δυσκολα αρεζε στα μικρα.
Μιας και εχουμε και μανουλες στην παρεα μας ηθελα νασ ας προτινω καποια που ειναι τελεια. απο πολλες πλευρες.
Για παιδια 6-8 χρονων.  μου αρεσε

κειμενο εικονογραφηση ρεμπεκα ντοτρεμερ 48 σελιδες 7,14 ευρω    





 του φιλιπ λεσερμειερ εικονογραφηση ντοτρεμερ σελ 208 17,70 ευρω.


του εντμον ροσταν σελ 40 7,77 ευρω.


 Φυσικα να πω πως σε αυτον τον οικο θα βρειτε βιβλια της αλκη ζεη που πηγε προσφατα εκει. εκπεδευτικα λογοτεχνικα απιεστημονικα βιβλια. Τον τατσοπουλο να σας συστηνει τον Σισυφο και μπεστ σελερ και λευκωματα για νεους γονεις.


ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ

ΡΙΞΤΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΕΔΩ


2 σχόλια:

  1. Και οι γιαγιάδες λένε παραμύθια!
    Του λόγου μου έχω αφορίσει τις κοκκινοσκουφίτσες.. τους λύκους.. τις Σταχτοπούτες...

    Εχουμε δικούς μας ...παραμυθάδες να γλυκάνουν τη γνώση και τα όνειρα τους....

    Φιλιά κοριτσάκι μου μελένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γλυκια μου γιαγια εμενα μου ελεγε η γιαγια μου ιστοριες απο την πολη για παραμυθι
    παρε κατι απο αυτα ειναι πολυ καλα δουλεμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις