Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ LOVE2LOVE


Πέρσι που έγραφα την ίδια ανάρτηση, δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα ήταν η πιο δημοφιλέστερη ανάρτηση. Και αυτό όχι γιατί μου ευχήθηκαν πολλά άτομα, αλλά γιατί, στην αναζήτηση έβρισκαν τις φωτό που είχα διαλέξει.

Χαίρομαι όμως, γιατί πολλά από όσα είχα βάλει σε εκείνη την ανάρτηση τα έζησα. Οπότε και φέτος το ίδιο θα κάνω.

Φέτος θα τα γιορτάσω στην Γερμανία, και με τους φίλους μου είπαμε να τους έχω στην κάμερα και να κάνουμε ένα web party.  ηλίστα μου αρχίζει έτσι... θέλω...
θέλω να έχω πολλά κρασιά για μένα να τα δοκιμάζω και να φραφω άρθρα που θα γίνονται διάσημα !!!



φετος έρχεται το αλλο μου μισο. θα κολλήσουμε τόσο πολύ οσο τα δυο κομμάτι παζλ.





θελω να έχω πολλούς φίλους νέους πολλούς και να κρατήσω αυτους που εχω ήδη.






 να κάνω εκθέσεις για τα κοσμήματα μου








να ξέρω καλά ιταλικά να κανω μαθήματα και να πετάγομαι μια βόλτα ιταλια

να κάνω μαθήματα ισπανικών για να καταλαβαινω καλυτερα για τα κρασια τους.

να έχω χρήματα για τα απαραιτητα.
πηγαίνω σε σχολή κρασιού και ετοιμάζομαι για να γίνω μεγάλ sommelier.







θα μου αρεσε να δουλεψω σε αυτο το οινοποιειο.


και φυσικα εχω πολλες αγκαλιες απο ολους σας. το πιο σημαντικο δωρο για μενα








ΝΑ ΜΕ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΒΡΕ

6 σχόλια:

  1. Εύχομαι να έχεις ότι επιθυμείς. Τώρα για λεφτά :) Μάλλον πολλά τα βλέπω στη φωτό :) Έ...στω, μια μικρή, οικονομική βοήθεια, όπως όλοι μας θέλουμε :) Τελικά, ποιο είναι το μικρό σου, όνομα; Ακόμη δεν έχω μάθει. Διόρθωσα ότι μου είπες για το δικό μου μπλόγκ, στην πρώτη ανάρτηση. Καλά να περνάς, εκεί που βρίσκεσαι, τώρα, και καλή επιστροφή, στην Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χρόνια πολλά καλά και δημιουργικά με όμορφες εμπειρίες όμορφες ιδέες όμορφες αναρτήσεις
    και οι φίλοι και αναγνώστες σου να αυξάνονται

    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γερασιμε μπραβο καλα εκανες γιατι κουραζει να γραφεις ελληνικα και μετα αγγλικα απαπα
    ιωαννα με λενε και εδω στην ξενητια εχει κρυο χαχα
    λεφτα ερχονται με το τσουβαλι δεν σκαω ειναι στο δρομο τα περιμενω. απο το να γκρινιαζω καλυτερα να τα παεριμενω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δελφινακι μου ηρθες και απο εδω ε; χαχα να σαι καλα κουκλα μου. να ταξιδευεις και να εισαι ελευθερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εύχομαι να καταφέρεις στη ζωή σου όλα τα παραπάνω....γιατί είσαι ένα παιδί σπαθί...σου στέλνω τα φιλιά μου και τις ευχές μου....για κάθε ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τα ονειρα σου να γινουν πραγματικοτητα και να περνας ομορφα στην ζωη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις