Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

ΟΤΑΝ ΑΓΑΠΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΡΙΑ ΤΖΙΡΙΤΑ

Αυτά τα δύο παιδιά, η Αφροδίτη και η Νίκη, από το καλοκαίρι των δέκα τους χρόνων, έμελλε ν’ αγαπηθούν και να γίνουν φίλες αχώριστες. Τι ήταν αυτό που έφερε κοντά δυο τόσο διαφορετικά πλάσματα και τα κράτησε μαζί για τόσο πολλά χρόνια; Η δύναμη ή η αδυναμία; Ήταν αγάπη πραγματική ή απλώς μια προσπάθεια να ξεπεράσει η μία την άλλη; Κι ήταν πράγματι διαφορετικές ή μήπως τελικά ήταν τόσο ίδιες, όσο δε θέλησαν ποτέ να παραδεχτούν;
Η ιστορία της παράλληλης ζωής δυο γυναικών, που απέδειξαν πως όταν αγαπάς, είναι για πάντα...





Αν έχεις έξω 40 βαθμούς και θες μόνο την θάλασσα είναι δύσκολο να διαβάσεις ένα βιβλίο. Εγώ όμως το έκανα. Διάβασα αυτό το βιβλίο και μπορώ να σας πω το εξής.
Δεν είμαι αυτή που θα διαβάσει το στυλ βιβλίου. Ο πετρος παντρευτηκε την κατινα. Την παρατησε για την μαιρη. Παρατησε την μαιρη και πηγε στην κατινα παλι. Και ενδιάμεσα γίνεται χαμός από μικρά γεγονότα. Όμως αν δεν έχεις άλλο βιβλίο διαβάζεις ότι έχεις.
Το ξεκίνησα 2 και μισή και το τελείωσα  9 το βράδυ. Τωρα που σας γράφω. Μπορώ να σας πω ότι είναι μια καλή πρόταση. Περνά η ώρα σου μαζί του εύκολα. Σε μερικά σημεία βαρέθηκα, κάποια ήταν πολύ αναμενόμενα, βάζαμε στοιχήματα με τους φίλους μου ότι παρακάτω θα γίνει αυτό και γινόταν, μερικά ξέρω πως η ζωή γράφει πιο σκληρά σενάρια και δεν πρέπει να λέμε ότι είναι απίθανα, σε μερικά έκλαψα, σε μερικά ήθελα να πάρω την Μαρία και να της πω γιατί γράφεις σημεία της ζωής μου, μου έδειξε ότι δεν πρέπει να έχω κάτι δεδομένο, να εκτιμάω όσα έχω, ανθρώπινο είναι να ζηλεύεις αλλά να μην έρθει η αναποδιά για να καταλάβουμε ότι κάποιοι είναι ξεχωριστοί στην ζωή μας.
 Το βασικότερο και ίσως το καλύτερο μήνυμα του βιβλίου, είναι πως πρέπει να ακούμε την καρδιά μας. Πως όταν αγαπάει κάποιον πρέπει να τον ακολουθήσει ακόμα και να όλοι λένε πως είναι λάθος. Ποτέ μην πάς με βάση το συμφέρον για να στήσεις την ζωή σου γιατί εκείνη θα βρει τρόπο να στο γυρίσει πίσω. Απλά αγάπα αληθινά. Ακόμα και αν έχεις χωριστεί με κάποιον για χρόνια αλλά τον θες και τον γυρίζεις στο μυαλό σου, αυτό από μόνο του είναι απόδειξη ότι η αγάπη σου ήταν αληθινή για αυτόν..
Εξάλλου …
ΟΤΑΝ ΑΓΑΠΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ


4 σχόλια:

  1. to istologio sas einai MONADIKO mpravo sas ekseretikh douleia exete kanei einai panemorfo ean epithymite epidi feneste evesthith psyxh deite ligo ki aytes edo tis selides nomizo tha sas aggixoun :)
    http://eikonokosmos.blogspot.gr/ http://odikosouxoros.blogspot.gr/ http://plakitsaxixixi.blogspot.gr/ http://elada-love-forever.blogspot.gr/ http://enasdikosmoukosmos.blogspot.gr/ http://todasostisagapis9.blogspot.gr/ http://foteinos-logos.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αγαπητε μου μαρκο καλως ηρθες πρωτα στο ΜΟΝΑΔΙΚΟ κατα τα λεγομενα σου σπιτακι μου. φυσικα και θα ριξω μια ματια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή μέρα. Στις αρχές της εβδομάδας, ψάχνοντας για ένα άλλο βιβλίο, να το δω από κοντά, πως ξεκινά - παρόλο που δεν είχα χρήματα προς αγορά, ξεχνώντας δε, τίτλο και συγγραφέα! - έπεσε στα χέρια μου, το βιβλίο της κυρίας Τζαρίτα. Από τον τίτλο και μόνο, μου κίνησε τη περιέργεια. Διάβασα την περίληψη. Φαίνεται ενδιαφέρον. Μου άρεσε όπως το παρουσίασες. Θα μείνω δε, στη φράση σου =\ Ποτέ μην πάς με βάση το συμφέρον για να στήσεις την ζωή σου γιατί εκείνη θα βρει τρόπο να στο γυρίσει πίσω. Απλά αγάπα αληθινά /= Πιστεύω πως ετούτη η φράση, κολλάει και στη φιλία, ανάμεσα σε έναν άντρα και μια γυναίκα, ιδίως όταν χρειάζεται το ένα μέλος, τρυφερή υποστήριξη. Λύνοντας τη ψυχή και του άλλου, μέλος. Δημιουργώντας μια ισχυρή, φιλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχ γερασιμε στο ξανα λεω δεν ειναι το στυλ μου πια αυτο το ειδος γραφης μα ηταν τοσο απλη η γραφη της τοσο ωραια που λες το ζω μαζι της. αλλα ειπαμε για παραλια καλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις