Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

BERLIN SPEAKING


Καλησπέρα σας από το κρύο Βερολίνο.


Ήρθα για 4 μέρες για δουλειά, και ενώ επιτέλους λίγο ηρέμησα από την ζέστη, νιώθω περίεργα το κεφάλι μου.  Θυμάστε το αφεντικό  μου; Ίσως ότι καλύτερο μου έτυχε φέτος, και εύχομαι να έχετε και εσείς τόσο καλή σχέση.  Μιλήσαμε πριν φύγω και με είπε:

«μάτι και στόμα ανοιχτά εκεί που θα πας. Πρόσεχε μικρή»

Μικρή… και να φανταστείτε είμαι μεγαλύτερη του. Πόσο καιρό έχουν να με πουν μικρή, και αυτό να σημαίνει ότι με νοιάζονται δεν ξέρετε. Πολύ μου άρεσε.  Να σαι καλά.

Που λέτε, έγινα για λίγο τουρίστας και εγώ όσο πρόλαβα

έβγαλα φωτό, και έπεσα πτώμα εδώ.


Φάγαμε σε ένα καλό εστιατόριο πολύ ακριβό ομολογώ, αλλά βραβευμένο και καλό. Ένα πιάτο σαν αυτό.


Φυσικά μιας και πήγαμε για να δοκιμάσουμε κρασιά, ήπια μερικά.


Και σε λίγο θα πάμε για κοκτέιλ πάρτι.

Αυτά προς το παρόν. Τα άλλα από αύριο ….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις