Τρίτη 5 Απριλίου 2011

scrupbooking και ντεκουπαζ και πλεξιμο


Buongiorno buongiorno
Come stai?
Io sono anche bene

Καλημέρα, καλημέρα....
θέλω την βοήθειά σας από όσες κάνετε αυτό το χόμπι.
Δεν έχω καταλάβει από που το μαθαίνετε, που βρήσκετε τα σχέδια , τα υλικά αλλα θέλω την βοήθεια σας.
Έχω κάποια ποιήματα, που θέλω να τα έχω σε μια ωραία μορφή συγκεντρωμενα. Είδα μερικά ωραία τέτεοια βιβλία που κάνετε μέσα σε μπλογκ σας αλλά δεν ξέρω αν γίνετε να εκτυπώσεις πάνω σε αυτό το χαρτί, η αν γίνεται να έχει τόσο μεγάλο μέγεθος.
Όποια  ασχολείτε και μπορει να μου πει ας απαντήσει εδω οκ;
Επείσης, θα ήθελα να μαζέψω όσα έχετε κάνει και μου άρεσαν- όπως ακριβώς τα βλέπω ε;- και να μου πειτε τιμές για να βάλω φωτό μέσα τους- ελπίζω να μπαίνουν-  αλλά και γενικά ωραία αντικείμενα.
Ένα πολυ ερωτικό σχέδιο μεγάλο θελω να βρεθώ με καποια που κανει να τα δω απο κοντα

Και το κυριοτερο θελω να μου πειτε στην θεσσαλονικη πια κανει ντεκουπαζ να δω πως γινεται. Τι χριαζεται, τι υλικα να παρω πως να το κανω πανω σε τι υλικα  γινεται  και τετοια γιατι δεν εχω ιδεα.

Και κατι ακομα θελω να μαθω να πλεκω με αφορμή το δώρο που πήρα- τέλειο είναι- αν και δεν μπορω να πιάσω ολα τα μαλλιά. με μεγάλες βελόνες καποια που να μενει εδώ και να μπορει να μου δείξει. θελω να μαθω σκουφακια, καπελακια, τσαντες, κοσμηματα να κανω.

16 σχόλια:

  1. μπαστα καλε και λιγοοοοοοοοοοοοο..χ.αχαχαχαχαχα.. μια ανασα παρε....

    καλη αρχη σε οτι ξεκινησεις..

    φιλακιαααααααααααααααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αμ καλη μου να βρεθει καποια να μου δειξει κατι και θα ξεκινησω αλλα αμα θελω κατι τα θελω ολα μαζι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν μπορώ να σε βοηθήσω εγώ.. Αλλά έχει πολλές που που καταπιάνονται με δημιουργίες και μπορούν να σε ενημερώσουν..
    Καλημέρα και φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σταχτοπουτιτσα μου καμια δεν με απανταει καιε ιδα τωρα τα υλικα για τα αλμπουμ και τρελαθηκα μωρε ας μαθω πως γινονται και σχεδια και γενικα τεχνικες και θα δω τι μου αρεσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φιλενάδα, επειδή βλέπω έχεις μανία με τα ιταλικά, σε ενημερώνω πως λέμε πάντα sto bene (είμαι καλά) και ποτέ sono bene. Ό,τι άλλο θες από ιταλικό, εδώ είμαστε! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πολύ όμορφα όλα αυτά...αλλά όταν μάθεις πες μου κ εμένα!..χαχα!!Ούτε εγώ μπορώ να σε βοηθήσω!Τι κάψα είναι αυτή που σε έπιασε?
    Α ήρθε το δωράκι!!!Μου αρέσει πολύυυυ!!!
    Σε ευχαριστώ!Θα το δείξω όταν κάνω ανάρτηση!
    Φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Από scrapbooking & πλέξιμο, δεν έχω ιδέα! Μπορείς να μπεις στο www.scrapbooking.gr, αλλά για πλέξιμο δεν γνωρίζω κάποιο site. Για decoupage θα βρεις πολλά βίντεο με οδηγίες και επιδείξεις στο youtube. Σερφάρισε λίγο και ούτε φαντάζεσαι τι θα βρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αρχικά να κάνω μία διόρθωση,είναι Scrapbooking ;)΄το πρώτο πράγμα που κάνουμε είναι μια ωραιότατη αναζήτηση στο you tube, εκεί θα βρεις πολλά tutorials και πολλές ιδέες.
    μπορείς να επισκεφτείς και την ελληνική κοινότητα Scrapbooking!
    http://scrapgreece.ning.com/
    Σχετικά με τις αγορές σου.... υπάρχουν ελληνικά ονλαιν καταστήματα αλλά κ του εξωτερικού . Ενδεικτικά:http://www.enjoyscrapping.gr/ & www.scrapbooking.gr

    Καλή αρχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. λυπαμαι δεν εχω ιδεα για τ χαρτια για ντεκουπαζ κατι ξερω αλλα δεν ξερω αν σ ενδιαφερει επειδη ειπες ν σ δειξουν αν παντως θες στειλε ν σ πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. παιδί μου είναι απλό! ψάχνεις στο google, και μαθαίνεις ότι θέλεις..χιχι. εγώ τώρα ξεκίνησα το decoupage, οπότε δεν είμαι καλή δασκάλα. το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι αν πας σε ένα μαγαζί με είδη χόμπυ, όπως το art time στο κέντρο θα σου πουν τι χρειάζεσε. πάντως χωρίς πλάκα, για το decoupage εγώ από blogs έμαθα πως αρχίζουμε και τι χρειάζετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αχ επιτελους και καποιος να μου μαθει κατι στα ιταλικα γιουπιιιιιιιιιιιιι
    να εισαι καλα μαρακι io sto bene

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αληθεια κουνελακι?το εβαλες?κοιτα να δεις που φτανει πιο γρηγορα οταν παει μακρια παρα εδω κοντα μπραβο περιμενω να σε δω να το κανεις αναρτηση και να το φορας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. simonmad καλημερα να εισαι καλα αλλα μπηκα στο σαιτ για να δω τι υλικα χριαζεται και αν και μου αρεσαν πολλα φυλλα επαθα σοκ απο τις τιμες και απογοητευτηκα αν παρω εγω τα φυλλα που θελω μπορει καποια να μου το κανει;
    πλεξιμο θελει απο κοντα να εχεις καποιον
    οσο για ντεκουπαζ χμ κατι θα βρω ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. θεκλα μου κοιτα να δεις οκ καλα να τα δω στο βιντεο και μπηκα στο σαιτ της ελληνικης κοινωτητας αλλα 1 δεν εχω δικο μου υπολογιστη να κοιτω με τις ωρες και 2 ειδα τιμες και ζαλιστηκα αλλα μερικα μου αρεσαν τοσο πολυ που θελω να μπορω να τα δω απο κοντα οχι απο εικονα μονο γινεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χειροτεχνο απο κοντα αν καποια μπορει θα μου ειναι καλυτερα και θα γνωριστουμε και θα μαθουμε για ντεκουπαζ σου ερχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. θαλασσιτσα μπορει να εχεις δικιο βλεπω πολυ ωραια πραγματα παντου εδω μεσα και μερικα τα ζηλεψε εψαξα αλλα δεν βρηκα κατι στην αναζητηση που να βοηθα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις