Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΜΠΤΗ ΤΡΙΤΟΣ ΜΗΝΑΣ

Buongiorno, buongiorno
come stai?
io sto bene
e tu?


ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
χρονια πολλα

Κοιταχτε να δειτε τι εγινε τωρα , ο 3 μηνας μου πεφτει την ημερα του πασχα και οπως καταλαβατε δεν θα ειναι ανοιχτες οι βιβλιοθηκες για να το γραψω. οποτε το κανω τωρα.

Χαρηκα που αρχισα να δενομαι πιο πολυ με μερικα σπιτακια, να πω ευχαριστω που γνωρισα το Ιωαννακι. Πήγα χτες σπιτάκι της- στις συκες αν εχετε τον θεο σας που με ετρεχε, την αλλη φορα δεσποινις μου θα ειμαι εγω αρρωστη να ερθεις σπιτακι μου -μιας και ηταν αρρωστουλα και δεν ηρθε μαζι μου στην αχτιδα και της εδωσα τα δωρακια που μου ειπε να της δωσω. Τελικά ενα καταλαβαμε, οτι οποιος ερθει στον καφε μας δεν θα πληξει καθολου, μωρε και αρρωστες εμεις μια χαρα περναμε. Να της πω και ευχαριστω που εκανε τοσες αλλαγες στο σπιτακι μου- γτ εγω δεν το πολυ κατεχω- αλλα θελει ακομα πολυ δουλεια. Χαρηκα που μου μιλησαν νεα ατομα, που βρηκατε κατι στο σπιτακι μου για να σκαλωσετε και να μεινετε, που επιτελους μπορει να πιουμε τον ερμο τον καιφε- καλε τοσο καιρο θα εχει μπουντιασει οχι απλα κρυωσει- που κανω διαγωνισμους και εχετε κατι απο μενα. που μπορω και παιζω σε παιχνιδια και βοηθαω οσο μπορω οπου μπορω. Και πανω απ ολα που λεω τα εσωψυχα μου και ηρεμω και ακουω και κανενα λογο καλο απο καποιους.

Οπου και να μενετε να ξερετε οτι μπορειτε να ενωθειτε με ανθρωπους που εχουν και εκεινοι blog και ποτε δεν ξερετε που θα οδηγησει αυτη η γνωριμια. Μην κλεινεστε. Μπραβο Ναντια που κανεις και εσυ κοπο και προσπαθεια. Να εισαι σιγουρη οτι μπορεις και με το παραπανω να  καταφερεις πολλα πρωτα για σενα.

Αντε και μιας και ειναι πασχα- η τουλαχιστον ζυγωνει- να μην σας αφησω ετσι να σας τραταρω το κατι της ε;
Αγαπημενο μου γαλακτομπουρεκο θελω να σε προηδοποιησω οτι θα γινει μαχη ποιος θα σε φαει εσυ να προβαλει στεναρη αντισταση
Αγαπητη κατασκευαστρια μου, θελω να ξερεις πως θα γλυκανω οποιον με θελησει
Αγαπητο γαλακτομπουρεκο εισαι ενα κομματι μονο και εχω πολυ κοσμο
Αγαπητη κατασκευαστρια πως λεμε ολοι οι καλοι χωρανε σε ενα μερος ε ετσι και με εμενα θα με φανε ολοι χωρις τυψεις και ας ειναι 1000

Χρονια πολλά. Να μην ψησετε πολλα αρνια και κατσικια κριμα ειναι. Σταθειτε στην στιγμη και μην γκρινιαζετε. Γινετε παρατηρητης τους και σκηνοθετηστε τες αλλιως. Θελω να μαθω νεα σας. Τα λεμε την Τρίτη του πασχα οκ; 

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟ bLOG ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΔΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΡΟγια να δουμε την τυχερη
ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΑΦΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ

20 σχόλια:

  1. Κοριτσάκι όσο αυξάνονται οι διαδυκτιακές γνωριμίες τόσο περισσότερο χαίρομαι και νιώθω περήφανη για μας!!! Επίσης δεν χρειάζεται να ευχαριστείς για τίποτα γιατί αξίζεις και τις επισκέψεις και όλα!!! :) Όσο για το γαλακτομπούρεκο, λαχταριστό!!! Φιλιά!! Καλό Πάσχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωραία έκπληξη η αλλαγές σου! να είσαι καλά και να περάσεις όμορφα τούτες τις μέρες τις απουσίας σου. σου εύχομαι καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. λελενη μου οντως χαιρεσαι να γνωριζεις κοσμο
    εγω παρολα αυτα λεω να ειστε καλα που μπαινετε στον κοπο να με διαβαζετε και να μου μιλατε
    αχα μικρη μου εφαγες και ενα κομματακι ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. λυχνε μου να εισια καλα να μας πεις που πηγες τι εκανες να εισια γερος δυνατος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. υπερβολές!!! ούτε στην Αθήνα να πήγαινες! στην όμορφη άνω πόλη σε έφερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ναι καλα ετσι το λες γτ το συνηθησες λοιπον κρατα θεση στις αγαπημενες μου καφετεριες θα ερθω με τον χρηστο να μας κανεις τουρ οοοοοοοοοοοταν ξανα ερθει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφο το blog σου έγινε!! Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!
    Να περάσεις τέλεια σου εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χριστε μουυυ πώς περνἀ ο χρόνος;;;;


    καλη ανάσταση καλό μου καλές γιορτες να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο μικρή μου που περνάς καλά

    Χαρούμενη Ανάσταση εύχομαι από καρδιάς με τους αγαπημένους σου!

    Με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ιωάννα μου ένα κομματάκι κ για εμένα?!...πράγματι είναι πολύ όμορφο να γνωρίζεις κόσμο..κ τα μπλόγκ είναι μια καλή ευκαιρία!Να περάσεις όμορφα!!!
    Καλή Ανάσταση κ καλό Πάσχα!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Η φλόγα της Ανάστασης
    να ανάψει στην καρδιά σου
    Για να κρατήσει ζωντανά
    όλα τα ονειρά σου"- ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "Η φλόγα της Ανάστασης
    να ανάψει στην καρδιά σου
    Για να κρατήσει ζωντανά
    όλα τα ονειρά σου"- ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελπίζω να φυλάξης και κανένα κομμάτι γαλακτομπούρεκο και για μένα, λαχταριχτό το βλέπω!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα να έχεις καλή μου!Σ'ευχαριστώ πολύ και για τις επισκέψεις σου!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση:) γεια σου κι απο μένα... xxxxx :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΣ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΛΗ ΜΟΥ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χριστος Ανεστη με υγεια και αγαπη...φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. να ειστεολες καλα γερες δυνατες δημιουργικες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις