Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

ΜΕΓΑΛΗ ΔΕΥΤΕΡΑ- ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΜΕ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΒΡΗΣΚΕΤΕ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΗΡΕΜΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΑΠΙΕΣΤΕ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΑΓΑΠΗ.
ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ ΠΑΡΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΙ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΑΣ ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΚΑΠΟΥ.

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟ bLOG ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΔΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΡΟγια να δουμε την τυχερη
ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΑΦΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ

38 σχόλια:

  1. ευχαριστώ για το υπέροχο βραβείο αγαποσταλίτσα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ουφ επιτελους καποιος με διαβασε να σαι καλα και να το χαρεςι γερη και δυνατη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλο Πασχα ευχομαι!παιρνω το βραβείο και πάω να το βολεψω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κοιτα να δεςι να δινεις βραβειο και να μην το θελουν
    αντε με το καλο μαγειρικουλα μου να το χαρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ευχαριστω πολυ για το βραβειο!! :)

    καλο πασχα να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. να σαι καλα ματια μου και να εκφραζεσαι οπως θες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. βρρρρρρρρρρρρρρραβείο!!!!!!!! ναιαιαιαιαιαι!!! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχα γιατί δεν έτυχες εσυ στην κλήρωση! εσυ πήρες το άλλο μπισκοτάκι! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μωρε ναι δεν λεω οχι αλλα αυτο το ονειρευομουν πολυ λοιπον εχουμε και λεμε μετα απο τον διαγωνισμο μου θα γινει ο καφες με οποιον ερθει και μετα ο επομενος διαγωνισμος μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα και από δω...φυσικά και θα το πάρω το βραβείο και θα το κοτσάρω στο μπλογκ μου...να σαι καλάαααα....φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολύ όμορφο, ευχαριστώ κι εγώ πολύ!!
    για το διαγωνισμό σας θα πάω να σε ψηφίσω σε λίγο, έριξα μια ματιούλα ήδη...και θέλω να ευχηθώ ολόψυχα σε σένα γλυκιά μου, Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα, με κείνους που αγαπάς και σ΄αγαπούν, πολλή αγάπη, ευτυχία κι ομόνοια!!! φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ναντια καλα θα κανεις γτ πρεπει ολα να τα ομορφαινουμε αντε να σε χαρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα καλή εβδομάδα και καλό Πάσχα.Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι............Το παίρνω και το βάζω γρήγορα στο σπιτάκι μου.Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. oneiremata παρε το βραβειο σου και κοιτα να κανεις οτι λεει εκει πανω και μετα να εισαι χαρουμενη τις γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μικρουλι μου να μεγαλωσεις και να εισια καλα γερη δυνατη και ομορφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ευχαριστώ πολύ γλυκό μου για το βραβείο. το παίρνω και φεύγω πριν το μετανιώσεις!!!

    σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. άκουσα για δωράκι και ήρθα

    αφήνω πολλές ευχές
    για μια όμορφη νέα εβδομάδα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Glasgow menw pros panw Skwtia !!!!

    exw lektikh epalh8eysh sto blog moy?
    dld?

    Kalo Pasxa!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. να εισαι καλα κοριτσακι
    καλη Ανασταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σε ευχαριστούμε για το πασχαλινό βραβείο...!!!
    Καλά να περάσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλή μεγάλη βδομάδα! σε ευχαριστούμε για το βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Eυχαριστουμε για το βραβειο.
    Πασχαλινές δέξου ευχές, απο τη καρδια βγαλμένες, ολες οι μέρες της ζωής σου να΄ναι αναστημένες!
    ΚΑΛH ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. το παιρνω με μεγαλη χαρα και τρεχω να στολισω το σπιτακι μου...ευχαριστωωωωωωωωωωωω...καλο Πασχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλό Πάσχα καλή μου!! Να περάσεις τέλεια!!!
    Ευχές πολλές μέσα από την καρδιά μου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Kαλησπέρα κοριτσάκι!!!Πέρασα μια βόλτα να σου ευχηθώ Καλο Πάσχα, πνίγομαι στην δουλειά και δεν προλαβαίνω ουτε να σας διαβάσω αυτόν τον καιρό!!!
    Καλά να περάσης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλημέρα ...αυτές τις γκρίζες μέρες που περνάμε έχουμε όλοι μας ανάγκη από αγάπη και αισιοδοξία.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. λυχνε μου δεν μετανιωνω ηθελα να το δωσω με πολυ αγαπη οπως και να βρεθουμε ολοι μαζι και για αυτο θα παλεψω πολυ. να το χαρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. κατερινα μου να παρεις το δωρακι σου και να φυγεις να το κοτσαρεις στο σπιτι σου να το χαρεις και να σε συντροφευει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. αχ αυτη η σκοτια
    κοιτα να δεις οταν παω να αφησωω σχολιο παντα μετα σου ζητα να γραψεις λατινικους χαρακτηρες και αυτο ειναι κατι που κουραζει αν μπορεις πανε να το αλλαξεις

    να μας κοιτας απο εκει πανω ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ειρηνη μου να εισαι καλα αλλα δεν περιμενω την ανασταση πια μου ηρθε πιο συντομα και ειναι απο μεσα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ελ μαρ να εισιακαλα θα ηθελα να ρωτησω εσυ αν μενεις κοντα στην χαλκιδα και αν οχι που κοντα η αν πιγαινεις καθολου προς τα εκει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ολγα μου και εγω σε ευχαριστω που θα μου χαρισεις οτι ομορφο εχεις φτιαξει χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. σκρουτζακο μου να εισια καλα γεματος χαρα και αισιοδοξια και ευχαριστουμε που μας κανεις να γελαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ουπς ενα διασημο μωρο κρεμμετε και μου μιλα να σαι καλα ρεβεκα μου να το χαρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. αμα οι ευχες ειναι απο μια μοντερνα σταχτοπουτα εχουν αλλη βαρυτητα με χρυσοσχονη και γλυκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ριρη μου δουλευε εσυ τετοιους καιρους που εχουμε και δεν πειραζει περιμενουμε καλα να εισια και δημιουργικη ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. δημητρα να μην τις βλεπεις γκριζες αλλα ομορφες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις