Τρίτη 19 Απριλίου 2011

ΜΕΓΑΛΗ ΤΡΙΤΗ ΑΜΑ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ ΕΧΕΙ ΚΕΦΙΑ....

Bouongiorno. bouongiorno
come stai?
io sto bene 
e tu?

Καλημέρα καλημέρα....
Σημερα θα μιλήσουμε για τον ποιητη.....
....αααα εχετε και εσεις απορια ποιον ποιητη ε;
καλα θα δειτε παρακατω.
Παλία- προ 90- ο κοσμος γνωριζοταν απο κοντα, πηγαινε ντισκο, ετρωγε χιλοπυτες- μερικες ειναι καλες- αλλα απο κοντα. Τωρα- μετα το 90- ολα αλλαξαν και θελουμε να λεμε οτι προοδευσαμε. Τελως παντων- την τυφλα μας καναμε αλλα το λεμε εξελιξη- ολα εγιναν αλλιως.
Μπορω να πω πως δραματικα ημαστε καρφωμενοι σε εναν υπολογιστη και ετσι γνωριζουμε και κοσμο.
Καπως ετσι το ειδες το καμαρι μου- οπου καμαρι κοιτατε χρηστο- και εκατσε χτες και εγραφε μετα μανιας- αφου να φανταστειτε η μανα του επαθε σοκ που τον ειδες να γραφει μετα απο καιρο- και εβγαλε ενα αριστουργημα αλλαο πραγμα να σας το λεω και αλλο να το διαβαζετε.
Αμα ο ποιητης εχει κεφια....κανει την ζωη να βαραει ντεφια.
Περιμενω αποψεις εμενε παντως μου αρεσε και με την καλη εννοια εσκασα στα γελια 

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟ bLOG ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΔΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΡΟγια να δουμε την τυχερη
ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΑΦΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ

18 σχόλια:

  1. χαχαχαχα! απίστευτο! πολύ γέλιο όμως (με την καλή έννοια και γω) και πολύ αληθινο! καλη σου μέεερα κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αληθεια σου αρεσε; γτ εμενα δεν με πιστευει οταν του λεω οτι γραφει καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο, φανταστικό! Γιος σου ειναι; Ελπίζω να μην του συνέβη στ'αλήθεια! Ζητάω άδεια για αναδημοσίευση! Το βρήκα ευφυέστατο! Αν δεν τα ξαναπούμε φίλη μου, καλό Πάσχα, καλή Ανάσταση, να περάσετε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλημερα ..στο διαγωνισμο μπορεις να παρεις μερος..δεν εχω ετοιμασει μονο σκουλαρικια αλλα εχει κ μενταγιον για τον λαιμο .. καλο Πασχα ευχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σαρκαστικό και με χιούμορ!

    σε φιλώ καλό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χάρηκα που σε γνώρισα γλυκιά μου ελπίζω να μη σου χάλασα την εικόνα που είχες για μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χιχι πραγματικα; μαρια σου αρεσε; ζητα απο τον ιδιο το δικαιωμα για να πιστει οτι γραφει καλα δεν με πιστευει να εισια καλα και γερη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εκφρασου μου ηξερα οτι θα ρωτησεις ελπιζω ναι αλλα με εμας ποτε δεν ξερεις ειλικρινα το ποτε ειναι το επομενο τσουναμι μας. παντα θα μαλωνουμε και παντα θα ποναμε ο ενας τον αλλον αλλα προς το παρον ημαστε μαζι και θα παω να τον δω γτ μου λειεπει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. λενα μου οκ τοτε αν εγραψα ας μετρησει η συμμετοχη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. λυχνε μου ειδες τι αντρα εχω; ασο στο γραψιμο και δεν πιστευει στο ταλεντο του γμτ και τα λεει τοσο ωραια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αχτιδα μου αντιθετα εστι οπως σε ηξερα πριν ετσι εισαι και τωρα δεν μου χαλασες τπτ να σε καλα και περιμενε προμυθιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. xaxa toδιάβασα και γέλασα με την ψυχή μου! Φοβερός!
    Να είστε καλά και οι 2!
    Τα φιλιά μου!
    Να περάσεις όμορφα σου εύχομαι αυτές τις μέρες.
    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αληθεια χρυσα μου σου αρεσε; αχ πες τα του γτ δεν με πιστευει δεν ειπα σε κανεναν καλο μου να πει καλη κουβεντα μονοι τους το διαβαζουν και αρεσει
    να εισια γερη και εσυ και κοιτα να αναρωσεις.
    φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά εγώ τώρα πώς την έπαθα; Είχα την αίσθηση πως ήσουν στην ηλικία μας και ο ποιητής είναι ο γιός σου, αλλά από τα υπόλοιπα σχόλια κατάλαβα πως μάλλον έκανα γκάφα! Σόρυ αγαπούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. χιχι κοιτα να δεις που ολοι απο κοντα με λενε 13 14 και ειμαι 23 αλλα το τζιριτζκι με εκανε 40 ε ρε πως μεγαλωνω αποτομα και μετα ξανα μαζευω ε;
    οχι μαρακι το αγορακι μου ειναι αλλα ας πουμε ο αντρας μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αν θες παντως μπορεις να το βαλεις στο μπλογκ σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις