Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΕΛΑΤΕ



1. What do you order at Starbucks?  Τι παραγγέλνεις στα Starbucks?
    Πρώτον δεν πινω καφε  αλλα είμαι και ατα της αμερικανικης ακριβης αγορας που πας μονο για να κανεις μοστρα οποτε δεν παταω εκει απο επιλογη.

 
2.What's one thing in your closet that you cannot live without? Eνα αντικείμενο από τη ντουλάπα σου χωρίς το οποίο δεν μπορείς να ζήσεις 
    Τα ρουχα μου που ειχα φορεσει στην τριτη γυμνασιου στην ημερησια γιατιε ιχα περασει ωραια που ακομα μου κανουν αλλα δεν τα φορω για αναμνηση

3. What's one thing that most people probably wouldn't know about you? (Τι είναι αυτό που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα γνώριζαν γιά σένα)
    Την αρρωστια που εχω περασει

 
4. Name one thing that you want to do before you die (Ονόμασε κάτι που θα ήθελες να κάνεις πριν πεθάνεις) 
     Να ρουφιξω την ζωη ως το μεδουλι χωρις να την ρωτησω αν ποναει

 
5. What's one food that you cannot live without? (Μιά τροφή χωρίς την οποία δεν μπορείς να ζήσεις) 
     Θα συμφωνησω με την κοπελια Εκφρασου που θελει μακαρονια αλλα και με την lACTA  εχω εξαρτηση

6. What quote/phrase do you live your life by? (Μιά φράση που χαρακτηρίζει τον τρόπο που ζεις)
 
   Γαμησετα ολα!!!!!!!!
7. What's your number one most listened song on iTunes?(Ποιό είναι το τραγουδι που ακούς περισσότερο στο i Tunes) 
   
Πολλα ομως προσφατα κολλησα με το τραγουδι των MODA  SONO GIA SOLO
 
8. What kind of style would you define yourself as having? (Tι στυλ θεωρείς ότι έχεις)
  Αναλογα με την περιπτωση προσαρμοζομαι αλλα μωρε βαλε τζιν αρκει να ειναι στο σωματοτυπο σου καλο, βαλε μπλουζα που να αγαπας, και αντικειμενα που αν σε κανουν λιγο πιο λαμπερη απο οτι αν δεν τα φορουσες . Σιγα μην βαλω και ταμπελα στο στιλ μου.
 
9. Favorite number  (Αγαπημένος σου αριθμός) 
   17 φανατικα και μετα το 9 , 13, 23

10.Two hobbies (Δύο χόμπι σου) 
    
Συγγραφη και ζαχαροπλαστικη και παζλ
 
11. Two pet peeves (Δύο χαρακτηριστικά που μισείς ή σε ενοχλούν) 
    
Το δηθεν - εγω ειμαι και κανενας αλλος- αν και καμια φορα χρειαζεται αλλα οχι σε μονιμη βαση 
και την αχαριστεια

 12. Guilty Pleasure (Απόλαυση που σου δημιουργεί ενοχές) 
     Ακου οποιος και να το σκεφτηκε ειναι βλακια ολες οι απολαυσεις ειναι παρανομες γτ εχουν κατι το απαγορευτικο αλλα ολοι αυτες κανουμε αρα ναι ημαστε ενοχοι ολοι.

13. Ποιο είναι το αγαπημένο σου vampire 
   Ο χρηστος και η μανα του καλε τι λες σιγα μην μου αρεσει βαμπιρ

14. Αγαπημένα Cartoon 
     Ο γκαρυς απο το γουινι

15.  Ποιο είναι πιο σημαντικό: αγάπη, φήμη, δύναμη, ή  λεφτά? 
     
Ολα μαζι παρακαλω να τα εχω

16. Αν μπορούσες να ζεις σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο, ποια θα ήταν, και γιατί;
     
Στην Ιταλια μονιμως εχει μια μαγεια αυτη η χωρα απο την δημιουργεια της
 
17. Μπορείς να θυμηθείς, τι έκανες σαν σήμερα, ένα χρόνο πριν;
 
  Αμε..... Αλλα ειναι προσωπικο δεν λεγετε


     Λοιπόν, καλώ τους εξής:
 http://chrisoscreations.blogspot.com/

http://dark13sun.blogspot.com/ 

http://lourdi-wwwpolutexnitissa.blogspot.com/ 

http://ririfotiadi.blogspot.com/ 

http://eirini-ymin.blogspot.com/ 

http://ksotikokosmos.blogspot.com/ 

http://adogsdream-goldenelf.blogspot.com/ 

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟ bLOG ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΔΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΡΟγια να δουμε την τυχερη
ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΑΦΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ
  

25 σχόλια:

  1. Εϊ,θέλουμε κι εμείς οι υπόλοιποι να παίξουμεεεε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. βρε εκφρασου μουε ιανι δυνατον να μου αρεσει η ιταλια και οχι τα μακαρονια; αφου εκανα και παζλ με μακαρονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ναντια μου παρε τις ερωτησεςι και παιξεεεεεεεεεε ενδεικτικα εβαλα καποια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το πήρες το μνμ μου μαρή; δεν εχω πρόβλημα να πάμε αύριο!! ^^
    παιχνίδι!!! *_* μέσα και εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΧΙΧΙ οχι το εχω κλειστο στο σπιτι ακου να δεις αυτος θα ειναι εκει παο τις 1 και μετα ποτε θες να βρεθουμε για να παμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μου απάντησε και εμενα εχθες. μου είπε οτι θα ειναι εκει 1.30 -3.30. παμε νωρις νωρις για να κατσουμε μεχρι το κλεισιμο! :Ρ παρε με οταν πας στο σπιτι να συνενοηθουμε. οκ? φιλακιααα! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν εχω χρονο ομιλιας τπτ ακου να δεις θες να περασεςι απο μενα να παμε αμεσως γτ απο το κεντρο δεν ξερω πως πας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ναι, οκ. θα σε παρω εγω τοτε κατα τη 1 θα εισαι σπιτι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το ευχομαι θα σε κανω αναπαντητη και τα λεμε αν ειναι οποτε μπορεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλως σε βρισκω!!

    Λατρευω Ιταλιαααα!!! μ αρεσε το τραγουδι δεν το ξερα!

    φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ωραιο τραγουδακι διαλεξες :)

    Καλημερααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ιωαννα μου σε πειρμενωωωω και μακαρι να βρουμε κατι που να σε αρεσει ααααα και μαζεψε οτι βιβλια εχει να τα παμε μην παμε με αδεια χερια αμαρτια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. η κυρια απο το λονδινο με λαμβανει;;;;
    να σε καλα απο που με βρηκες;;;
    ασε και εδω στο σπιτι μου θα μαθεις ιταλικα γιατι και εγω τωρα μαθαινω μονη μου
    ακουσες το τραγουδι;;;
    εμενα μου κολλησε και το εμαθα και τωρα μου ταιριαζει γαντι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ωτι ωτι μου να σαι καλα
    σου αρεσε και εσενα;;;
    πλακα κανετε; αφου δεν το εβαλα που το καουσατε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. aaaa τέλειαααα παιχνιδάκι!!!
    θα το κάνω και γω σύντομααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ήμουν σίγουρη ότι τα μακαρόνια θα σου άρεσαν!! Ιταλία και μακαρόνια πάνε μαζί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. χαχαχαχαχαχααχ μαρεσει η απαντηση σου στο 6 !!!!

    σου λεω πως σπανια παιζω τετοια παιχνιδια αλλα με κολακευει που παντα με προσκαλεις, αληθεια !!:)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έπαιξα κι εγώ το παιχνίδι των ερωτήσεων...μ' αρέσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. σταχτοπουτα μου ν φανταστεις πηγα στην βιβλιοθηκη της σχολης μου και δανειστηκα το λεξικο μακαρωνιων και το φωτοτυπησα παλευω να μαζεψω βιβλια μονο για μακαρονια δεν μου αρεσουν ολες οι παραλλαγες ομως τα θελω και οταν καναμε το μπανιο η οποτε δεν μου αρεσει το φαγητο μακαρονια κανω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. α ρε θαλασσιτσα μου παλευω να βρω πια σπιτια μου αρεσουν για να τους βαλω σε πειρασμους να κανουν κατι αλλο αν θες παιξε δεν υποχρεωνω αλλα δημοκρατικα παντα θα παιξεις γιατι σε καλεσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. σκοτεινε τυπε ελπιζω να δουμε κατι φωτεινο απο μεσα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις