Τρίτη 19 Απριλίου 2011

ΑΧΤΙΔΑ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΑΜΑ


καλησπερα
σημερα μετα απο καιρο αναμονης γνωρισα την αχτιδα απο τις 11 και κατι μεχρι τωρα δεν φανταζεστε πως περασε η ωρα και δεν το καταλαβα.

ειδα κοσμο που πηγαινει και ερχετε στο μαγαζακι της αυγα κοκκινα και περιεργα ετοιμαζονταν για τους παραλληπτες, χαρα και γελιο καλημερες και νεα ανταλλασονταν με τετοια ευκολια λες και ελεγες θελω ενα ψωμια στον φουρναρη.

Γλυκια η κλωντη δινει την νοτα της αλλα την παρασταση δεν την κλεβει αν σκεφτει κανεις πως υππαρχουν 2 αντρες που κλεβουν την παρασταση αντρας και παππους θειος κουμπαρος- ολα μαζι σε ενα πακετο- συναγωνιζονται σε γνωσεις και μαεστρια.

αν πιστευετε οτι εφυγα με αδεια χερια κανετε λαθος. εφαγα του σκασμου -κυριολεκτικα- η μεριδα που βλεπετε απο κοντα ειναι πιο μεγαλη εφαγα τα καλυτερα μακαρονια με κιμα- εναν περιεργο κιμα νεον και κυριλεκτικα πεντανοστιμο- αν και τα πρωτια ακομα τα εχουν τα μακαρονια με κιμα της πεθερας μου, αλλα η φωτο το αδικει οταν τα ξανα δειτε φατε τα ανετα.

Να πω ενα ευχαριστω που γνωρισα στην ιδια μου την πολη εναν νεο ανθρωπο περα απο την ηλικια ε, που εχει ακομα ενεργεια φαντασια δυναμη ονειρα αντοχη υπομονη και ακομα πορευετε. Κοπελαρα μου περιμενε προμυθια να εισαι καλα γερη δυνατη και εμεις εδω ημαστε. οσο για τον Κ. Δημητρη- τον αντρα της- να ειναι καλα γιατι ειναι προσχαρος. Α και παππου μαθε για τα μανιταρια ε

Αυτα που βλεπετε ειναι τα δωρακια της παο τα χερακια της ε οχι τπτ ετοιματζιδικα και ειναι τελεια περιττο να πω οτι σημερα ειναι τα γενεθλεια της μανας μου και ετοιχε το συκαλακι να της αρεσει τρελα τοσο που αμφιβαλλω τωρα που θα παω σπιτι αν το ξανα βρω οποτε χαρειτε το οσο το βλεπετε. χιχι


ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟ bLOG ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΔΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΡΟγια να δουμε την τυχερη
ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΑΦΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ

14 σχόλια:

  1. ναι ναι... και εγώ τίποτα! :( σήμερα βρήκες να πας!!!! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ τι καλά!!!Ε Αχτιδούλα κ ο άντρας της είναι απο τους Καλούς Ανθρώπους...σπάνιοι στις μέρες μας!Φιλιάααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ γλύκα σήμερα στην blogοσφαιρα. Καλό είναι αυτό! Να τη χαίρεσε τη μαμά σου!

    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. περασες πολυ ωραια ε? :)

    χρονια πολλα για τη μανουλα σου! να τη χαιρεσε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ζηλεύω τόσο που τους γνώρισες και τους δύο...μακάρι να ήμασταν πιο κοντά...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ...ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ιωαννα μου σημερα θα παμε μαζι μην κλαις ελα μου εδω να σε κανω μακια και αγκαλιτσα γτ μου εισαι και παραπονιαρα εμ καλο μου τι κοιμασε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ελ μαρ μου κοιτα να δεις ειναι σπανιο ναι αλλα ολα εχουν και ενα οριο. δεν θελω να το περασει κανεις και να καταχραστει την καλοσυνη τους. να τους δινουμε χωρο και για αυτους. φιλι
    α θα παμε και σημερα μαζι με την αλλη ιωαννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχ εκεινε να εισια καλα σε ευχαριστω να μεγαλωσει και αυτη επιτελους γτ κολλησε στα 25,5 δεν μεγαλωνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εκφρασου μου ναι περασα φανταστηκα και για αυτο θα ξανα παω σημερα γτ χτες πηγα ξαφνικα και με αδεια χερια και ντραπηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ναντια και εκει που εισαι ακομα δεν θυμαμαι που στο καλο θα εχει κοσμο καλο και εμεις εδω ημαστε δεν χανομαστε αν ειναι θα κανω παλι ενα ταξιδι αθηνα μονο για να μαζευτουμε ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. φουφουλινα μου γερη δυνατη με υγεια πανω απ ολα μετα λιγο αρνακι κατσικακι και χορο ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. βρε βρε το συκαλακι ζηλεψες; αχ ατιμουλικο αντε ελα να δεις το βαζο γτ δεν υπαρχει το εφαγε η μμμμμαμμμμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις