Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ





 

18 σχόλια:

  1. ειδικα η πρωτη και η δευτερη φωτογραφια σε παραπεμπουν σε κατι ξεχωριστο! :)

    εμενα τουλαχιστον!

    καλημεραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ναι σου αρεσαν? αχ πολυ χαιρομαι σε ψηφισα και στον διαγωνισμο των μπλογκσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ναι μου άρεσαν!

    αλήθεια?

    σ' ευχαριστώ πολύ!

    πάω να μπω και εγώ να δω το διαγωνισμό και να ψηφισω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγω επιλέγω την έκθεση βιβλίου ...στα καφάσια (ή τύπου καφάσια)!Ξεχωριστό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η 3η!!!!! Πάρα πολύ μου αρέσει! και η 4η ..όλες δλδ!!
    Bravissimo!! ;)

    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΧΑΡΑ ΟΝΤΩς ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥΕ ΙΔΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΛΠΙΖΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χρυσα μου να κρατας ιδεες για να τις κανεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. η 4η φυσικά και σε ψήφισαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αχ και εγω μικρη μου σε ψιφησα και ολα οσα μου αρεσουν δεν συμμετεχουν αλλα αυτα που παρακολουθω και μου αρεσουν τα ψηφισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να διαλέξω το σαλόνι για κουβεντούλα;
    Καλά μη φωνάζεις θα διαβάσουμε και τα βιβλία!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. γιαγια μου να το παρεις το σαλονι και φυσικα θα στο διακοσμησω με βιβλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. φουφουλα μου αυλες να θες μπολικες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι κάνεις κοπέλα μου?!!!
    Μου αρέσει η 1η κ η 5η!!!
    Τις βλέπεις εσύ τις βλέπουμε κ εμείς!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ναντια παρε ιδεες και ξεκινα την διακοσμηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τσουπ ξετρυπωσαμε και ενα κουνελακι
    καλα ειμαι καλη μου ολα τα παλευω
    μακαρι να δωσω ιδεες και ομορφες εικονες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις