Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

ΜΕΓΑΛΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΔΕΚΑΤΟΤΡΙΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

Bouongiorno,bouongiorno 
come stai?
io sto bene
e tu?

Καλημερα καλημερα....
Σήμερα για μενα ηρθε λιγο νωριτερα το σαββατοκυριακο αυτο και θα σας πω οτι εχω κανει μεχρι τωρα.
Δεν ειναι λιγα αν σκεφτειτε οτι εχω κατσει και εχω διαβασει θεωρια λογιστικης που κουτσα στραβα την καταλαβα. αλλα απο ασκησεις ακομα τιποτα εχω μελλον. Που εχω κανει την κουζινα της μανας μου οχι απλως χαλια αλλα μπαχαλο ομως τα γλυκα γλυκα. μπισκοτα και τσουρεκια τα εκανα εγω ετσι για το γαμωτο. Εβαλα τον Παρλιαρο μπροστα μου και του μιλουσα, μου μιλουσε και εκεινος τι να κανω;
Εχω κολλημα με τις κουζινες, τρελα απεριγραπτη απο το στησιμο, τα μικρα εξαρτηματα, τις ομορφιες που σε κρατουν εκει, πωπω καλα χαρα στα παιδια μου και την οικογενεια μου γιατι θα τρωνε του σκασμου. Βεβαια με τα φαγητα δεν το εχω και πολυ γιατι τα μισα τα σιχαινομαι αλλα θα δουμε.

Που λετε στο ιταλικο μου λεξιλογιο- που ολο μεγαλωνει- προστεθηκαν αλλες 13 λεξεις. Καθε πρωι τις γραφω απο 2 φορες, τις εχω ηχογραφισει για να με ακουω πως διαβαζονται και τι σημαινουν- πολυ ωραια φωνη εχω- και ετσι ποτε δεν ξεχνω. Ακουω ιταλικες σειρες- να ειναι καλα το makedonia tv- που εχει τα κουκλια που κοιτατε διπλα, και να ξερετε τι χαρα κανω οταν καταλαβαινω τις λεξεις και ξερω τι θα πουν- παρα πολυ μεγαλη χαρα- και νιωθω οτι προοδευω. Πηρα και τα βιβλια μου ιταλικων απο την δευτερη ευκαιρια 3 βιβλια 12 ευρω. και τα ξεκινησα και ειμαι στην ευχαριστη θεση να πω πως μεχρι την μεση το εφτασα- εμαθα νεα πραγματα αλλα μου αρεσε που καταλαβαινα και δεν πεδευομουν-και ειναι μια ικανοποιηση οτι κατι κανω. Αλλα για οσους θελουν να μαθουν κατι για τα ιταλικα πατηστε τις σημαιες που εχω στο πλαι και θα παρακολουθησετε ενα χρησιμο σπιτακι για αυτο το θεμα απο μια καταπληκτικη καθηγητρια που βοηθαει οσο μπορει.

Εκλεισα εισητηριο για Αρτα και ναι θα πεταχτω μια βολτα στο Αγρινιο γιατι αλλιως θα σκασω. Δεν μπορω να ειμαι τοσο κοντα και να μην παω να το δω - εστω για ενα καφε στην Φυσαλιδα- και θα βγαλω φωτο να δειτε οκ- καλα πολλες φωτο μην φωναζετε- αλλα και για εκεινα τα μακαρονια με κιμα της πεθερας μου πεθαινω αρα που να αντισταθω ε; με καταλαβαινετε ε;.

Να πω οτι χαιρομαι που σας βλεπω καλα και δημιουργικες, χαρουμενες και αποφασισμενες-ελπιζω ολοι να ημαστε ετσι - για τα ονειρα μας. Αυτη την βδομαδα πεθαινω να ακουω ΓΑΙΤΑΝΟ αρα θα παω και εκκλησια οχι γιατι το θελει η παραδοση αλλα γιατι το νιωθω εγω. και σε μια μικρη γτ στην περιοχη μας μονο κουτσομπολευουν. 

Εχω να διατησρησω και την κορμαρα μου- καλα μην φανταστειτε οτι ειμαι καμια θεα- και για αυτο τρεχω στο γυμναστηριο να χτυπιεμαι σαν χταποδουλα στα οργανα για συσφυξη. μεχι το καλοκαιρι που θα με βρησκετε στο ΚΑΥΤΑΤΖΟΓΛΙΟ να τρεχω. Αντε να ερθετε και εσεις για παρεα.
Πηγα και στο Public Θεσσαλονικης και ειδα κατι βιβλία που εχουνε μεσα κατασκευες ονειρο, για κεντημα, πλεξιμο, ρουχα, ομως δεν βοηθα η εικονα θελω καποια να ξερει να πλεκει στην θεσσαλονικη να μου δειξει απο κοντα υπαρχει; αν ναι ας μου πει

Να πω οτι σημερα, με ξυπνησε ο καλος μου με τον πιο δημιουργικο τροπο με ενα του ποιημα, που ηταν τελειο ομως δεν το εχει βαλει ακομα στο σπιτακι του. Ο ατιμος εχει ταλεντο και δεν το πιστευει τι να πω πια αλλο....πειτε του και εσεις κατι καλε;. και δυστυχως να πουμε περαστικα στην ιωαννα μας που ειναι αρρωστουλα- μικρη μου χαλαρα στο κρεββατακι και κανε δημιουργιες- αλλα δυστυχως δεν θα ερθει στην αχτιδουλα. Αντε και μας απειλει οτι δεν γλυτωσει η αχτιδα απο αυτη- μην σκας καθολου- θα της δωσω ενα φιλι απο εσενα και θα της τα δωσεις και απο κοντα καλα;

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟ bLOG ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΔΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΡΟγια να δουμε την τυχερη
ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΑΦΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ


6 σχόλια:

  1. καλημερα γλυκια ιωαννα!

    καλα να περασεις τις γιορτες του Πασχα! :)

    φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εντάξει..... :( καλά να περάσεις εσύ!!!!!!!! :( ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσει τόσο που ασχολείσαι με τόόόόσα πράγματα...χαίρομαι πολύ και ένας λόγος είναι πως βρίσκομαι στην ίδια φάση...ξεσκονίζω τα αγγλικά μου,πηγαίνω γυμναστήριο,μπαίνω στην κουζίνα για κουλούρια,φτιάχνω λαμπάδες...μπλα μπλα μπλα...και γεμίζω σαν άνθρωπος...σα Νάντια...αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράαβο!Καλή πρόοδο λοιπόν!
    Είναι πολύ σημαντικό που προσπαθείς να τα μάθεις μόνη σου!Α θα δεις κ τον καλό σου ε..ωραία!!!
    Καλά να περάσεις!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καρκινακιιιιιιιιιιιι.. μ αρεσει το background...

    να περασεις ομορφααααααααααα.. καλη αναστασηηηηηηηηη..

    λιγο τα γραμματα αν θελεις μεγαλωσε και καντα λιγο πιο σκουρα... χανονται με το γκρι απο κατω..

    βασιλικους χαιρετισμους.χαχαχαχαχα..

    φιλακιαααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχα με τοσες ευχες τι να πω εγω τωρα ε; αντε να ειστε καλα ηρεμοι γεροι δυνατοι και ολα καλα θα πανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις