Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

ΔΕΚΑΤΟΤΕΤΑΡΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

Bouongiorno bouongiorno
come stai?
io sto bene
e tu?

Καλημέρα καλημέρα τι κάνετε; Εμένα η διάθεση μου είναι ανεβασμένη, από τώρα ήρθαν οι πεταλούδες στο στομάχι μου, η ανυπομονησία και η χαρά.

Γράφω από σήμερα για το σαββατοκύριακο, γιατί αύριο θα ειμαι το κορίτσι με την κοκκινη καμπαρντινα και την μπλε βαλιτσα που στις 10:15 θα ξεκινήσει να ταξιδεύει για Άρτα, οπότε δεν θα μπορέσει να γράψει καταλαβαίνετε ε; 
Θα πάω να δω το Χρηστάκη μου μετά από πολύ καιρό, πολύ θλίψη και κλάμα, πολύ αγανάκτηση... θα πάω να τον δω. 
Πάντα, σε όλη την διαδρομή, μπορώ να πω ότι σχεδιάζω ή φανταζομαι πως θα περάσουμε, θυμάμαι όσα ταξίδια έχουμε κάνει, και μέχρι να τον δω, εκείνο το έρμο το στομάχι μου δεν ηρεμεί. Μα τι άλλο να κάνω ε; Σήμερα ξυπνησα νωρις γιατι έλεγα οτι ταξιδεύω και θα αργήσω, μα τελικα μπερδεψα τις μερες και είναι αύριο. Και το στομάχι εκεί, ακόμα κόμπος. Δεν σταματά ότι και να δοκίμασα και δεν ξέρω αν όσες έχετε χρόνια σχέση, γάμους, αρραβώνες, και ακόμα καρδιο χτυπατε οταν τον σκεφτεστε η οταν τον βλεπετε η το εχετε συνηθισει, αλλα το οτι ημαστε μακρια εχει, και μια δοση μαγειας γτ δεν μπουχτιζεις βρε αδερφε.
Βεβαια εγω τον θελω εδω, διπλα μου και ας με λετε παλιομοδιτισα, δεν πειραζει, διπλα μου ας ειναι και ας περναμε και καλα και δυσκολα. Αλλα αυτο ρε παιδια, που θελω να του δωσω ενα χαστουκι και δεν μπορω οταν εχω νευρα, ή οταν γελω να τον βλεπω να με κοιτα, δεν μπορειτε να το καταλαβετε ποσο σημαντικο ειναι.
Μακαρι να μπορεσουμε να παμε και στο αλλο μυστικο μερος που θελω- ξερετε εκεινο που λεγετε Αγρινιο- και θα βγαλω φωτο πολλες απο οπου παμε να δειτε.
Να περασετε καλα....δημιουργικα....να μου πανε ολα καλα....και να γυρισω πισω για να κανω μια κληρωση, να κερδισετε κατι απο μενα, να βαλω αλλον διαγωνισμο συντομο αυτην την φορα, μεσα σε μια βδομαδα γιατι εχω πολλα να δωσω. να παμε για καφε οσες ερθετε και να βρεθουμε αν θελετε στην διεθνη εκθεση βιβλιου που για μενα ειναι ο φυσικος μου χωρος και να τα πουμε παο κοντα.
Όσο για τα ιταλικά μου 59 οι λεξεις που έμαθα, εκανα τον ενεστωτα στις 3 συζυγιες, οριστικο αοριστο αρθρο, πολλες ασκησεις, κειμενα, ταινιες, σειρες, και ακομα το παλευω. Θα τα πουμε δευτεραααααα 
Απο εσας θέλω αυτο το σκ να θυμηθείτε εκείνες τις κλεφτες ματιες που ριχνατε στον τωρινο συντροφο σας, τα σκασιαρχεια που κανατε για να τον δειτε, τις ατακες που σας ερχονταν, τις δικαιολογιες που λεγατε για να ειστε μαζι του, την αγωνια που ειχατε να τον αγκαλιασετε και να τα πουμε την δευτερα που κληρωνω ανανεωμενες τι λετε; θα μου κανετε το χατηρι; εστω να προσπαθησετε....για αλλαγη βρε αδερφε. ε;

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟ bLOG ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΔΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΡΟγια να δουμε την τυχερη
ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΑΦΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ


36 σχόλια:

  1. πολυ γλυκια αναρτηση!

    σου ευχομαι να περασεις καταπληκτικα!

    θα τα πουμε απο εβδομαδα περιμενοντας νεα σου και γιατι οχι και φωτο σου αν θες!

    καλο ταξιδι και να περασεις καταπληκτικα!

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κουκλίτσα μου εύχομαι να περάσεις πολύ όμορφα με τον καλό σου....και αυτό το φτερούγισμα να το νιώθεις ακόμη κι αν περάσουν τα χρόνια...σε περιμένουμε πίσω μαζί με τα γεγονότα που θα χεις περάσει και τις φωτογρφίες που θα έχεις τραβήξει...τα χαιρετίσματά μας στον Χρήστο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εκφρασου μου θα βγαλω τον καλλιτεχνικο μου εαυτο εξω θα ξεσκονισω το κινητο μου και θα δω τι καλο θα βρω να βγαλω αλλα εμενα μεσα δεν νομιζω να με εχω γτ δεν θελω και δεν βγαινω καλα φωτο αν μου ερθει ορεξη οκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ναντια μουε ισαι και στο μπλογκ του γραμμενη μπορεις και να του μιλας παο εκει να εισια καλα και ελπιζω να κανεις οτι ζητησα στο τελος οκ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ βρε κοριτσάκι μου...τι όμορφα....περιμένεις κάτι πολύ όμορφο..και χαίρομαι γι αυτό...δεν έχει πάντα σημασία το πόσα χρόνια είναι ενα ζευγάρι μαζί...αλλά το πόσο αγαπιέται και το πόσο δεμένο είναι...όλα έχουν την σημασία τους...και το λίγο χώρια και το πολύ μαζί....όταν υπάρχει χημεία...τα άλλα φαντάζουν μικρά...!!!
    Να περάσεις υπέροχα, να τον φιλήσεις για όλες τις μέρες που είστε χώρια...και να του πεις πόσο τον αγαπάς....να το δείξεις.....!!!
    δεν έχω σύντροφο...και είναι κάτι που μου λείπει αυτό..το να αφήσω τα συναισθήματα μου ελεύθερα να τον απογειώσουν....!!!
    εγώ λοιπόν το ΣΚ θα αναπολήσω τις όμορφες στιγμές που έχω περάσει ως τώρα...γενικά...!!!
    Καλημέρα κοριτσάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. mairaki ενας αντρας δεν ειναι παντα απαρατητο να υπαρχει για να αφησεις τον χειμμαρο των συναισθηματων σου. θα ελευθερωθεις εσυ και θα απογειωσεις το μεσα σου.
    οταν ομως υπαρχει ενα ατομο σαφως ειναι σημαντικο αλλα για κανε το εξης στο τελος της μερας σου σκεψου την πιο δυνατη εικονα που ειδες και παρε χαρτι και μολυβι και περιεγραψε την βαλε εκει μεσα ολα τα συναισθηματα που σου εβγαλε και τηνπαρατηρησες και την ξεχωρησες ωστε οταν βρεις το παλικαρι σου θα εχεις τετοια ευγλωτια που δεν φανταζεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. νομίζω πως έχεις δίκιο....ωστόσο με αυτό θα ξυπνώ και την παρατηρητικότητα μου!!!
    σε ευχαριστώ καρδούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν υπάρχει πιο ωραίο συναίσθημα από το φτερούγισμα μου νιώθεις...τον κόμπο στο στομάχι..να βλέπεις τον άλλο να να ζηλεύεις τον εαυτό σου! :D
    Να περάσεις τέλεια!!
    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. na peraseiς kaλα.Εζησα κι εγω για εναν χρονο ετσι και το ζω λιγο και τωρα ,οταν λειπει για μια - δυο εβδομαδες και περιμενω πως και πως να γυρισει!!!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μαιρακι μου να το κανεις καθε μερα ωσπου μια φορα ενω θα τα λες τα ιδια θα εχουν αλλο νοημα και βαρυτητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εμενα το λες χρυσα μου που δεν ξερω πως να το σταματησω; που παντα με πιανει ανδ εν τον ακουσω η δεν τον μιλησω; ασε δε που μεχρι να ερθει το βραδυ να ηρεμησω δεν μπορω να κανω τπτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. χιωτισα μου να εισια καλα με τα παιδια σου και να ξερεις πως κατι απο αυτα που μου εστειλες θα τα θελει η πεθερα μου χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι ωραιοοοοο αυτο το φτερουγισμα στο στομαχιιιι αααχχχ!!! Να περσεις τελειαααα!!περιμενουμε εμπειριες και εντυπωσεις.. καλο ταξιδι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ....ΜΕΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΛΟΥΚ...ΠΩς ΠΕΡΑΣΕς ΤΟ ΠΑΣΧΑ?.......ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΥ ΟΛΕς ΖΗΛΕΒΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΑ ΦΤΕΡΟΥΓΙΣΜΑΤΑ ΣΟΥ...ΑΧ!ΟΜΟΡΦΕς ΣΤΙΓΜΕς ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΖΑΧΑΡΗ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γλυκιά μου οι καλύτερες ευχές μου θα σε συντροφεύουν στο ταξίδι σου!!!
    Γιατί όταν φτάσεις δεν χρειάζεσαι παρα μόνο εκείνον...ίσως και ένα ωραίο φεγγάρι αν είστε τυχεροί!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. να περάσετε όμορφα τις πολύτιμες στιγμές σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια Πολλά και καλά! Χριστός Ανέστη!
    Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα με τον αγαπημένο σου και να ξέρεις πως εγώ σε καταλαβαίνω πολύ πολύ καλά... Είχα 3 σχέσεις μακροχρόνιες και ήταν και οι 3 πολύ μακρυά... και ειδικά στις 2, αυτόν τον κόμπο τον είχα πάντα... Είναι ωραίες οι πεταλούδες και σου εύχομαι να τις νιώθεις πάντα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να περάσεις υπέροχα. Πολύ μου άρεσε η νέα εμφάνιση του blog σου.

    Την καλησπέρα μου. Καλό ταξίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπράβο κοπελίτσα μου!!!Να περάσεις όμορφα!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τρέχα όσο πιο γρήγορα μπορείς!! Το ίδιο θα έκανα κι εγώ αν είχα στην άκρη μια αγκαλιά να με περιμένει:( φιλάκια, καλά να περνάς..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ...ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΝΑ ΧΤΥΠΑΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ....ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΑΓΑΠΑΣ ΒΑΘΙΑ ΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ Κ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ...ΦΙΛΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να περάσετε τέλεια και να βγάλετε πολλές πολλές φώτος να τις βλέπετε αργότερα που θα μένετε μαζί και να ξανανιώθετε εκείνο το σφίξιμο στο στομαχάκι..χιχι τι ωραίο συνάισθημα! Να σε πω...πας για τρέξιμο στο καυτατζόγλειο είχες πει; λέω να αρχίσω και γω...για περπάτημα βέβαια αρχικά
    χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλά να περάσεις και γέμισε την μπλε βαλίτσα σου με χαμόγελα και όχι με χαστούκια γιατί ξέρεις στις αποσκευές σου κουβαλάς τον εαυτό σου!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. μαρια μου θα κανω οτι καλυτερο μπορω θα περασω καλα για ολες μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. φουφουλα μου δεν ειανι παντα για καλο τα δικα μου φτερουγισματα οποτε μην τα ζηλευετε. να νιωσετε τα δικα σας και προσπαθω να σας δεινω ιδεες για να τα νιωσετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. κοριτσια μου δεν νομιζω καν να δω την πολη αντε να βγουμε αμα πεινασουμε ως τον κατω οροφο του ξενοδοχειου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. λυχνε μου να εισια καλα να περασεις και εσυ καλο σκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. κατερινα μου αντε να βρεις καποιον κοντα σου να εχετε μαζι τις παπαλουδες να εισαι γερη δυνατη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. εκεινε μου εσυ ταξιδευεις συχνα και παντου να εισια καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. κουνελακι μου και εσυ εκει να περασεις καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. βιβιανα μου καλως μου ηρθες στο σπιτακι μου ελπιζω να μου μιλας συχνα και να σε βλεπω εδω μεσα μην χανεσαι
    καλα να εισαι και ελπιζω να εχεις απο φιλους αγκαλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. νικη μου και εσυ να εισαι καλα και δημιουργικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ρεββεκα μου ειναι ωραια να το νιωθεις καθε μερα καθε λεπτο και μονο απο μια σκεψη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. θαλασσιτσα μου απο τις 2/6 καθε απογευμα απο τις 8:30 ως το τελος πηγαινω για περπατημα αλλα λιγο γρηγορο αντε να τα λεμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ολυμπια μου κατι θα κανω αν με βοηθησει και ο χρηστος θα σε πω την δευτερα με τι την γεμησα οκ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις