Τρίτη 26 Απριλίου 2011

ΑΦΙΕΡΟΜΑΙΝΟ....

Boungiorno, bouongiorno
come stai?
io sto bene
e tu?


Καλημερα, καλημερα.....
Ευχομαι ολοι να ημαστε γεροί δυνατοι, με δημιουργικοτητα και αντοχες.

Σημερα θελω να κανετε και εσεις οτι εκανα εγω χτες το βραδυ, που βρηκα την πρωτη φωτο που ειχαμε βγαλει μαζι εδω στην πολη μου- μεγαλη μερα εκεινη και δυσκολη απο πολλες αποψεις- αλλα και την πρωτη που μου εστειλε με ΜΜΣ 2 μερες αφου τα φτιαξαμε- πολυ συγκινηθηκα- και ελπιζω να ξυπνησουν μνημες καλες, που θα σας κανουν να δειτε οτι εχετε καταφερει ως τωρα, παλι απο την αρχη και με αλλη σκηνοθετικη αποψη.
Λοιπον που λετε, η φωτο που κοιτατε ειναι μια απο τις αγαπημενες μου- λογο μοντελου, λογο τοποθεσιας, λογο συναισθηματων- και την ειχαμε βγαλει 19/8/2009. απογευματακι προτελευταια μερα  στην πισινα του ξενοδοχειου- γιατι τα νερα της θαλασσας ηταν μπουζι- στην Κερκυρα- αρα καταλαβατε γτ δεν πηγαμε στην θαλασσα- και οποτε την κοιτω μου αρεσει να ταξιδευω πισω σε εκεινη την μερα , αλλα και να χαζευω τον μικρο μου- που δεν είναι γιος μου οπως ειπε η μαρια τζιριτα- αλλά θα ήθελα πολύ να πάω πραγματικά και να την ξανα ζησω και αυτην αλλα και αλλες μερες και ταξιδια μας.
 Παρτε και εσεις μια φωτο, ενα αλμπουμ και κοιταξτε το και παντε πισω στις χαρες, στις στιγμες, στις αναμνησεις, και χαρειτε παλι τις μερες εκεινες. Και οταν γυρνατε παλι στον πραγματικο κοσμο- γιατι αποροφιεσαι και λες οτι πηγες παλι εκει στο τοτε και πως γινετε αυτο δεν το καταλαβαινω αλλα μου αρεσει κιολας- να τον δειτε αλλιως βρε πιο καλο και πιο ομορφο.
Εγω οποτε κοιτω αυτη και μερικες αλλες που τρελαινομαι- ειναι το 10 λεπτο που γεμιζω τις μπαταριες μου- λεω να παρω και απο εκεινες τις κορνιζες που χωραν πολλες μεσα φωτο και αλλαζουν συνεχεια και θα ειναι ωραια να τις βλεπω ολες μαζι. Να παρετε και εσεις.
Να θυμαστε πως ετσι, ειστε κοντα στον εσωτερικο σας κοσμο και βλεπετε τα πραγματα αλλιως. Εγω ας πουμε οποτε τον βλεπω σε φωτο- επειδη δεν μιλα για να πει κατι να μου την χαλασει την ατμοσφαιρα- χαιρομαι και παω πισω στην στιγμη που την εζησα. Κοιτω τα χειλακια του- που ειναι φουσκωτα,γλυκα, τραγανα- τα ματια του- που ηταν τα πρωτα που ειδα και μου αρεσαν, γιατι μετα ξερετε τι κοιταξα ε;- και γενικα μου λειπει η ζεστη απο το κορμι του στο κρεβατι και το οτι με νανουριζει με την αναπνοη του οταν κοιματε. Οφειλω δε να πω πως οταν δεν μιλα- πραγμα σπανιο μονο στον υπνο του δεν μιλα- ειναι το καλυτερο πραγμα που μπορει να κανει γιατι ετσι τον απολαμβανω ανετα. Κοιματε σαν σουβλακι- ετσι το λεω γτ ποτε δεν μενει σε ενα σημειο, και γυρνα καθε 5''- αλλα ειναι σαν να χορευει με οτι βλεπει. Εγω ετσι μπορω να τον εχω κοντα μου , μεσα απο μνημες και φωτο , αλλα εσεις οσους εχετε κοντα σας ξανα περαστε στην μνημη σας τι εχετε ζησει και τι σας προσφερουν οταν τους βλεπετε και γραψτε τα μεσα σε ενα χαρτι. Την επομενη φορα που δεν θα αντεξετε κατι μαζι του ή θα θελετε να μαλωσετε θυμηθειτε οτι ειναι εκεινοι που σας χαριζουν γελιο, αγκαλια, και ωραιες αναμνησεις.
Μικρε  μου σε ευχαριστω που ζωγραφιζεις την μνημη μου με ομορφα αλλα και ασχημα πραγματα συναισθηματα σκηνες. Ετσι -ακομα και οταν πονω- λεω πως ειμαι ζωντανη. 

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟ bLOG ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΔΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΡΟγια να δουμε την τυχερη
ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΑΦΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ

19 σχόλια:

  1. Καλημέρα κοριτσάκι!! Τι κάνεις?
    αχ αυτές οι αναμνήσεις!!
    εγώ θέλω να τελειώσω ένα album που έχω ξεκινήσει να φτιάχνω σιγά σιγα αλλά όλο κάτι γίνεται και το αφήνω στην άκρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μωρε εγω θελω να μαθω η να βρω ενα αλμπουμ απο αυτα που κανουν ολες εδω μεσα αλλα δεν ξερω πως τα κανεις.
    ελπιζω να περασες καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το scrap-booking που φτιάχνουν τα κορίτσια είναι λίγο ακριβό κατά τι γνώμη μου...
    εγώ ενα απλό θέλω να τελειώσω
    καλά ήταν, απαρτία είχαμε από εκεί που δεν περιμέναμε να έρθει κανένας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ειναι ακριβο ναι αλλα μερικα τα λατρεψα τα θελω ενα μαγαζι δεν υπαρχει να δω απο κοντα; οχι ηλεκτρονικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν ξέρω...
    είναι πολύ όμορφα ορισμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. kalhmera kai xronia polla!

    kataplhktikh h idea soy me ta almpoym!

    megia to neo profil!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χριστιανα ειναι πολυ ωραια μερικα και τα ηθελα να τα κανω εγω οπως μου αρεσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εκφρασου μου να εισια καλα γερη δυνατη
    και ευχαριστω για τα καλα σου λογια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γλυκό μου ερωτευμενάκι...μακάρι να σκέφτεσαι τόσο γλυκά κι όταν μεγαλώσεις κι άλλο.Γιατί μόλις μεγαλώνουμε χάνουμε τη μαγεία και την απλότητα της ζωής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γειά σου κοπέλα μου!!!
    Χρόνια πολλά κ καλά!!!!!!
    Καλή ιδέα αν κ είμαι απο τις τυχερές που τον καλό μου τον έχω δίπλα μου...κ κοιμόμαστε μαζί...κ δυο άλμπουμ με φωτογραφίες μας έχω...κ όλα υπέροχα είναι...αχ αχ...Όμως υπάρχουν κ οι κακές στιγμές κ οι εντάσεις...όλα μες στη ζωή είναι...το καλό είναι να μπορείς μετά απο αυτά να καταλάβεις τι οδήγησε εκεί κ να το ξεπεράσεις...Δόξα το Θεο λέω που είμαστε μια χαρά..όχι δεν είμαστε το τέλειο ζευγάρι...κ θα διαφωνήσουμε κ θα θυμώσουμε...αλλά οι καλές στιγμές είναι πολύ περισσότερες απο τις άσχημες!
    Αυτό είναι το ωραίο....η αγάπη!!!
    Σε φιλώ κοπελίτσα μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τόσο γλυκιά η ανάρτηση σου!! Οι φωτογραφίες μας κουβαλάνε πάντα τόσες αναμνήσεις!! Εύχομαι να θυμάσαι πάντα ευχάριστα πράγματα γλυκιά μου στην ζωή σου!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη!!
    Ελπίζω να πέρασες πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. To παιδί σου, που δεν είναι παιδί σου κι ευτυχώς δηλαδή, είναι ένας κούκλος και να τον χαίρεσαι! Όσο για τα συναισθήματα, τα ίδια βιώνω κι εγώ με τις φωτογραφίες και τη λατρεύω αυτή τη διαδικασία! Ελπίζω να πέρασες όμορφα το Πάσχα, φιλιά πολλά και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια Πολλά Χριστός Ανέστη με υγεία και αγάπη! Το κάνω συχνά αυτό που λές....να είστε πάντα αγαπημένοι και ερωτευμένοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ναντια ενα παραδειγμα θα σε δωκω κοιτα μονο την αχτιδα μας και θα καταλαβεις πως περα απο την ηλικια το αν θες να εισια τρελος για τον αλλον εισαι ανεξαρτητα απο αυτην αρκει να σε εμπνεει το μοντελο σ ου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. κουνελακι αταχτουλικο ασχετα αν εχεις διπλα το μοντελο των ονειρων σου κανε και αυτο που σε λεω.
    πρωτον γιατι ετσι τον θυμασαι οπως θες εσυ και οταν ειναι ηρεμος και να το κανεις οταν μαλωνετε για να μην ξεσπατε
    μωρε καλα κανετε και μαλωνετε και τελειο ζευγαρι δεν υπαρχει οπως την βρισκει ο καθενας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. σταχτοπουτιτσα μου να εισια καλα και να κοιτας μονο ταξιδιαρικες φωτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ελενα μου τι να σε πω τοσο ομορφα που ελεγα να φυγει το πασχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. αχ αχ μαρια μου τι φωτιες με αναβεις
    βρε μην τα λες αυτα και παιρνουν τα μυαλα του αερα γιατι μετα θα με βαζει να κανω τον φωτογραφο και να ειναι το μοντελο χιχι
    περα απο την πλακα δεν πιστευει οτι ειναι ομορφος αλλα τι να κανουμε θα τον πεισω καποτε στα 80 του.
    αν και εμαθα οτι δεν θα ερθεις στην εκθεση κριμα γιατι περσυ ειχα ερθει για να δω την παρουσιαση σου αλλα δυστυχως ειδα και κατι που δεν μου αρεσε και δεν εμεινα εκει θα ειμαι και φετος αλλα εσυ οχι σνιφ σνιφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις