Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

ΜΠΟΥΣΚΑΛΙΑ......

Η ευτυχία μου είμαι εγώ, όχι εσύ
Όχι μόνο γιατί εσύ μπορεί αν είσαι περαστικός...
Αλλά επειδή εσύ θέλεις να είμαι αυτό που δεν είμαι
Δε μπορώ να είμαι ευτυχισμένη όταν αλλάζω
Μόνο και μόνο για να ικανοποιήσω τον εγωισμό σου
Ούτε μπορώ να νιώσω ήρεμη όταν με κριτικάρεις που 
δε σκέφτομαι σαν εσένα.
Ή που δε βλέπω όπως εσύ
Μ εφωνάζεις επαναστάτρια
Και όμως κάθε φορά που απέριψα τα πιστεύω σου
εσύ επαναστάτησες ενάντια στα δικά μου
Δε προσπαθώ να διαμορφώσω το μυαλό σου.
Ξέρω οτι είναι πολύ δύσκολο να είσαι απλά εσύ
Και δεν μπορώ να σου επιτρέψω να με υπαγορεύεις τι θα
είμαι -
γιατί βάζω όλη μου την προσοχή να είμαι εγώ.

Είπες πως είμαι διάφανη
και εύκολα με ξεχνούν
Γιατι τότε προσπάθησες να χρησιμοποιήσεις τη ζωή μου
Για να αποδείξεις στον εαυτό σου ποιος είσαι;

46 σχόλια:

  1. κοριτσάκι μου ειναι πολύ σωστά αυτά που γράφεις! ο Μπουσκαλια έχει πει τοσο ομορφα πραγματα, μα απογοητευτηκα όταν εμαθα πως δεν εφαρμοσε όσα ειπε και τελικα αυτοκτονησε :(
    να εισαι ο εαυτος σου, και να περνεις τα θετικα απο τους αλλους ώστε να προχωρας μπροστα...μια σχεση πρέπει να σε κανει καλύτερο, να το θυμασαι αυτο! αλλιώς σε πάει πίσω...να αγαπας τον εαυτο σου για να σε αγαπουν και οι αλλοι...φιλάκια πολλά καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και καλή εβδομάδα....πολύ καλό!!!!κι αληθινό...να σαι καλά που το μοιράστηκες και με έβαλες στον πειρασμό να πάρω κι αυτό το βιβλίο του συγκεκριμένου...φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστω κοπελα μου θα το θυμαμαι κριμα δεν ηξερα οτι αυτοκτονησε. κριμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ναντια εγω το αφιερωνω σε αυτον που με εκανε να το σκεφτω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οφείλουμε να είμαστε ο εαυτός μας με οποιοδήποτε κόστος. Αν καταπιεστούμε για ν' αλλάξουμε για το χατήρι κάποιου άλλου, στο τέλος θα στραφούμε εναντίον του και δε θα φταίει εκείνος γι' αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δικιο εχεις και δεν θελω να γινω αλλη ειμαι αυτη και με θελω ετσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου αρέσει αυτή η ταύτιση στις αναρτήσεις μας! Φιλιά καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ευχομαι πραγματικα απλα να ταυτιζομαστε στο τροπο σκεψης και οχι στο περιεχομενο αυτου του κειμενου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kαλή και όμορφη βδομάδα εύχομαι, με πολλά χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ελενα μου ευτυχως που εω μεσα λιγο ηρεμω να εισαι καλα και γερη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δεν ήξερα... τώρα κατάλαβα (μετά το σχόλιό σου)

    λυπάμαι αλλά αισθάνομαι πως είναι για καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή εβδομάδα κορίτσι..
    Εύχομαι να μην αλλάξεις ποτέ και να είσαι καλά με τον εαυτό σου πρώτα και πάνω απ όλα. Το τι θέλουν οι άλλοι πάντα σε δεύτερη μοίρα.
    xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να έχεις μια όμορφη βδομάδα...Τα καλύτερα έρχονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τέλειο τό έχω αγαπήσει , τραγούδω και χαμογέλα τίποτα άλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μα πώς βρήκες το αγαπημένο μου άποσπασμα????
    ειχα καιρο να το διαβασω, μου κανει καλο..

    φιλακια κοριτσακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. love μου....λυπάμαι πολύ γι αυτό που διάβασα....ένας χωρισμός δεν παύει να είναι επώδυνος....δεν θα πω λόγια παρηγοριάς...γιατί απλά είναι λόγια....σου στέλνω μια τεράστια αγκαλιά...και σου λέω απλά...έχει πίστη στον χρόνο, αυτός θα δείξει και θα επουλώσει....σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κάθε φορά εισαι μια εκπληξη για μένα!!!Καί ναι, αλλη μια φορά θα σου πω , να εισαι ο ευατός σου και να το προστατέψης οσο μπορείς αυτό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ελπίζω να μην σε πλήγωσε κάποιος και έκανες αυτήν την ανάρτηση!
    Να προσέχεις τον εαυτό σου!!!
    Καλή εβδομάδα και να χαμογελάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μου αρεσει ο Μπουσκαλια,δεν μου αρεσει το 2ο ιταλικο κουκλι(το πρωτο μαλιστα!!!!!!!!!!!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. γερα με τσαμπουκα... οπως εισαι... το τι θα πρεπει να αλλουξε στην διαρκεια της ζωης... θα το αποφασισουμεε εμεις και μονο οταν το θεωρησουμε απαραιτητο..

    να περνας και μονη σου καλα..

    φιλακιαααααααααααααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δυστυχώς είμαστε καλοί για τους άλλους μόνο όσο κάνουμε τα "χατίρια" τους. Λίγοι είναι αυτοί που μας αγαπούν γι' αυτό που είμαστε πραγματικά.

    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ax τι καλά που τα λες! πολύ όμορφη ανάρτηση! Καλή βδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. "Η ευτυχία μου είμαι εγώ, όχι εσύ
    Όχι μόνο γιατί εσύ μπορεί αν είσαι περαστικός...
    Αλλά επειδή εσύ θέλεις να είμαι αυτό που δεν είμαι
    Δε μπορώ να είμαι ευτυχισμένη όταν αλλάζω"

    ως οδηγό ζωής ας έχουμε τούτες τις φράσεις…

    φιλιά μικρούλι…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. κορυφαιος ο μπουσκαλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τί έγινε κοριτσάκι ? ποιός σε πλήγωσε να τον μαλώσω?
    Αν και δεν συμφωνώ απόλυτα πως πρέπει να είμαστε πάντοτε αδιάλαχτοι και νομίζω πως καμιά φορά δεν είναι κακό να προσαρμοζόμαστε και ίσως και τα κουδουνάκια που μας βαράν κάποιοι να αποδειχτούν ιδιαίτερα αφυπνιστικά στο μέλλον γιατί όπως ξέρεις λίγοι πλέον λένε τα πράγματα με το όνομά τους προσπαθώντας να μας προειδοποιήσουν για ενδεχόμενο διασυρμό ή λάθος επιλογή...Και βέβαια όλα αυτά στην βάση της πραγματικής αγάπης και με την λογική πως ο απέναντι νοιάζεται πραγματικά..!!!
    Εσύ πάντως άκου την καρδιά σου και μην πολυσκοτίζεσαι άλωστε LA VIE E BELLE!!!! ΣΩΣΤΆ ΤΟ ΈΓΡΑΨΑ Η ΆΣΧΕΤΗ?
    ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ...!!!!!!!!!ΕΓΩ ΠΑΝΤ ΕΙΜΑΙ ΦΑΝ ...ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. εκφρασου μου δεν ξερω πλεον τι ειναι για καλο και τι οχι αλλα πως νιωθω και βραζω σαν καζανι αλλα κατσε να φυγει ο ατμος και θα δω καθαρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. χρυσα μου μπορει να το λεμε μα δεν ειναι παντα ευκολο να κανουμε οτι θελουμε ανεξαρτητα απο τους αλλους παντα με επιρεαζουν. παντα αλλαζεις και αυτη ειναι η μαγεια της επαφης με τους αλλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. "Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." ειναι στην γωνια και δεν μπορουμε να ατα δουμε αλλα ναι ερχονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. marilise εγω τραγουδω και το θεμα ειναι πως παντα κατω απο τις φυλωσιες θα υπαρχει καποιος που θα ακουσει και θα εκτιμησει το τραγουδι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ἅ λ ς σαν θαλασσα και εσυ ελπιζω να μην πνιγω μεσα σου.μακαρι να ειναι αλλο το αποσπασμα που θα σου αρεσει γεματο απο αγαπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Mairaki ναι το να χωριζεις χωρις να το εχεις στο προγραμμα και χωρις να το θες ειναι καπως....ομως ειναι το πιπερι που σε καιει και μετα με το νερο φευγει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. RIRI αληθεια; γιατι σε εκπλησω; δεν το ειχα φαντασετι αυτο ποτε να το κανω σε καποιον
    χμ να χαρω;;;;
    αλλαζω ωρα με την ωρα γιατι ειμαι ζωντανη και καλυτερα ετσι παρα στασιμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μοντέρνα Σταχτοπούτα για αυτο την εκανα γιατι πληγωθηκα αλλα δεν ξερω τι να κανω και τι να πω παλευω να ηρεμησω να κοιμηθω να απασχοληθω και απο καπου να κρατηθω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. meanan δεν πειραζει βρε ας τον ειχες και ας του ελεγες οτι δεν σε αρεσει οσο για τον μπουσκαλια δασκαλε που διδασκες ηταν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. queen in red ε ρε βασιλισσα που εχουμε με αυλη και δυναμισμο. παντα μονοι μας ημαστε μην ξεγελιομαστε απο την παρουσια διπλα μας. απλα εχει αλλη αισθηση η μοναξια τοτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. εκεινε μου εχεις δικιο να πω οτι ζητησα κατι παραλογο;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ολγα μακαρι να μην τα ελεγα ετσι και να μην ηταν ετσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. λυχνε μου ναι ολο τις σκεφτομαι και εχει δικιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. κοκκινο φουστανι δεν φτανει να τα λες καλα αλλα και να τα κανεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ολυμπια δεν θα σε μαλωσω για τα λαθη στην προταση- αχ αχ οταν κανω μαθημα που ειναι ο νους σου στο μπουσκαλια ε;- αλλα για τα λαθη που θα κανεις αν δεν καουσεις το κρυφο του μνμ. σαφως και δεν συμφωνω με ολα αλλα κρατα και εσυ το μνμ που θες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. φουφουλιτσα μου φυσικα και ημαστε φαν της ζωης ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. όλες οι σχέσεις είναι Δημιουργίες μας !
    Είναι σαν να έχουμε έναν καμβά και ζωγραφίζουμε !

    Το αν κάτι δεν μας πολυαρέσει τότε ζωγραφίζουμε κάτι άλλο ! ! !

    Είναι όμως ένα δημιούργημά μας και αυτό θέλει την τιμή και το σεβασμό μας ! ! !

    Μέσα από τις σχέσεις ανακαλύπτουμε τον εαυτό μας τον αληθινό και τα όρια μας ! ! !

    Αγάπη είναι ελευθερία ! !

    Μα στην πορεία νομίζουμε ότι χρειάζεται να θυσιάσουμε κάτι δικόμας για να Είμαστε Μαζί! ! !

    Μα τότε έχουμε ΄χασει εμάς ! ! πώς θα είμαστε με τον άλλον! ! !

    Ωραία που δεν προτίμησες να μείνεις σε κάτι που δεν σε εξέφραζε! !
    Είναι σημαντικό να μένουμε στις αξίες μας και να ζούμε μία ζωή με τις αξίες μας! !

    Δες τι σου καθρέφτιζε αυτό για την ζωή σου! !

    Υπάρχει κάτι μέσα σου που μπορεί να πίστευε ότι οι άντρες είναι έτσι?
    Ή ότι μπορεί να πιστεύεις μέσα σου βαθιά ότι αυτό το ελέυθερο κορίτσι που είσαι δεν θα έχει την σχέση που ονειρεύεται τελικά ??

    Δες τι ήθελε να σου δείξει ο πίνακας που ζωγράφισες ! !
    Όταν νιώθουμε την δύναμη του δημιουργού είναι πολύ πιο όμορφη η ζωή ! !

    Για τον Μπρουσκάλια και για όποιον άλλον δεν με πειράζει τι έκανε ?

    Το ότι είπε κάτι που με άγγιξε, για παράδειγμα, είναι στο χέρι μου το πώς θα ζήσω την δική ου ζωή!
    Ο κάθε ένας μας λέει την δική του έκφραση! ! !

    Μα είναι και ο μόνος που ξέρει καλύτερα από τον καθένα για την δική του ζωή! !

    Είμαστε μοναδικοί ! ! !
    Σαν τα δακτυλικά αποτυπώματα ! ! ! !

    ο κάθε ένας θα ανακαλύψει τον δικό του μοναδικό τρόπο! !

    καλημέρα ! ! ! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Η ευτυχία μου είμαι εγώ, όχι εσύ,,,

    όλα τα λέει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. αχ δεσποινα μαλλον τιποτα δεν εμ διδαξε οποτε ας τον αφησω τωρα με την ενα του κοπελα να βρει κατι αλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις