Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

ΗΜΟΥΝ ΧΟΡΕΥΤΡΙΑ



ΚΑΛΗΜΈΡΑ
όταν ημουν χορευτρια πονουσαν τα ποδια μου στο τανγκο αλλα αξιζε
ηθελε αποτομες κινησεις με μυστηριο, λαγνεια, να εισαι θεατρινα με αερα,να ακους την μουσικη και εκεινη εσενα, να συνδιαζεσαι καλα με τον παρτενερ σου και να ειστε ενα.
ειχε αερα, θαρρος, μαγεια, κρυφη χορογραφια αυτο το τραγουδι και ο χορος
αλλα μετα οταν καθοσουν πονουσες.
τον λατρευες ομως
με αυτό το τραγουδι και αυτην την σκηνη αγαπησα τον κωλο του μπαντερας μην γελατε ετσι ειναι
καλο μηνα και να χορεψετε τα βηματα

7 σχόλια:

  1. Έχω δει άπειρες φορές τη συγκεκριμένη σκηνή και χμ... θα συμφωνήσω μαζί σου, αν και ποτέ μέχρι τώρα δεν έχω εκφράσει ανοιχτά την εντύπωση που μου έκαναν τα οπίσθια του φίλτατου Antonio! Θεός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα είσαι απίστευτη ρε!!! εκεί που διάβαζα με νοσταλγία και μαγεία αυτά που γράφεις, τσουπ διαβάζω για τον κώλο του μπαντέρας, (που δεν μπορώ να διαφωνήσω, έτσι?) και πέθανα στο γέλιο! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. παιδια εγω το λεω εγω ειαμι γυναικα του κωλου

    με την καλη εννοια
    δλδ
    τους κοιτω στον κωλο
    αν κανατε προβες τοσες ωρες και εσεις οπως και εγω θα συνηθιζατε

    μπορω να πω οτι και στον χρηστο μου μετα τα ματια του--αχαχ--
    αυτο κοιταξα μετα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχα Είσαι απίστευτη!!
    Χάρηκα που διάβασα ότι βρήκες δουλειά!!
    Καλό μήνα και Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χιχι το περιεργο θα ηταν να ημουν πιστευτη με αυτα που λεω μερικες φορες πωπω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλό μήνα σου εύχομαι με ατελείωτο χορό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σκοτεινουλα μου να εισαι καλα και να χορευεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις