Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΡΚΙΝΟΣ

Είναι γεμάτη θηλυκότητα, τρυφερότητα και χάρη. 
Συνήθως, είναι σπιρτόζα, με στρογγυλά χαρακτηριστικά και είναι τόσο όμορφη, όσο και συμπαθητική!!!!!!!!!
Τα συναισθήματα της είναι τόσο έντονα που δεν χρειάζεται να περιγραφούν 
Η παθητικότητά της όμως δεν την εμποδίζει να διαθέτει μια αποπνικτική κτητικότητα που δεν αφήνει την ευχέρεια να εκφραστεί.
Ζει και αναπνέει μόνο για τον έρωτα και είναι πρότυπα πίστης και αφοσίωσης.
Είναι πλασμένες για μητέρες
Αν και αρκετά κοινωνικές, δεν αποκλείεται οι φίλες τους να είναι περιορισμένες, εξαιτίας του υπερβολικού χρόνου προς την οικογένεια τους.
Έχουν στόχους και ξέρουν τι θέλουν.
Τρελαίνονται για δημοσιότητα και επιθυμούν να βρίσκονται σε επαφή με τον κόσμο.

18 σχόλια:

  1. dystuxws tis gunaikes karkinous tis thewrw kourastikes polu ! eixa kapoies files sto parelthon -xaliountai anousia me mikra pragmata kai den blepoun thn ousia ths zwhs !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εμενα πως με κοβεις κολλαω με αυτες που συναντησες?δεν συμφωνεις με οτι λεει το κειμενο?και δεν ειναι μονο το ενα ζωδιο αλλα ολος ο χαρτης του καθε ατομου για να μαθεις τι ειναι ο αλλος δεν ειναι ολες το ιδιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λατρεύω τις γυναίκες Καρκίνους.. Η μαμά μου είναι Καρκίνος και είναι η πιο γλυκιά μαμά του κόσμου!!!
    Τώρα σε συμπάθησα ακόμη περισσότερο!!!!!χιχι
    Καλή εβδομάδα!!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σταχτοπουτιτσα μου οντως ειναι γεννημενες για μανες αλλα και πολυ θυληκες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οσα Καρκινάκια έχω γνωρίσει, είναι πολύ καλά παιδιά!
    Καλή βδομάδα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ειναι καλα παιδια αλλα ...γκρινιαρικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ημαστε αγαπισιαρικα γκρινιαρικα και τσαχπινικα παιδια χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. είναι ιδέα μου, ή το μόνα αρνητικά που λέει είναι η κτητικότητα και ότι δεν έχει χρόνο για φίλες; μετριόφρων ο καρκίνος! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ειρηνη μου ναι πολυ γκρινιαρικα γτ ημαστε ανασφαλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ιωαννα ημαστε γκρινιαρικα πλασματα αλλα καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έτσι ακριβώς είμαι κι εγώ, όπως τα λες! Και δε θα συμφωνήσω καθόλου με την πρώτη φίλη, δε χαλιόμαστε με τίποτα παιδί μου εμείς, ακόμα κι όταν θα'πρεπε! χα,χα, φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. γιουπιιιιιιιιιιιιιιι
    περασε το μαρακι απο το σπιτι μου
    σμουτς
    μωρε χαλιομαστε με πολλα και γκρινιαζουμε με ολα αλλα τεσπα καλα παιδια ημαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γειά σου κούκλα μου!Μια συμαθήτρια που είχα ήταν καρκινάκι κ ήταν πολύ ευαίσθητη...αλλά καλό κορίτσι!Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. παρα πολυ ευαίσθητες ημαστε γενικα αλλα μωρε απο την αλλη καλο ειναι και αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. den kserw gia sena koritsi gluko , na pw thn alitheia den se kserw apo konta gia na ekferw gnwmh ! suggnwmh den eixa katalabei oti eisai karkinos , elpizw na mhn parekshgithikes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. γτ να παρεξηγηθω στο λεω δεν κανει μονο το ενα ζωδιο αλλα ολος ο χαρτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. love2love το ''γρινιαρικα'' το λεω με πολλη πολλη αγαπη
    το παιδι μου ειναι καρκινος και ειναι απο τα καλυτερα παιδια -οχι οτι ειμαι κουκουβαγια αλλα το λενε οι αλλοι -
    φιλια και αγκαλιτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μα φυσικα ειμαστε καλα παιδια αγαπησιαρικα τρελα και πολυ αγκαλιτσα και χαδακια θελουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις