Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

ΔΩΔΕΚΑΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

Buongiorno, buongiorno
come stai?
io sto bene
e tu?

Καλημέρα, καλημέρα....
Σήμερα θα τα κάνουμε ολα μια σούμα για να τα θυμηθούμε και να τα σχολιάσουμε για να τα εκτιμησουμε αναλογα.

Πρωτον εχω ενα και μοναδικο εργαστηριο που πρεπει να εισαι εκει και ο καθηγητης βρηκε να παθει λουμπαγκο οποτε ουτε θεωρια ουτε εργαστηριο θα κανουμε προς το παρον και βλεπω να το ξανα δηλωνω το μαθημα και να πηγαινω ακομα πιο πισω. αφηστε που εχω να δωσω μαθηματικα, χημεια, και λογιστικη και δεν ξερω τιποτα παο ολα αυτα. αντε να δω ποτε και πως θα τα περασω.
Στρωθηκα καπως στο διαβασμα αλλα εχουμε μελλον ακομα μπροστα μας.
Ξεκινησα ιταλικα - αμε τι νομιζατε- καθε βδομαθα μαθαινω απο 13 λεξεις- 26 μεχρι τωρα εχω κανει- ακουω και ιταλικες σειρες οποτε εσπασε το αυτι μου λιγο. πηγα και στα βιβλια δευτερης ευκαιριας και πηρα μια φροντηστηριακη σειρα και ειπα να την ξεκινησω και απο εκει. το λατρεψα αυτο το μερος και εχω πολλα να παρω απο εκει σε καλυτερες τιμες απο οσο πιστευα.
Να ευχαριστησω την φιλη μου ( απο το Blog την γνωρισα ) κατα κοσμων Ιωαννα κατα blog joanna 
που βγηκαμε ενα μεσημερι και φαγαμε τα ειπαμε με εφτιαξε την διαθεση μπας και ξεχαστω, ουτε καταλαβα πως περασαν 3 ωρες μαζι της. πηγαμε και για ψωνια για υλικα κοσμηματων και το ευχαριστηθηκαμε.

Να πω οτι εστειλα κειμενα μου σε 5 διαγωνισμους, και οτι επιλεχτηκα αναπληρωματικη σε εναν διαγωνισμο- ακουστε ακουστε που- στο Αγρινιο. που ελπιζω να παω εγω και οχι ο αλλος που κερδισε επισημα. Γραφω ακομα πολλα πραγματα και εχω γραμμενα και αλλα για να στειλω αλλα αντε να δω με τι λεφτα. ακομα ψαχνω για δουλεια.
Ειδα απλες καθημερινες εικονες που με συνεπερνουν και λεω πως αξιζει γενικα να ζεις για να βλεπεις μικρα θαυματα. και αν δεν με πιστευετε κοιταξτε την γιαγια που τρεχει εμ τα αθλητικα της, την μαμα που χαιρετε με τα παιδια της, το αρωμα απο τα φυτα σας.
Ειπα και τα επιστημονικα μου λογια με τον μπουσκαλια- καλα πολυ με αρεσω οταν ειμαι και πνευματικο ατομο-και ευτυχως μου δειξατε την αγαπη σας και εκει. Βρηκα μαλλια ωραια για να μαθω να πλεκω - αλλα οχι λεφτα για να τα παρω και βελονες- και θυμηθηκα την πουαντερι και το μπλεγμενο κουβαρι που κανουν θαυματα με τα χερια τους. Στα βιβλια δευτερης ευκαιριες μου ειπαν οτι εχουν βιβλιο που δειχνει για να μαθω- χαρα εγω να δειτε που θα γλιτωσω 42 ευρω δεν φανταζεστε- και ελπιζω να το βρουν. οπως βρηκα και σχεδια burda για την ριρη και στην ευκαιρια και απο αλλου και ΡΙΡΙ αν θες σκετα πατρον οκ αλλα αν θες και περιοδικα πρεπει να περιμενεις να τα ταιριαξω καπως. Μου αρεσε που μπηκα στην διαδικασια να βρω τι μπορει να ενθουσιασει την nantia και ειμαι σε καλο δρομο να βρω πολλα αν και δεν ξερω που μενει ο καθενας μας.

Λατρεψα που ειδα εικονες και σας τις εδειξα. Που εκλεψα - ε καλα τωρα- φωτο απο ενα Blog και θα τις κανω κοσμηματα για να μην τις χασω- θα δειτε οταν κανω κατι- και τα στεινω τωρα. Χαιρομαι που ολες δημιουργειτε- αν και ελπιζω να εχετε που να τα δωσετε- αλλα και εκεινη την χαρα και ηρεμια που εχει η δημιουργια να την ζειτε. Όπως επισεις χαρηκα που πηρατε τα δωρακια σας και τα ειδα στα χερια σας. Αλλά βρε παιδια μου ειναι δυνατον να εχω lacta εγω και να την στειλω αλλου; ΑΜΑΡΤΙΑ τσ τσ τσ

Χαιρομαι που ειδα οτι συμμετασχω στον διαγωνισμο ψηφοφοριας των blogs και ελπιζω να με στηριξετε- ετσι για το γαμωτο βρε αδερφε- εξαλλου δεν νομιζω να μην χαιρομαστε με αυτο ε;
Εχω ενα πονο στο στομαχι γιατι πιεζομαι ψυχολογικα και ετσι προτιμω να το ριχνω στην παλαβη για να αντεξω. Γυμναζομαι καθε μερα 1 ωρα για να μην κρατω τα νευρα μου και ξεσπω πανω στον διαδρομο- ε ρε και να ξερατε ποσοι γλυτωσατε βρισιμο και τα ακουσε ο διαδρομος- αλλα μετα ηρεμω. Αφηστε που πηρα τα περιοδικα μου- ενα για το κρασι , τον πρλιαρο, και τον ερασιτεχνη κηπουρο- και τρεχω να διαβασω- γενικα το εχω ριξει στην σοφια για να μην με δερνει η....βλακια- και περιττο να σας πω οτι εχω κανει ενα σπιτι μεσα στην ζαχαρη και το κακαο.

Σας πηγα βολτα μεχρι την Φλωρεντια μεσα παο μαγικες μπορω να πω εικονες και χαρηκα που με προσκαλεσαν σε ενα παιχνιδι και σαν καλεσα και εγω με την σειρα μου -και ευχομαι να παιξετε- για να θυμαστε καθε μερα οτι ημαστε παιδια ανεξαρτητα την ηλικια

Και τωρα- ξερω ηταν μεγαλη αναρτηση- φτανω στο τελος - τι να κανω εγιναν πολλα μεσα στην βδομαδα-και λεω πως ξαλαφρωσα που τα εβγαλα απο μεσα μου και καθε Παρασκευη αυτο θα κανω. Περιμενω νεα σας, να ειστε καλα και δημιουργικοι.

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟ bLOG ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΔΩ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΡΟγια να δουμε την τυχερη
ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΑΦΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ


9 σχόλια:

  1. καλημέρα και συγχαρητήρια για το διαγωνισμό!!!! :)

    η σύνοψή σου ήταν πολύ ωραία αλλά αυτό που μου άρεσε περισσότερο είναι ο τρόπος που περιγράφεις το πόσο όμορφα πέρασες με την Ιωάννα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα κουκλα μου ακομα δεν ξερω αν θα παω εγω ειμαι σαν εναλλακτικη αλλα ναι οντως εκανα πολλα και περασαμε καλα και σημερα θα παμε στο μαγαζι δευτερης ευκαιριας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. διαβασε καποιες αναρτησεις πιο κατω και θα δεις μπορει να σε βοηθησει και εσενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να είναι η κάθε σου εβδομάδα σου εύχομαι, γεμάτη με ευχάριστα γεγονότα και δημιουργία!
    Να περάσεις καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γειά σουουουυ....μπράβο σου για το διαγωνισμό...και για όλα αυτά που κάνεις γενικά...ειλικρινά είμαστε στην ίδια φάση...σε φιλώ και τα ξαναλέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μια χαρά σε βρίσκω γεμάτη ενέργεια και ενδιαφέροντα μακάρι όλοι να'ταν σαν και σένα και να μη βαριόνταν με τπτ.

    Πολύ καλή ιδέα αυτό το μαγαζί 2ης ευκαιρίας τυχερή είσαι!

    Φιλί θαλασσινό:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πραγματικά είχες μια γεμάτη και πολυποίκιλη εβδομάδα!

    σου στέλνω την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ήρθα κ εγώ!Ωραίες οι εικόνες απο την Φλωρεντία!
    Κ το παιχιδάκι καλόοοο...μάθαμε κάτι ακόμα για 'σένα!!!Εύχομαι ότι καλύτερο σε ότι κ αν κάνεις...μα μη ξεχνάς να περνάς καλά εσύ!!!
    Φιλάκια Ιωάννα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις