Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΩ


tango bar φηρά
ήρθα και θα μείνω για λιγο….

Αλλά ας τα πάρω από την αρχή. Ποια είναι η αρχή όμως;

Σπουδαία μέρα σήμερα για την χώρα αφού ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα πανελληνίων. Ποιος ο λόγος να κλαίμε, να φύγουμε από το ένα μπάχαλο, να δίνουμε αγώνα για να μπούμε σε ένα διαλυμένο σύστημα, για να το βρίζουμε όταν θα ήμαστε μέσα, να κάνουμε αμάν για να βγούμε, για να ήμαστε άνεργοι και οι πιο πολλοί, σπουδαγμένοι με κάτι που δεν το θέλουμε;

 Ας ηρεμήσουμε. Ότι έρχεται είναι για κάποιον λόγο. Και να θέλετε να σας πω κάτι εγω σπουδάζω κάτι που δεν μου αρέσει, για άλλο ξεκίνησα να ενθουσιάζομαι, και αλλού με πήγε. Μα αν δεν έμπαινα εκεί δεν θα το μάθαινα ποτέ ότι μου αρέσει το κρασί.

Γύρισα από Σαντορίνη χτες το πρωί, για να τρέχω σαν τρελή να λύσω ασκήσεις λογιστικής. Ντάλα μεσημέρι, που ήρθε ο πατέρας μου του τις έδωσα μπας και βγάλουμε άκρη. Τώρα θα με πεις , μα και εσύ μεσημεριάτικα του τις έδωσες; Εεεε τι να κάνουμε. Έλα μου όμως που δεν τις ήξερε… μην μου σκάτε από εδώ αρχίζουν τα καλά. Ενώ είχα βαρεθεί να διαβάζω την θεωρία, σε σημείο που να θέλω να διδάξω, ασκήσεις γιοκ εγώ.  Παιδί θεωρητικής, με μαθηματικά και τύπους τα πάω καλά μόνο αν τα μάθω από έξω.  Πόσο φυσιολογικό είναι αυτό δεν ξέρω.

 Παίρνει τηλέφωνο ο μπαμπάς σε έναν φίλο του που έχει τελειώσει ΑΣΟΕ και πάμε να τον βρούμε. Βέβαια το πάμε είναι σχετικό, γιατί μένει στην Άσσηρο αλλά πήγαμε. Και από τις 4 εως τις 6 και μισή λύναμε ασκήσεις. Κουτσά στραβά τα κατάλαβα αλλά μας είχε μείνει μια μόνο για λύση και δεν ξέραμε το πώς. Αν νομίζετε ότι αυτή την φορά θα το αφήναμε έτσι είστε γελασμένοι.  Επειδή πέρσι αυτή που δεν είχαμε λύσει αυτή έπεσε. Να έχει πιάσει βροχή μπουρίνι πλημμύρα και εμείς στο δρόμο για το σπίτι. Ή έτσι νόμιζα. Παίρνω τηλέφωνο ον χάρη και τρέχουμε σε μια δουλειά που είχε στον Εύοσμο 35 λεπτά απόσταση για την μια άσκηση. Και ναι την λύσαμε μου έκανε και κάτι διορθώσεις από τον άλλον κύριο και έτοιμη να σκίσω.

Γυρίσαμε σπίτι μούσκεμα, 9 το βράδυ για να διαβάσω μέχρι τις 10 και… να γράψω άρθρα να ποστάρω να κάνω μπάνιο να κοιμηθώ και να βάλω ξυπνητήρι για να σηκωθώ να διαβάσω πιο πριν.  Ναι καλά το πέτυχα πάλι.  Γιατί αυτό χτυπούσε και εγώ ήμουν έτοιμη να βρίσω τον αδελφό μου και να του πω κλείσε την καραμούζα όταν κατάλαβα ότι είναι δικό μου είμαι μόνη μου  και ναι πρέπει να ξυπνήσω για να δώσω μάθημα. Ε τώρα δεν σε πέφτει βαρύ από την καλντέρα να βλέπεις αριθμούς;

 Με το που βλέπω τα θέματα, να είναι καλά ο Θεός και η Παναγία αν περάσω τους έταξα κερί στον άγιο μας, έτρεξα να τα γράψω μην τα ξεχάσω. Ευτυχώς να είναι όλοι οι φίλοι και οι γνωστοί καλά που με έστελναν μνμ για καλή επιτυχία… να σκίσεις λες και ήμουν στο euro. Ας βγούν με το καλό τα αποτελέσματα και σας λέω τώρα το τελευταίο το δίνω στις 2/7 και μετά πτυχίο….

Μια μέρα με άρθρα ποσταρίσματα, κείμενα, δίαβασμα, δημιουργίες μπόλικες οπότε κοιτάξτε το άλλο μπλογκ μου ετοιμασίες για κάτι καλό οπότε θέλω πάλι την βοηθεια σας και ελπίζω να την εχω και φυσικά περιμένω τα νέα σας. Χαρούλη μου σε ευχαριστώ γιατί έπεσε η άσκηση που με είπες ακριβώς… σε περιμένω αύριο σπίτι μου αν το δεις ποτε…   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις