Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΦΕΝΤΙΚΟ


το αφεντικό μου έχει γενέθλια…

είπα να του κάνω μια ξεχωριστή ανάρτηση, μπας και μου δώσει κάποιο μπόνους αλλά δεν το βλέπω.

Πλάκα κάνω, είπα να το γράψω για να του πω μπράβο για όσα κάνει, για όσα είναι, για όσα πιστεύει. Είναι η φωνή της λογικής, που μου λείπει εμένα, γιατί με όλα ενθουσιάζομαι και ευτυχώς εκείνος βλέπει λίγο πιο μακριά. Είναι τόσο δημιουργικός, όσο και διστακτικός. Είναι τόσο επικοινωνιακός όσο και εσωστρεφής. Είναι τόσο ψακτήρι, όσο και ήρεμος.

 Ένα παιδί, που μπορεί να μου σπάσει τα νεύρα όταν μου κόβει τον ενθουσιασμό, αλλά που στο τέλος μερικές φορές έχει δίκιο. Συνάδελφος, με μυαλό που κόβει και βγάζει ιδέες από το πουθενά.

Να του πω ευχαριστώ, που με εμπιστεύτηκε, και μου έδωσε την ευκαιρία να έχω την δική μου στήλη, στην www.agrigate.gr και όλα αυτά μέσα από ένα κείμενο μόνο, χωρίς να με ξέρει, και από εκεί και πέρα πάμε μαζί, σε κάτι που βοηθάει πολύ κόσμο. Να του πω να μείνει δίπλα μου για να μου μάθει τίποτα κόλπα να βγάζω καλές φωτό. Και να μάθω τπτ ακόμα από τον τρόπο που ζει δρα και σκέφτεται.

 Να είσαι καλά γερός δυνατός δημιουργικός και με τεράστιο χαμόγελο.

Υ.Γ. εδώ…. Εδώ βάλτε μου τα λεφτά… φανταστικό αφεντικούλη.   

6 σχόλια:

  1. καλημερα...πολυ μου αρεσε αυτη σου η σκεψη να κανεις αυτη την αναρτηση

    χρονια του πολλα λοιπον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ε οπως και να το κανεις το αξιζει ο καθενας μας αλλα ειπαμε μπας και παρω το μπονους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΑΣ !!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ξερω αν ενα ευχαριστω ή κατι αλλο θα ηταν λυτρωτικο!! Παρολα αυτα να εισαι καλα συντακτρια μου.. εδω ειμαστε να κανουμε τα ονειρα να μοιαζουν αληθινα και ποτε δεν ξερεις πως μπορουν να πραγματοποιηθουν!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. νενα μ ειναι ενα απλο ευχαριστω για οσους σε εμπιστευονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ε παιδια ενταξει τωρα ειδατε ποσο καλο παιδι ειανι ο αφεντικος μου χαχα σεμνος και ταπεινος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις