Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

ΓΛΥΚΟ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ


Είχαμε απόσταση μεταξύ μας
και ας μου κράταγες πάντα θέση δίπλα σου.

Όταν όμως, εκείνο το ήρεμο απόγευμα
σε είδα στο βασίλειο της γυναίκας  κατάλαβα·

είχες ανάψει το πράσινο για να περάσω πεζή

και μεταμορφώθηκες σε διάβαση, για να είμαι ασφαλής.

Το χαμόγελο σου μου άρεσε που με έκανε
να νιώσω οικία και άνετα.

Μέσα στη διαδικασία της παρασκευής του γλυκού
έβλεπα τη αγάπη σου για ότι σου αρέσει, τις γνώσεις σου για αυτό
και την χαρά σου για κάτι τόσο απλό.

Το πλαισίωνες με ένα παραμύθι
που το έκανε τόσο ενδιαφέρον και ακριβοθώρητο.

Και όταν τα υλικά ανακατεύθηκαν ένα άρωμα
πλανήθηκε στον αέρα. Απαλό και μεθυστικό.

Χαρά μικρού παιδιού σε κατέλαβε.

Αλλά και εμένα με έκανες να γελώ και να ξέρω
πως τα φανάρια με ασφάλεια περνώ.

Μα σαν ο πάτος του τσουκαλιού
άρχιζε να σφυρίζει έλεγε πως ήρθε η ώρα
μια νέα φάση να αρχίζει.

Και σαν το περιεχόμενο μπήκε μες τα βάζα
κουταλιά κλεφτή έφαγες, γεμάτη νάζια.

Δένοντας γλυκό και σχέση με κεχριμπαρένιο χρώμα
μας έλουσε και την λάμψη του την θυμάμαι ακόμα

και όταν το γλυκό έδεσε

αγάπη , χαρά , πόνος, δάκρυ

κρύφτηκαν σε μια κουταλιά με μορφή δώρου

και γεύση γλυκιά.

10 σχόλια:

  1. Καλημέρα γλυκιά σαν το γλυκό σου και σαν τις γλυκές σου τρυφερές λέξεις...Ετσι γίνεται όταν "δένει" το γλυκό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ρενα μικρο μ κοριτσακι τι κανεις; ολα καλα; να ξερεις αυριο εχω εκθεση οκ; αν μπορεις να περασεις και να το πεις και στις φιλες σου
    σε αρεσε ε; καλο αυτο προσελκυω την νεολαια χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κωνσταντινε μου σε ευχαριστω ειναι πολυ σημαντικο να το ακυω απο εναν συναδελφο σε ολες τις αποψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δελφινακι μου σε θυμηθηκα για τον διαγωνισμο φωτο που εχεις και σ βρηκα κατι μικρο και γλυκο θα δεις.
    να σαι καλα κουκλα μ αν σ αρεσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η πιο τρυφερη και δημιουργικη μαμα που ξερω
    καπα μου να εισαι καλα και εσυ τα ειπες ωραια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΛΥ ΤΡΥΦΕΡΟ !!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΝΗΘΙΣΜΈΝΟ ΒΑΖΑΚΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΙΔΕΑ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. νενα μου το εβγαλα απο μεσα μου και ηρεμησα τα βαζακια τα ειδα στο ιντερνετε και μου αρεσαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις