Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

ΕΧΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΜΠΛΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ


καλημέρα καλημέρα...
τι μου κανετε;
ολα καλα;
ρητωρικη ερωτηση για να πειτε ναι ηταν.
αφηστε πισω τις εκλογες, τα αγχη, τους λογαριασμους, και βγειτε να δειτε τον ηλιο που σε αλλες χωρες τον ψαχνουν, παντε μια βολτα με τους φιλους σας, πιειτε εναν καφε στο παγκακι.
ολες αυτες ειναι στιγμες που εγω τις κυνηγαω.
ενα μεγαλω μου ονειρο ειναι να βγαζω καλες φωτο με αυτην την μηχανη. να στηνω τα πραγματα που θελω και να τα βγαζω ομορφα.
αντε και εσεις λοιπον,... ζηστε κατι παρτε μια φωτογραφικη μηχανη και βουρ για να αιχμαλωτησετε τις στιγμες της ζωης.

4 σχόλια:

  1. καλημερα...και γω εχω "τρελλα" με αυτο , στις εξορμησεις μου ειμαι με μια μηχανη στο χερι (εμενα ειναι κοκκινη :) ) και βγαζω φωτος.. δεν υπαρχει καλυτερο....

    θα παρεξηγηθω αν ρωτησω, αν εγινες αναγνωστρια μου; (ετσι να μεγαλωνει και η παρεα στους αναγνωστες) , ελπιζω να μην θυμωσεις με αυτη τη ερωτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια φωτογραφική μηχανή ονειρεύομαι κι εγώ.Να αποθανατίζω τις στιγμές και τις εικόνες που με μαγεύουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δελφινακι μου πλεον τα μπλογκ τα παρακολουθω απο το Blogloving οποτε δεν εγγραφομαι στους αναγνωστες αλλα τα βλεπω δεν χανομαι
    ναι οντως ειναι μια μαγεια αλλα να μπορουσα να βγαλω και καλες φωτο καλα θα ηταν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αγριο τριανταφυλλο μου καλως ηρθες στο σπιτακι μου
    ειναι δυσκολο και ακριβο αυτο το αθλημα αλλα και ενδιαφερον μπορω να πω ευχομαι να την αποκτησεις και εσυ και να μοιραζομαστε τις φωτο μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις