Κυριακή 27 Μαΐου 2012

ΚΑΙ ΕΓΩ...


… έχω προεκλογική περίοδο, αυτόν τον καιρό. Με μια διαφορά … δεν τάζω… αλλά γράφω.

Λαγοί και πετραχήλια δεν υπάρχουν σε μένα. Το κάθε κείμενο μου είναι η δύναμη μου. Για όσους πέρασαν απλά ή είναι τακτικοί θαμώνες. Για όσους έκλαψαν, για όσους γέλασαν , για όσους βοηθήθηκαν, για όσους ενημερώθηκαν, για όσους έχουν χαρεί, και για όσα συναισθήματα έχουν περάσει μέσα σας, θα ήθελα να πάτε όλοι στην σελίδα των TOP BLOGS  στο υποσέλιδο στήλη 6 αριθμός 19 και να πουν

ΣΕ ΑΓΑΠΩ LOVE2LOVE ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΟΥ.

Να πω ευχαριστώ στην ιστοσελίδα γιατί είναι η πρώτη που κάνει διάσημα τα σπιτάκια μας.

ΨΙΦΙΣΤΕ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΤΟ

ΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΑΓΑΠΗ.

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΑΣ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις