Τρίτη 15 Μαΐου 2012

ΕΧΩ...ΑΡΘΡΟ ...

καλημέρα καλημέρα
ευχομαι ολοι να ειστε καλα οσο μπορειτε και αντεχετε.
έχω νεα καλα για μενα
θυμαστε που ειχα κανει μια αναρτηση οτι εχω αρθρο στο SOUL? τι δεν θυμάστε; καλά αν και δεν σας συγχωρω σας λεω να κοιταξετε εδω για να το θυμηθειτε.
που λετε επιασε η ευχή μου αλλά...καπως διαφορετικα βρε παιδι μου.
το σπιτακι μου απεκτησε αρθρο αλλά στο φοιτητικό πορταλ http://www.fititis.gr πολύ τιμητικό για μένα και όταν το είδα πολύ χαρηκα.
οκ οκ κοινό μου επειδή ξέρω οτι αδυμωνείς και εσύ να το διαβάσεις κοιτα εδω καλε και θελω να μου πεις την αποψη σου.
με αγαπη ε; οχι με τσιγκουνιες. με πολλα λογια
αντε και για σενα έχω μια μικρη αγκαλια
λοιπον; θα το διαβασεις;

2 σχόλια:

  1. Α δεν παίζω φιλενάδα. Εσύ ζητάς λόγια πολλά και όχι τσιγγουνιές, αλλά αγκαλιά δίνεις μια μικρή εκειπέρα να τελειώνουμε χαχα
    Ωραίο το άρθρο, μπράβο σου, μακάρι και περισσότερα!
    Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπισκοτο αγαπημενο μου αντε καλα ειδες ποσο χαζο ακουγετε να δινεις μια μικρη αγκαλια; εξαλλου ποτε δεν ειναι μικρη και ασυμαντη ε; παρε μια τεραστια να φτασιε ως εκει που εισαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις