Παρασκευή 18 Μαΐου 2012

ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΟ ΑΠΘ

καλημέρα καλημέρα!
οσες έχετε παρει μέρος σε εκθέσεις κοσμήματος, στην οποιαδήποτε έκθεση που συμμετέχετε, ή σε ότι αγαπάτε και θέλετε να πάει καλά, έχετε ένα μικρό άγχος.ε;
ελάτε τώρα, όλοι νιώθουμε μια μικρή αγωνία.
ε εγώ σήμερα έχω έκθεση κοσμήματος στο φουαγίε της άνω λέσχης στο παιδαγωγικό θεσσαλονικης.
η πρώτη μου έκθεση μετα την δημιουργία του blog μου με κοσμήματα.
αυτό που σου ανακοινώνω εσένα φίλε που με διαβάζεις και μένεις στην θεσσαλονίκη, έλα να με δεις να τα πουμε απο κοντά, να με γνωρίσεις και να μου πείς ειμαι αυτός που σε διαβάζω. μια βόλτα ενα διαλλειμα απο οσα κανεις ας είμαι εγώ. μην βρεις δικαιολογια γιατι και εσυ οταν κανεις κατι που συμμετεχεις σκέφτεσαι διαφορετικα απο ότι αν δεν σε αφορά κατι. στηριξε απλους ανθρωπους για να κανον και αλλα ωστε που ξερεις μπορει και εσυ να συμμετασχεις καπου στα σχέδια τους.
αν θες κάτι να αλλαξει και να γινει θεσμος που να ασχολουνται νεα ατομα στηριξε την αρχη του. πες μια καλη κουβεντα αυτο μετράει.
λοιπον απο τις 1 το μεσημερι που θα στισουμε εως τις 10 που θα διασκεδαζουμε με συναυλια και επιδειξη μοδας χορευτικα και φωτο σε περιμένουμε.
ολοι οι επωνυμοι θα είναι εκει...
εσυ; θα λείπεις;

υπαρχει ενας διαγωνισμός εδω και θελω την δημιουργικη τρελη φαντασια σας για να συμμετασχετεκαι για οσους ειναι κηπουρους και θελουν να μαθουν πως καλλιεργουνται τα τριανταφυλλα κοιταξτε εδω
ραντεβου στην μονη το σαββατο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις