Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

ΜΕ ΛΕΝΕ ΙΩΑΝΝΑ ΚΑΙ ΓΙΟΡΤΆΖΩ

 
 
 
απόψε είμαι η Ι Ω Α Ν Ν Α...
που ναι γιορτάζει και αυτή σήμερα...
Θα είμαι στο δρόμο στις 12 το βράδυ οπότε την βάζω απο σήμερα για να μην την έχω στο νού μου.
Φέτος στην γιορτή μου θα ήθελα να ζήσω κάτι που το βλέπω χρόνια στα έργα και έλεγα ε δεν μπορεί, μια φορά θα μου συμβεί και εμένα.
Θα ήθελα απόψε, να ήμουν στο σταθμό των τρένων, και να έρθει κάποιος και να μου πει.
Μην φεύγεις... θέλω να μείνεις εδώ... για μας... για μένα... μην πας πουθενά...απλά δεν μπορώ αν δεν σε έχω ... τίποτα δεν είναι το ίδιο χωρίς εσένα...δεν βρήσκω λόγο σε τίποτα απο όσα κάνω... αν δεν σε καούσω αν δεν σε δω όλα είναι ανούσια... θέλω να χαμογελάς και να ξέρω οτι το έχω προκαλέσει εγώ... να είμαι μέσα στο νου σου οτι και να κάνεις... και όταν κοιμάσαι... εκεί στην άγνωστη άβυσσο θέλω να είμαι μόνο εγώ... μείνε γιατί απλά με κάνεις καλύτερο...
θα μου πειτε ονειρεύομαι... έτσι είναι αλλά τι να κάνω; είμαι η τελευταία γιορτή όλων των άλλων και δικαιούμαι λίγη χρυσόσκονη.
κατα τα άλλα και εγώ γιορτάζω σημερα... να χαίρεστε όποιο έχετε και εμένα φυσικά...
αγάπη δύναμη όνειρα φαντασία πίστη ελπίδα όλα να είναι μέσα μας φέτος ακόμα πιο δυνατά γιατι θα τα χρειαστούμε και να τα δείνουμε απλόχερα παντού... 

8 σχόλια:

  1. Χρόνια σου πολλά!! Σου εύχομαι να το ζήσεις αυτό το συναίσθημα γιατί είναι πραγματικά κάτι συγκλονιστικά όμορφο..αλλά και ακόμα περισσότερα.. Απλώς μην ξεχνάς ότι το σύμπαν μας ακούει..Ό,τι στέλνουμε,θα εισπράξουμε!!
    Φιλάκια να περάσεις τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια σου πολλά να χαίρεσαι το όνομα!!!! Ότι επιθυμείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά με αγάπη και υγεία και ότι επιθυμείς. Ολα σου τα όνειρα να γίνουν πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια σου πολλά γλυκούλα μου Ιωάννα!!Σου εύχομαι να τα ζήσεις όλα αυτά που ονειρεύεσαι και μάλιστα μέσα σ'αυτή την χρονιά καλή μου!!!Το αξίζεις!!! Άνοιξε τις κεραίες σου καλά και τις πόρτες της καρδιάς σου, χωρίς φόβο, δείξε εμπιστοσύνη, και όλα θα πάνε καλά!!!Δώσε απλόχερα, και θα πάρεις περισσότερα!!! Καλή σου επιτυχία σε όλους τους τομείς!!Φιλάκια και καλή τύχη μωρό μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΙΩΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙ!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά για την εορτή σου, Ιωάννα !
    Σου εύχομαι ο νέος χρόνος να σου φέρει ό,τι επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ιωάννα χρόνια σου πολλά.Σου εύχομαι να ζήσεις αυτό που επιθυμείς και μάλιστα όσο γίνεται πιο γρήγορα.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις