Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΧΤΥΠΑ ΤΟ ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ

Ήταν ένα σύνθημα που είχε ο αδεφός μου στις ασκήσεις του.
Και το ακολουθώ. Αμέ τι νομίζετε;
Γιατί έρχεται μια στιγμή σε όλους μας, που μας πιάνει η αυτοκαταστροφική μας διάθεση και λέμε μωρέ αντε απο εδώ.Ε και εμένα με έπιασε σήμερα. Μάλλον πιο σωστά σήμερα εκδηλώθηκε.
Αν κάτι δεν το μπορείς άλλο το αφήνεις. Και εγώ σήμερα πήρα μια απόφαση. που θα κάνει φόκους κοπελιά;
Ε εκεί που διάλεξα εγώ εκεί θα κάνω. Γιατί το θέλω μου είναι ισχυρό, και κάθε φορά που κάτι θα με παίρνει απο κάτω θα το θυμάμαι.
Αν κάτι σε πνίγει λίγο, αστο πριν σε πνίξει πολυ. πριν γίνει θυλιά και χάσει την αρχική του ομορφιά. Για αυτό και εγώ κάποιες κούρσες ας πουμε που είχα ξεκινήσει ήρθε η ώρα να τις σταματήσω.
Άλλες φυσικά και θα ξεκινήσουν αλλά που θα βοηθάνε εμένα μόνο. Αν έσυ ναι εσυ που με διαβάζεις δεις την ζωη σου σήμερα αλλιώς, εύχομαι να δεις τι θες και τι μπορεις, τι αντέχεις και τι θέλεις, και ασε τους άλλους να λένε.
απλά πές του οποιος θέλει και μπορεί οποιος δεν μπορει στο καλό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις