Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

ΠΡΟΣ ΨΑΘΙΝΟ ΚΑΠΕΛΟ

Προς ψάθινο καπέλο,

   αγαπητέ συνάδελφε,

έπρεπε να περάσει όλη η χτεσινή μέρα για να βρω κάτι ενδιαφέρον να γράψω για ανάρτηση. Και αυτό χάρη στην δική σου τηλεφωνική παρέμβαση. Είχες παρακολουθήσει εδώ και καιρό, οτι δεν έγραφα κείμενα για τα κρασιά, και ήσουν εσύ με ένα απλό τηλεφώνημα η αιτία για να ξεκινήσω πάλι.
 Δεν είναι παιδιά μου οτι δεν μου αρέσει αυτό που κάνω, δεν είναι οτι είμαι η εξαίρεση στον κανόνα, δεν είναι οτι δεν το ακούτε συχνά, αλλά κουράστηκα να κάνω τα ίδια πράγματα χωρίς κανένα όφελος.
Φυσικά και πολλά πράγματα στην ζωή μου τα έχω κάνει γιατί τα ήθελα, και μου πρόσφεραν γνώσεις και εμπειρίες που δεν θα έιχα αλλιώς, αλλά κάποια στιγμή θέλω να κάνω μια δουλειά απλή, να μου αρέσει, και να μου δίνει ένα εισόδημα.
 Κάπως έτσι, και με βάση μια δωρεάν εργασία που κάνω, έχω γνωρίσει πολλούς καλούς και άξιους ανθρώπους, και μέσα σε αυτούς το ψάθινο καπέλο. Όχι δεν είμαι τρελή, δεν μιλάω σε καπέλα, αλλά για όσους έχουν δει την εκπομπή μητέρα γη στην ερτ 3 ξέρουν τι εννοώ. Ο τρόπος που με ενθάρυνε να ξανα συνεχίσω το γράψιμο ήταν μάλλον ότι ήθελα και στον σωστο τόνο και χρόνο για να το κάνω πάλι και καλύτερα παο ότι πριν. Κάθε εμπόδιο κάτι έχει να σου δώσει, και εγώ έμαθα οτι καλό το πένθος της αποτυχίας αλλά πρέπει να σηκωθούμε πάνω για την επώμενη επιτυχία που έρχεται.
 Άρα το πρώτο άρθρο μου για το κρασί θα είναι χάρη σε εσένα ξανά και θα είναι ειδικά αφιαιρωμένο σε εσένα.  Αν έχεις βρει συναδέλφους που κάπως καταλαβαίνουν τον καημό σου, γιατι περνάνε το ιδιο και εκείνοι είναι αλλιώς. Όχι γιατι περνάτε τα ίδια αλλά γιατί κάποιοι απο αυτούς έχουν ένα τρόπο να στέκονται ακόμα όρθιοι , και αυτό σε εμπνέει. Να είσαι καλά και ευχαριστώ για την βοήθεια που μου πρόσφερες παο το πουθενά.


                                                                    Με εκτίμηση

                                                      Καλές Οινικές Απολάυσεις!!!

2 σχόλια:

  1. Παντα θα υπαρχει μια αιτία ... ειτε ενα ψαθινο καπελο ειται κατι που θα μας κανει κλίκ να ξαναξεκινίσουμε κατι που αφήσαμε στην μεση...σου ευχωμαι να συνεχίσεις με αγαπη ότι κάνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις