Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

ΓΙΑ ΕΝΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΑΝΘΙΣΤΟ ... ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΛΕΝΗ...

 
 
Σας έχει τύχει ποτέ, να πάτε σε μια έκθεση κοσμήματος και να έχετε κάνει όλους τους εκθέτες της διοργάνωσης γνωστούς;
Σας έχει τύχει να αγοράσετε ένα ζευγάρι σκουλαρίκια και να έχετε γίνει ένα με την δημιουργό τους;
Ας τα πάρουμε όμως απο την αρχή για να καταλάβαιτε τι λέω...
Μου έτυχε πέρσυ να πάω τον Σεπτέμβριο σε μια εκδήλωση χειροποίητου κοσμήματος, και να έχω αγοράσει ένα ζευγάρι σκουλαρίκια. Τα πήρα απο μία κοπέλα που δεν μου είπε και πολλά πολλά. Δεν μπορώ να μου λένε τι θα αγοράσω και αν ξερω οτι δεν μου αρεσει δεν μπορω να το παρω.Το σκουλαρίκι είναι εδώ  και όπου και αν το έβαλα με πρόσεξαν. Ε αυτό ήταν... Απο τότε με την δημιουργό του κάνουμε παρέα... Πήγα και σε κάποιες εκδηλώσεις και την είχα πετύχει και τον μάιο είχαμε πάρει μέρος μαζί στην ΈΚΘΕΣΗ ΚΟΣΜΉΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΑΠΘ   και απο εκεί έτυχε να κάνουμε μαζί και εκθέσεις σε καφετέριες. Την λένε Ελένη και η σελίδα της είναι το Xeiropoihto-kosmhma και μπορείτε να δείτε τι έχει κάνει.
Όλα αυτά σας τα λέω γιατί το κουκλί μας έχει πάει να εργαστεί ξαφνικά και αναπάντεχα στα Γρεβεννά. Και πριν μας αφήσει μας έκανε ένα γλυκό δώρο. Σαν γεωπόνα με συγκίνησε... Γιατί ξέρετε κάτι ίσως η φιλία είναι ένα σημαντικό λουλούδι που πρέπει να το κρατήσουμε ανθιστό στις μέρες μας μετά την αγάπη.
Κούκλα μου να είσαι καλά... πάντα δημιουργική, να μας προωθείς την δουλειά μας, να χαμογελάς, και να κάνεις τις αφίσες μας ξανά τόσο ωραίες όπως πάντα, γιατί δεν σας είπα όλες οι αφίσες των εκθέσεών μας ήταν απο τα χεράκια της. 
 

1 σχόλιο:

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις