Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ

ξέρεις τι θέλω; Μια αγκαλιά
Μια δύσκολη μέρα μπορώ να την ξεχασω μέσα στην αγκαλιά σου...
Και ξέρεις γιατί το λέω;
Επειδή ακόμα και όταν δεν μπορείς να μου την κάνεις, ξέρω πως το θέλεις και αυτή η σκέψη με ηρεμεί.
Είναι ζεστά εκεί και με κάνει να νιώθω ασφάλεια.
Ειναι το χαμόγελό σου που μου αρέσει όταν σε κοιτάζω απο κοντά, σημάδι οτι το νιώθεις και το κάνεις.
Εκείνα τα μάτια σου όταν είναι γεμάτα ευτυχία γίνονται μεγάλα και φωτεινά το ξέρεις;
Ο καφές που πίνουμε μαζί είναι πιο αρωματικός απο τον κάθε έναν ξεχωριστά που έχω πιεί.
Όταν μου σπας τα νευρα μου αρέσει γιατι μετά την εκτόνωσή σου θαγυρίσεις να μου πεις αντε μωρέ πάμε παρακάτω ολο μαλώνουμε.
Ε ρε οταν σε πιάνει η μούρλα σου πως μπορεις να τρελάνει μέχρι και φακίρη δεν μπορεις να φανταστείς.
Τρελαίνομαι να σε βλέπω να κάνεις δουλειές στο σπίτι με ηρεμεί και είναι σεξυ.
Όταν δουλεύεις πόσο μου αρέσει που έχεις αρχηγικές τάσεις, αλλά με ένα μου βλέμα μαλακώνεις ξανά;
Και κάτι ακόμα, κάτι που ίσως δεν ξέρεις...
Κάθε νύχτα έρχομαι ακόμα και στα ονειρά σου και σου λέω παραμύθια...
Καλημέρα αγάπη μου

2 σχόλια:

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις