Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

PETITE FLEUR


“J’ ai cache, mieux que partout ailleurs,
au jardin de mon Coeur, une Petite Fleur”

«Έχω κρύψει στο καλύτερο σημείο, στον κήπο της καρδιάς μου, ένα μικρό λουλούδι». Αυτοί είναι οι πρώτοι στίχοι του τραγουδιού «Petite Fleur» που βασίζεται στην υπέροχη μελωδία του Sidney Bechet. Από εκεί πήραμε το όνομά μας...

Έχουμε μεγάλη αγάπη για τον καλό καφέ, το τσάι, και φυσικά τη σοκολάτα. Γι’ αυτό και δημιουργήσαμε μια σειρά από συνταγές ζεστής σοκολάτας για όλες τις ώρες και όλες τις εποχές του χρόνου, χρησιμοποιώντας σοκολάτα 70% κακάο.

Έχουμε πάθος με την παλιά τζαζ, τα soundtrack από αγαπημένες ταινίες, το παλιό ελαφρό τραγούδι, την κλασική μουσική. Γι’ αυτό και ανανεώνουμε συνεχώς την ήδη τεράστια συλλογή μας από παλιούς δίσκους βινυλίου. Όποιος μοιράζεται αυτή μας την αγάπη, είναι ευπρόσδεκτος να ψάξει και να προτείνει τον επόμενο δίσκο που θα παίξει στο πικάπ.

Εδώ και καιρό κάνουμε κάτι περισσότερο από αυτό: καλούμε φίλους μουσικούς να παίξουν ζωντανά τα πιο αγαπημένα τζαζ κομμάτια, σε μια σειρά από εβδομαδιαία "jazz flirts"


Καλή απόλαυση!

facebook page Petite-Fleur

3 σχόλια:

  1. Καλή και χαρούμενη χρονιά με όμορφες και πρωτότυπες ιδέες
    Τα φιλιά μου και ένα βραβείο σας περιμένει http://dimiourgiesstoxeri.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά με υγεία,αγάπη χαρά έμπνευση και δημιουργικότητα μέσα απο την καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. βρε καλώς την μου και ας αργησε τι κανεις πως τα περασες; περναω να σε δω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις