Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ 2014


Κλείσε το Facebook … δεν είναι όλοι όπως τους βλέπεις εκεί μέσα. Χαμογελάμε μεν αλλα δεν έχουν όλοι την οικονομική δυνατότητα να βγουν έξω. Μέσα στο σπίτι πολλοί αλλά και εκεί μπορεί να περάσεις καλά αρκεί να έχεις καλή παρέα. Κάποια στιγμή θα φύγει αυτή η διάθεση για σπατάλη χαρά και όταν θα μπούμε στους κανονικούς μας ρυθμούς απλά θα απορούμε που βρήκαμε τόσα λεφτά να ξοδέψουμε άδικα αντί να βοηθήσουμε κάποιους που το έχουν ανάγκη. Παιδία νηστικά, άποροι κανονικοί, άστεγοι, έστω ένα πιάτο φαγητό στην διπλανή πόρτα που μπορεί να μην έχει. Το σκέφτηκες; Έναν φοιτητή που δεν είχε λεφτά για εισιτήριο, κάποιον που δεν έχει κάρτα στο κινητό να μιλήσει με τους γονείς του. Ένα ζευγάρι που σπουδάζει μακριά. Και ναι … μην πεις δεν σε αφορά εγώ θα τους σώσω. Μην είσαι εγωιστής. Εγώ φέτος απλά και ουσιαστικά δώρα έκανα. Βέβαια να δω πότε θα πάρω εκείνη την τσάντα που θέλω… θα μου την πάρει κανείς;
  Δεν θα αντέξω να δω άλλες φωτό χαράς λές και άλλη μέρα δεν χαμογελάμε. Ρούχα, νύχια, μακιγιάζ, μαλλιά, μεγάλες παρέες που μπορεί να είναι και ψεύτικες, τρελά ποτά που μπορεί να είναι του διπλανού, επίπλαστη ευτυχία που γιατί δεν κρατά όλο τον χρόνο δεν μπορώ να καταλάβω. Πάρτι φοβερά με μουσικάρες και παραγωγούς τους πιο διάσημους….
  Οκ μέσα από αυτά κάποιοι θα δουλέψουν μαγαζιά θα κινηθούν αλλά δεν σώζεις την κατάσταση έτσι. Φέτος κοίταξε να γίνεις καλύτερος εσύ να διαβάσει κάτι παραπάνω αντί να πιείς καφέ, να δεις εκθέσεις ταξίδια κοντινά, να στηρίξεις την χώρα σου τα προιόντα της, τους καλλιτέχνες της, και έτσι θα ανοίξουν θέσεις εργασίας, κυρίως θα έρθει εκείνο το αίσθημα ασφάλειας ηρεμίας γιατί μπορείς.
  Έχεις ρε φίλε στα χέρια σου τεχνολογία χρησιμοποίησε την για κάτι καλό. Πέρα από  το να βάζεις όλη την ώρα που είσαι για καφέ άρχισε να δείχνεις την δουλειά σου και του διπλανού σου. Κάνε συνεργασίες. Διαγωνισμούς. Νέα κείμενα. Νέα μαγαζιά. Πάρε κάτι από το μικρό μαγαζί και όχι από το μεγάλο. Δώσε χαμόγελο σε όλους. Μίλα με όσους έχουν ανάγκη. Κάθε βράδυ μίλα με τον εαυτό σου. Σκέψου τι θέλεις να ζήσεις μέσα στην μέρα σου και προκάλεσε το. Ακόμα και μέσα από το προφίλ σας δώστε βάση σε όσα έχετε μαζέψει για σελίδες και ομάδες. Μιλήστε με όσους έχετε και καλά φίλους θα εκπλαγείτε με το τι καλό θα σας κάνει.
  Φωτογράφησε τα απλά αν σου αρέσει θα νιώσεις χρήσιμος. Άσε ρε μάνα μου τον εγωισμό κατά μέρος και κοίτα εμένα. Κάθε μέρα σου δείχνω την δουλειά άλλων ανθρώπων. Τους ήξερα λές; Όχι αλλά ους έμαθα. Εσύ τους έχεις μάθει; Στο χέρι σου είναι εγώ το καλό σε μένα το έχω κάνει … εσύ διάλεξε αν θες απλά να πατάς μου αρέσει στα κουτουρού. Λες να μην είχα κάτι καλύτερο να γράψω ή δεν έχω κάτι να πώ προσωπικό; Όχι αλλά αυτός είναι ο τρόπος μου να στηρίξω τους άλλους και το κάνω. Μην νομίσεις ότι το εκτιμάνε πάντα … και ούτε το περιμένω αλλά και αυτοί να μην τα θέλουν όλα έτοιμα από τον διπλανό τους. Δεν είμαι εγώ ο ΜΑΛΑΚΑΣ και εσυ ο ΕΞΥΠΝΟΣ αλλά αφου βλέπεις ότι με όσα κάναμε και ξέραμε ως τώρα ο κόσμος δεν αλλάζει άρα πρέπει να αλλάξουμε τον τρόπο δεν νομίζεις;;;;
  Δώσε ένα λουλούδι σε κάποιον άγνωστο. Χαμογέλασε στα απλά και σημαντικά όμως. Διάβασε ένα βιβλίο που δεν θα το έκανες ποτέ ως τώρα.  Άκουσε τα τραγούδια που σου αρέσουν αλλιώς ίσως με πιο σεβασμό στον στιχουργό και τον μουσικό. Γνώρισε καλύτερα ηθοποιούς και όσους βοηθάνε μια παράσταση να φτιαχτείς και θα εκτιμήσεις πιο πολύ το μπροστά στο σανίδι. Παρατήρησε απλά πως περπατάει ο κόσμος και θα δεις την ψυχολογία του. Επίσης πείτε μου έναν τρόπο να αντέξω τον αδερφό μου και εμένα γιατι η κατάσταση του δεν παλεύεται απλά,
  Δεν στα λεω έτσι απλά να τα κάνεις και εγώ τα θεωρώ περιττά. Μια ζωή τα κάνω και θα συνεχίζω να την ψάχνω και εγώ. Άσε τα φανταχτερά φωτάκια που λάμπουν 30 μέρες μόνο και κοίταξε το λαμπερό φωτάκι μέσα σου που λάμπει όλο τον χρόνο μόνο αν το θέλεις εσύ και αν γίνεις η ζωντανή μπαταρία του.

ΈΧΩ ΚΑΙ ΆΛΛΑ ΝΑ ΠΩ ΑΛΛΆ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΟΛΑ…

6 σχόλια:

  1. Καλή και δημιουργική χρονιά σου εύχομαι , συμφωνώ μαζί σου απόλυτα . Ας ανοίξουμε τα μάτια να δούμε έξω από μας , ας αλλάξουμε τρόπο σκέψης μαι πράξης με κάποιες αξίες που δεν κοστίζουν .
    Καλό σου απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά! Καλή χρόνια με υγεία χαρά και αγάπη!
    Ευλογημένο το νέο έτος! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ που ήρθες σπιτάκι μου σήμερα να είσαι εκφραστική και αγαπησιάρα

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά. Καλή και δημιουργική χρονιά να σου ευχηθώ κι εγώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις