Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Η ΙΩΑΝΝΑ ΣΑΣ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ


Σήμερα είναι η μέρα μου. Γιορτάζω και χαίρομαι που έχω αυτό το όνομα. Ιστορικό όνομα για μένα στην οικογένεια μου. Σήμερα έμαθα οτι υπάρχει και αγία Ιωάννα και γιορτάζει στις 27/6 και τότε θέλω χρόνια πολλά οκ; 
Να χαίρεστε όποιον αγαπάτε και γιορτάζει, να χαμογελάτε, και για μένα που είναι η προσωπική μου πρωτοχρονιά και γιορτή θα ετοιμάσω την λίστα με τα δώρα που είδα και μου άρεσαν. Μια τσάντα την ήθελα αλλά δεν ήξερα ποια απο όλες και έτσι είπα να τις πάρω όλες τις τσάντες...
Έβαλα την αγάπη μου σε      όσους Έλληνες καλλιτέχνες βρήκα την αγάπη μου και τους αναζητώ συνέχεια. Μερικούς θα τους βρείς εδώ...
ΦΥΣΙΚΑ μερικά κρασιά θα τα διαβάσετε και στο σαιτ μας αλλά και όλα μαζί αν τα θέλεις σου τα δείχνω στο greek-wines...
Ρουχα, παπούτσια, αγκαλιά, ωραία φαγητά, χαμόγελα, ταξίδια, αγάπη και κυρίως να πω ένα ευχαριστώ σε εσάς που με διαβάζετε και με στηρίζετε σε όσα διαλέγω...

9 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά Ιωάννα μου να σου δώσει η ζωή όσα ονειρεύεσαι! Χρόνια Πολλά και από το Δημήτρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να χαιρεσαι την κόρη σου τα εγγονια σου και να εισαι δημιουργικη

      Διαγραφή
  2. ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ Ιωάννα μου,με ΥΓΕΙΑ & πρόοδο στη ζωή σου. Να κάνεις τα "ΘΕΛΩ" σου πραγματικότητα τούτο το χρόνο, τον άλλο χρόνο, δεν έχει σημασια αρκεί να γίνουν!
    Φιλάκια πολλά και γιορτινά , φωτισμένα ειδικά για ΣΕΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χρονια πολλα Ιωαννα μου!
    να σαι χαιρομαστε!
    οτι καλυτερο ευχομαι ολοψυχα!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρονια σου Πολλα Ιωαννα!! Να εισαι γερη και οτι αγαπας και επιθυμεις να το ζησεις!!
    τα φιλια μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χιλιοχρονη ομορφια μου να σε χαιρομαστε και να γιοερταζεις οσες πιο πολλες φορες μπορεις το χρόνο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια σου πολλά! Έχεις το ίδιο όμορφο όνομα με την αδερφή μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλα Ιωάννα μου!!!!!
    Να είσαι γερή και δυνατή!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λίγο ετεροχρονισμένα αλλά χρόνια πολλά και πολλές ευχές για τη νέα χρονια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις