Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΡΘΑ ΚΑΡΟΥΣΟΥ

Θηλυκό μυστήριο ... λύνεται απλά 

Μια γυναίκα όμορφη, κομψή,  με στυλ και άποψη για την μόδα. Όχι εκείνο το δήθεν που έχει ο χώρος της, αλλά εκείνο που είναι προσωπικό και το στηρίζει. Αφορμή για να γνωριστούμε με την Μάρθα Καρούσου ήταν τα stekia.pantou  και αυτό γιατί έγραψε κείμενο για αυτά. Αυτό που με κράτησε όμως στο να την γνωρίσω καλύτερα είναι οτι επιτέλους σε αυτόν τον χώρο βρήκα κάποιον νορμάλ. Πόσο; θα το κρίνεις εσύ παρακάτω...


1 Τι είναι μόδα για σένα;
 Η μόδα είναι μία σύγχρονη μορφή τέχνης γιατί περιλαμβάνει άλλες τέχνες για να δημιουργηθεί. Έχει αρχιτεκτονική, ζωγραφική, γλυπτική ώστε να δημιουργηθεί το τέλειο ρούχο.

2 πες μας έναν σχεδιαστή που θαυμάζεις και γιατί;
 Κλασσικά , o McQueen. Τον θαυμάζω γιατί ήταν καλλιτέχνης και δημιουργούσε δεν έφτιαχνε απλά ρούχα

3 το καλύτερο κομμάτι της μόδας είναι;
   Νομίζω ότι έχει γίνει και κατανοητό από τις παραπάνω απαντήσεις μου. Το καλύτερο κομμάτι της μόδας είναι η τέχνη. Γιατί έτσι ολοκληρώνεται η προσωπικότητα μας.

4 ψώνια... ποιο είναι το στυλ σου και ποιο μαγαζί εμπιστεύεσαι ;
Το στυλ μου είναι κλασσικό και ροκ αναλόγως τη διάθεση . Μου αρέσει το asos.com και το topshop. Λατρεύω το Zara γιατί έχει κλασσικές γραμμές.

5 τα αντικείμενα που δεν λείπουν ποτέ απο την τσάντα σου και την ντουλάπα σου;
 Έχω άπειρα σακάκια γιατί πιστεύω ότι μπορούν να σου αλλάξουν εντελώς το στυλ. Όσο για την τσάντα μου αυτά που δε λείπουν από την τσάντα μου είναι το πορτοφόλι μου και το κινητό μου.




6 τι θα πρέπει να γνωρίζουμε για την μόδα;
  Ότι είναι τρόπος έκφρασης και όχι έκφραση αντιγραφής.

7 η επόμενη αγορά σου ποια θα είναι;
  Θα είμαι ειλικρινής. Δεν έχω ιδέα. Δε χρειάζομαι κάτι συγκεκριμένο , οπότε απλά θα πάρω ότι μου κάνει εντύπωση.

8 πέντε Έλληνες σχεδιαστές που πιστεύεις οτι πρέπει να γνωρίζουμε;
Aslanis, Konstantinos Mitrovgenis , Nassos Ntotsikas , Celebrity Skin, Makis Tselios

9 ποιο το κυρίαρχο συναίσθημά σου όταν είσαι μέσα στον χώρο;
 Δύσκολο να το περιγράψω και δεν ξέρω αν θα ήθελα να το μοιραστώ. Είναι κάτι πολύ προσωπικό που περιλαμβάνει διάφορα συναισθήματα ανακατεμένα.

10 τι σου έχει δώσει η ενασχόλησή σου με αυτόν τον χώρο;
 Μέχρι τώρα πολλές εμπειρίες και έμπνευση.



1 πως θα ήθελες να σε γνωρίζει ο κόσμος; δώσε μας μια εικόνα για σένα;
 Ας με γνωρίσει πρώτα και το πως το ρυθμίζουμε. Σίγουρα θα ήθελα να με γνωρίσει επειδή κάνω κάτι ενδιαφέρον και αξιοπρόσεκτο.

2 ποια η αφορμή για να μπεις στο χώρο της μόδας; και τι είναι αυτό που σε κρατάει;
 Δεν υπάρχει αφορμή, όσο κλισέ και να ακούγεται το ήθελα από πολύ μικρή ηλικία. Βέβαια φταίνε και οι συγγενείς ''ωωωω τι ωραιαα ζωγραφιαααα πρεπει να γίνεις σχεδιάστρια μόδας''. Ε , μου κόλησε και μένα στο μυαλό από τότε.

3 είσαι μια γυναίκα  όπου στα όρια του επιτρεπτού κάνεις οτι μπορείς για αυτόν τον χώρο. μέσα στην μέρα σου τι είναι αυτό που κάνεις συχνά για να κρατάς επαφή μαζί του;
Παλιά διάβαζα πάάάάρα πολλά περιοδικά. Ό,τι κυκλοφορούσε και άν έβρισκα και ξένα έπαιρνα ξένα. Πλέον δεν υπάρχει αυτή η πολυτέλεια γι αυτό ψάχνω στο ίντερνετ για διάφορα πράγματα που αφορούν το χώρο.



4 αρθρογραφείς. έχεις δικά σου κείμενα στο the Loop απο που εμπνέεσαι και διαλέγεις κείμενα;
Δε θα έλεγα ότι στο blog μου αρθογράφω ακριβώς. Είναι κατά κάποιο τρόπο σαν κολάζ με διάφορα σχόλια πάνω στο στυλ. Σίγουρα υπάρχουν και μεγάλα κείμενα αλλά αφορούν το styling και τα trends. Αν και θα ήθελα να αρχίσω να γράφω θεματικά άρθρα αλλά θέλει πολύ δουλειά ακόμα.

5 ποια είναι τα όνειρά σου και ποιοι οι επόμενοι στόχοι σου για σένα μέσα στον χώρο;
Θα προτιμούσα να το αφήσω για μένα αυτό!

6 ποια θα ήταν η μεγαλύτερη επιτυχία σου;
 Paris!

7 που θα ήταν το ιδανικό σημείο για σένα να γίνει μια φωτογράφιση μόδας;
 Ακόμα και το πιο απλό στούντιο μπορεί να μετατραπεί σε έργο τέχνης με φαντασία. Επίσης για φωτογραφήσεις μου αρέσουν πολύ οι παραλίες.

κείμενά της θα βρείτε στο περιοδικό μόδας the loop και στο προσωπικό της blog http://fashionmkg.blogspot.gr... Το κείμενο για τα stekia pantou είναι εδώ stekia-pantou-by-m-n-ms-rules



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις