Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

HOOT HANDCRAFTS



Μου άρεσε που έχει ένα θέμα σταθερά, που ξέρει τι θέλει να κάνει, που όποιο το αγοράσει θα ξέρει ότι είναι μόνο απο αυτήν. Τρελάθηκα με την απλότητα και την ομορφιά των χρωμάτων. Τα σχέδια πάνε για όλες και είναι ένα πρωτότυπο δώρο.
Εύχομαι να έχετε την σοφία της κουκουβάγιας που αγαπάει να διαλέξετε να δείτε να στηρίξετε να το πείτε σε φίλους για την δουλειά της ...
Κυρίες και κύριοι μπορείτε να μπείτε στην σελίδα της να δείτε όλη της την δουλειά και ελπίζω να σας αρέσει η πρόταση μου. 

facebook page hoot.handcrafts

4 σχόλια:

  1. Θα μπορούσα να την δω αν είχα φέης μπούκ.....μαι αγκαλια και ενα καλο λόγο σου στελνω χαμογέλασε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως το κορίτσι μας τι κάνεις; ομολογώ οτι δεν έχει κάποιο άλλο σαιτ οπότε μάλλον με μειλ μονο αν θες

      Διαγραφή
  2. Είδα τη σελίδα και πράγματι είναι υπέροχη , έχω και μια αδυναμία στις κοκουβαγίτσες
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σου πώ αυτή είναι η χαρά μου να μπαίνει κόσμος και να βλέπεις την δουλειά του άλλου που είναι ξεχωριστή και να μου λέει την αποψη του σε ευχαριστω

      Διαγραφή

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις