Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

YIAM HANDMADE DELIGHTS


Η αγάπη μου για την μαγειρική και η ανάγκη να βρω τρόπο να αξιοποιήσω τα αγροτικά μας προϊόντα απο το 1999, ήταν οι λόγοι που άρχισα να τα μεταποιώ για εμάς και αργότερα ήρθε η ιδέα να τα πουλάω. Έφτιαξα ένα εργαστήριο πρώτα στο Φραντζή στη Λαμία και άρχισαν τα γιαμ να πωλούνται στα καλύτερα ντελικατέσεν της Αθήνας και σε όλη την Ελλάδα και τώρα πια  είμαι στην Αγιά της Λάρισας που είναι μια μικρή πόλη στους πρόποδες του Κίσσαβου και βλέπω ότι υπάρχει πάντα αγοραστικό ενδιαφέρον για οτιδήποτε είναι πραγματικά πολύ καλό. Ότι και να είναι αυτό.Τα γιαμ ξεπέρασαν και τα Ελληνικά σύνορα και ταξιδεύουν...

    Είμαι πολύ τυχερή που κάνω αυτό που αγαπάω και θέλω να πιστεύω οτι με την δουλειά μου θα κρατήσω κάποιες παραδοσιακές συνταγές, θα ευχαριστιούνται όσοι τρώνε γιαμ και θα βάλω κι εγώ ένα πετραδάκι να μαθευτεί η παραδοσιακή ελληνική κουζίνα, να αγαπηθεί και να εξελιχθεί, και να την φέρουμε πάλι κοντά στην σημερινή  νοικοκυρά με ποιό μοντέρνο τρόπο, βοηθώντας την να παντρέψει το καλό φαγητό με την έλλειψη ελεύθερου χρόνου.

    Μέσα στα βαζάκια γιαμ θα βρείτε αγνές γεύσεις φτιαγμένες με πολύ κέφι, πολύ προσοχή, πολύ μεράκι και πρωτότυπες γεύσεις για όλες σας τις αναζητήσεις που έχουν σχέση με το καλό φαγητό.

Με φιλικούς χαιρετισμούς


 Αύρα Πανουσοπούλου

facebook page Yiam.Avra

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις