Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

ΔΕ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΩ

Δεν σε συγχωρώ για όσα δύσκολα έχουμε περάσει. 
Φταίμε και οι δύο το ξέρω, αλλά αν ήταν πιο εύκολος ο χαρακτήρας σου θα ήμασταν καλύτερα. 
Τα άσχημα πέρασαν και όσα ζήσαμε δύσκολα τα ξεχνώ .. 
Για μένα έχουν μείνει πίσω βέβαια και διάλεξα να αγαπάω ακόμα τις καλές στιγμές μας και μόνο. 
Θέλω και το εύχομαι σε νέους έρωτες κάποια στιγμή ότι κι εγώ ότι θα προχωρήσω, χωρίς να με βασανίζει η παρουσία σου, να με κάνει να νιώθω τύψεις ότι κάνω κάτι λάθος, ότι απλά ένας νέος άνθρωπος θα μπει στην ζωή μου, γιατί τον έχω αφήσει εγώ και σε αυτό δεν κάνω πίσω. 
Κάνω πράγματα μέσα στην μέρα μου εδώ και πολύ καιρό που ήμαστε μακριά και δεν έχει πάψει στιγμή, να μην είσαι μια ανάμνηση σε κάτι που βλέπω, νιώθω, αγγίζω. 
Μα να ξέρεις πως κι άμα μου λείπεις και πονώ  πρέπει πλέον για το δικό μου καλό να βρω τρόπους να αντιδράσω. 
Να προφυλάξω εμένα. 
Και ένας από αυτούς είναι σήμερα το βράδυ την σκιά σου να μεθύσω  Να την βάλω να κοιμηθεί σαν παιδί δίπλα μου όπως θα ήθελα να κάνω με εσένα αλλά δεν μπορώ και δεν πρέπει. Να μου πει πως είσαι, τα νέα σου, επειδή εσύ κρύβεσαι και δεν με αναζητάς. 
Δεν σε συγχωρώ για όλο τον πόνο και τα δάκρυα που έχω δώσει σε μικρές και μεγάλες στιγμές μας. Πρέπει  όσα ζήσαμε να τα ξεχνώ και σ' άλλες αγάπες τα φιλιά μου να χαρίσω, για να γίνει μια νέα σχέση και ένα νέο θαύμα αγάπης. Προσπαθώ για αυτό και παλεύω να μην κάνω πίσω. κι άμα μου λείπεις και πονώ
έναν που σου μοιάζει εγώ θα βρω και θα αγαπήσω

Στο 'χα πει πως η αγάπη πονάει, πως δεν είναι κάτι απλό και θέλει προσοχή. 
Σπάει όσο εύκολα δημιουργείτε και θέλει λεπτούς χειρισμούς. Πως είναι τόσο ωραία όσο και επικίνδυνη. 
Δεν είναι ασφαλής το ξέρεις από την αρχή και όμως την ζητάς. Πάντα στο τέλος θα δεις πως όσα και να δώσεις, όσα και να θες να προσφέρεις με καλή διάθεση και πρόθεση πάντα μια ψυχή τυραννάει πολύ η λίγο δεν το ξέρουμε και ούτε θα το μάθουμε εύκολα, και δυστυχώς πρέπει να περάσουμε μέσα από αυτό το δύσκολο μεν αλλά μεθυστικό συναίσθημα. 
Δεν ξέρω τι ψάχνεις  αλλά ο τρόπος να το αναζητάς για να το βρεις με άλλα χείλη δεν είναι ο πιο σωστός και δυστυχώς ή ευτυχώς δεν σβήνεται ο πόνος καρδιά μου έτσι..
Στο 'χα πει να ζεις την κάθε στιγμή έντονα, γιατί να ξέρεις πως θα έρθει μια μέρα για 'σένα εκείνη η στιγμή που θα ψάχνεις να βρεις κάποιον ή κάτι να σε κάνει να πας παρακάτω.
Θα ζητάς σαν τρελή να βρεις έναν νέο άνθρωπο κι όσο και αν αργείς αυτό θα σε κάνει τόσο ακόμα
να φεύγεις μακριά μου. 


θα τα καταφέρω όμως και μια νέα αγάπη θα κάνω. Που ίσως είναι ίδια ίσως διαφορετική απο την δική μας. όμως καμία μα καμία δεν θα έχει το πάθος την ένταση και την δύναμη που έχουμε και θα έχουμε πάντα μαζί.
Θέλω να είμαι πάντα και αυτό είναι σίγουρο κάποια που έχει χαραχτεί μέσα σου και όσο και να μην το παραδέχεσαι είναι φορές που σου έρχομαι έντονα στο μυαλό. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ο καθενας μας είναι σκηνοθέτης αυτου του άρθρου. δωσε την εικόνα σου με λέξεις